AnonymBruker Skrevet 19. mai 2014 #1 Skrevet 19. mai 2014 Er det noen av dere som spiller Elder Scrolls Online her? Isåfall, hva synes dere så langt om spillet? Anonymous poster hash: 103ff...ae9
-Jiinxs- Skrevet 21. mai 2014 #2 Skrevet 21. mai 2014 Jeg spiller ikke, men har ikke hørt så mye positivt om det spillet.
Mann 42 Skrevet 23. mai 2014 #3 Skrevet 23. mai 2014 Er det ikke mest en slags World of Warcraft i ny innpakning og med færre spillere? Jeg kan ikke helt se poenget med det. De som har spilt Elder Scrolls har jo vært RPG-fans, og da frister ikke WoW spesielt. Ikke for meg, iallfall. Guilds og kampanjer og faen meg stemplingsur i de verste guildene. Jeg likte å være en ensom ulv. Meg mot røkla.
nattsvermer Skrevet 23. mai 2014 #4 Skrevet 23. mai 2014 (endret) Hvordan er det i forhold til de tidligere Elder Scrolls-spillene? Er man nødt til å samarbeide med ukjente, eller er det mulig å spille alene? Endret 23. mai 2014 av nattsvermer
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2014 #5 Skrevet 23. mai 2014 Er det ikke mest en slags World of Warcraft i ny innpakning og med færre spillere? Jeg kan ikke helt se poenget med det. De som har spilt Elder Scrolls har jo vært RPG-fans, og da frister ikke WoW spesielt. Ikke for meg, iallfall. Guilds og kampanjer og faen meg stemplingsur i de verste guildene. Jeg likte å være en ensom ulv. Meg mot røkla. Nei er ikke som WOW i ny innpakning. Føltes virkelig helt annerledes. Langt ifra smooth hva angår combat og movement. Da kan man prøve Wildstar f.eks. ESO er virkelig ikke noe å trakte etter. Jeg spilte den siste beta før launch men det føltes veldig staccato og clunky, i mangel av gode norske ord. Følg med på facebook siden deres, der kan man lese litt om spillet og lese feedback fra spillerne. Til og med folk som er hardbarka fans har slutta ,synd, jeg var også veldig interessert frem til beta. Anonymous poster hash: bdcf7...292
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå