Gjest Blomsterert Skrevet 19. mai 2014 #1 Skrevet 19. mai 2014 Jeg har vel alltid gått mine egne veier. Har selvfølgelig fått kritikk. Å ta uvanlige valg som fåtallet forstår,skaper jo litt kaos i omgivelsene. Istedenfor å bare ta meg som jeg er,så ville alltids andre forsøke å påvirke meg. Men sant skal sies : jeg har verdens beste familie,venner og tilmed bekjente. De har bare vært så oppgitt. Jeg har min fortid. Har tatt både feil og riktige valg. Lært mye,har hatt mye vonde følelser også. Har opplevd kjærlighet,forelskelse og begjær,men føler meg ferdig med menn. Jeg dater og treffer menn,jeg er ærlig hele veien. Dater fordi jeg blir spurt,og jeg syns det er velt ok. Men. Jeg trenger det ikke. Jeg har reist,jeg har utdannelser,og har jobbet masse med mennesker. Fortrinnsvis unge. Syns jeg har gitt mye. Fordi jeg ser potensialet i barn og ungdom. Jeg har selv to barn. Vi har et tett og nært forhold,men på grunn av spesielt et av mine tidligere valg,har ikke forholdene våre vært smertefrie. Men vi elsker hverandre,og de er begge unnfanget i kjærlighet :-) Men så. Jeg er lei. Fordi jeg har vært så sosial og tilstede,har jeg gått tom for energi. Jeg angrer ingenting jeg,bortsett fra et par ting :-) Men jeg har l e v d så intenst. Så nå har jeg uten å si noe til noen før for en uke siden,kjøpt et avsidesliggende hus. Jeg vil bo der i ro med hundene mine,og kanskje en geit :-) Alle tok den nyheten som et sjokk. Selv om jeg ofte valgte feriesteder utenfor allfarvei! Helt til i kveld. Hvor barna mine skrev jeg var tøff!på facebook. Har aldri fått så mange "liker". Følte meg så glad for at mitt uvanlige valg til slutt ble respektert. Eller om alle vil bli kvitt meg,hehe. Ja. Ville bare dele. Og jeg lurer jo litt på om d e r e skjønner meg?
Sylvari Skrevet 19. mai 2014 #2 Skrevet 19. mai 2014 Den dagen jeg har råd til å kjøpe noe eget, så skal det være så most inn i ingenting at jeg må kjøre en mil for å hente posten. Jeg har også lyst på en geit, og en minigris. Koselig at du får støtte av dine barn, er jo deres støtte som tells mest 1
Gjest Blomsterert Skrevet 19. mai 2014 #3 Skrevet 19. mai 2014 Den dagen jeg har råd til å kjøpe noe eget, så skal det være så most inn i ingenting at jeg må kjøre en mil for å hente posten. Jeg har også lyst på en geit, og en minigris. Koselig at du får støtte av dine barn, er jo deres støtte som tells mest Åh. Takk for morsomt og støttende innlegg ! Håper du får muligheten. Det fins faktisk noe som heter skjebne og flaks også. Tro meg på de ordene! Du må bare oppriktig tro på det samme. Ikke mystisk,menneskenaturen og psykologi kun! *Oppdater :-)
Sylvari Skrevet 19. mai 2014 #4 Skrevet 19. mai 2014 Hehe, joda, skal nok få det til en dag, har ikke noe hast heller. Flott at du endelig fikk det til for deg selv
Timza Skrevet 19. mai 2014 #5 Skrevet 19. mai 2014 Geiter er awesome. Bare regn med å få ting vræka i huset om det skal få lov til å være et "husdyr". "Oohhh, bordet/kommoden/Stereoanlegget/etc er det høyeste punktet her" * Hopp og knus!* Det å velge et hus litt utenfor stress og mas er da bare noe som er positivt, trur neppe de har "liked" posten din pga de ønsker deg bort. Er vell heller bare hyggelig at noen får kjøpt sitt eget.
Gjest Blomsterert Skrevet 20. mai 2014 #6 Skrevet 20. mai 2014 Haha,tror den får sitt eget hus :-) Får ta to da,om den blir ensom :-) Geiter er bra dyr. Spiser gresset og er sinnabare når det gjelder ;-) Er to uthus til boligen,så plass nok. Tenk å bare gå ut barbeint og naken(omen vil),og ikke et menneske på 2,3km! Jeg er bare litt over 40,men føler trang til ro. Sier ikke jeg skal leve slik for alltid,men så lenge jeg føler behov for det. Og jeg skal lage både gjestehus,-og rom. Tror alle vil trekke pusten der. Bare to km til et stort vann også. Åh! Vil føle jeg fortjener dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå