Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Heisann :)
vet egentlig ikke hvor jeg vil med dette innlegget, vil vel høre deres meninger rundt dette.

Jeg er nå i et forhold med en fyr jeg er meget lei av, og prøver å finne ut av om jeg vil fortsette dette forholdet eller om jeg bare skal gjøre det slutt.

Jeg bor hos han og vi begge har samme helgejobb, ingen jobb i ukedagene desverre. Og derfor har vi begge dårlig døgnrytme, men jeg prøver å legge meg tidelig slik at jeg kommer meg opp om mornigen, men det blir heller til at jeg ikke får sovnet før om morningen.
grunnen til det er at han holder meg våken hele natten, om han ikke spiller videospill på rommet så ligger han å kniper meg eller klår.

han vil absolutt ikke være i et forhold med meg på facebook, men han godtar jenter som legger han til.
han får inn meldinger på tlf hele tiden, og da jeg en gang fant ut koden og gikk innpå for å se hvem han faktisk snakker med så var de nyeste meldingene gamle meldinger, så jeg er ganske sikker på at han har slettet meldinger.

en mnd etter vi kom hjem fra syden så har han kun vært med meg en dag, pga familiebesøk. og når jeg tar dette opp med han så spør han meg bare om det er noe å gjøre på i det hele tatt, og velger derfor å heller være med kompisene sine.

hva tenker dere jeg bør gjøre ? har tatt dette opp med han, men virker ikke som det går inn...

Anonymous poster hash: fb5dd...89e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du har tatt det opp med ham og han ikke tar det alvorlig så kan du si det at "slik er ståa - hvis du ikke klarer å møte meg på halvveien så er ikke dette forholdet liv laga".

Det er jo den snille versjonen da, for da gir du ham et valgt som han kan stille seg til.

Helt ærlig så kan du også avslutte forholdet på innmari godt grunnlag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...