jenteanonym91 Skrevet 19. mai 2014 #1 Skrevet 19. mai 2014 Dette året har jeg hatt et arbeidsår, og har de siste månedene blitt veldig interessert i en kollega. Men jeg er så usikker når det kommer til å prøve seg på noen, så jeg aner ikke hvordan jeg skal gå frem. Gutten aner sikkert ikke at jeg er interessert, da jeg bare er veldig hyggelig med han, noe jeg i grunnen har vært hele året. Jeg er ei jente med noen ekstra kilo. Liker å tro at jeg har et pent ansikt, og er veldig utadvendt. Foreløpig i mitt 23 år gamle liv har jeg bare hatt en ordentlig kjæreste, fra jeg var 15-17.. Jeg er derfor ganske usikker på dette med gutter, og føler liksom aldri at jeg er "bra nok" til at noen skulle være interessert i meg. Han jeg er interessert i er ikke en av de mest superhote guttene, dette er heller ikke noe jeg pleier å falle for, faller for sjarmen :-) Poenget er at han trolig ikke er veldig selvsikker når det gjelder jenter han heller. Normalt ville jeg tenkt at kollega er fyfy, men nå har jeg bare 5 uker igjen på arbeidsplassen, så tenker det ikke skader :-) Likevel er jeg livredd for å dumme meg ut ved å si noe rett ut, føler heller jeg må pakke det litt inn. Er redd for å bli avvist. Hvordan kan jeg gå frem på en forsiktig m
jenteanonym91 Skrevet 19. mai 2014 Forfatter #2 Skrevet 19. mai 2014 Kom visst borti post knappen litt for tidlig. For å gjenta det siste spørsmålet: Hvordan skal jeg gå frem på en forsiktig måte slik at han skjønner at jeg er interessert?
Ferny Skrevet 20. mai 2014 #3 Skrevet 20. mai 2014 Kom visst borti post knappen litt for tidlig. For å gjenta det siste spørsmålet: Hvordan skal jeg gå frem på en forsiktig måte slik at han skjønner at jeg er interessert? Er han omtrent på samme alder som deg? Jeg tror egentlig jeg hadde tenkt grundig gjennom om han har vist interesse for meg, før jeg eventuelt vurderte å gjøre noe med saken.
lalaB Skrevet 20. mai 2014 #4 Skrevet 20. mai 2014 Spør om dere skal ta en lønningspils sammen? og så ta ting litt derfra..
jenteanonym91 Skrevet 20. mai 2014 Forfatter #5 Skrevet 20. mai 2014 Spør om dere skal ta en lønningspils sammen? og så ta ting litt derfra.. Det var faktisk et veldig godt forslag! Synd at det er så lenge igjen til neste lønning...
jenteanonym91 Skrevet 20. mai 2014 Forfatter #6 Skrevet 20. mai 2014 Er han omtrent på samme alder som deg? Jeg tror egentlig jeg hadde tenkt grundig gjennom om han har vist interesse for meg, før jeg eventuelt vurderte å gjøre noe med saken. Vi er like gamle ja. Ettersom vi ikke jobber på samme avdeling, og siden vi begge slutter om 5 uker, så har det liksom ikke så mye å si om det går litt dårlig
Ferny Skrevet 20. mai 2014 #7 Skrevet 20. mai 2014 Vi er like gamle ja. Ettersom vi ikke jobber på samme avdeling, og siden vi begge slutter om 5 uker, så har det liksom ikke så mye å si om det går litt dårlig Du kan jo evt. bare foreslå å finne på noe en dag da? Invitere han med på en fest, eller bare noe dere to?
jenteanonym91 Skrevet 20. mai 2014 Forfatter #8 Skrevet 20. mai 2014 Du kan jo evt. bare foreslå å finne på noe en dag da? Invitere han med på en fest, eller bare noe dere to? Kan ikke det bli litt vel pågående? Han aner mest sannsynlig ikke at jeg er interessert, så tenker det kanskje kan bli litt vel overveldende å plutselig bare spørre om vi skal gjøre noe bare vi to. Eller hva trur dere? Tenker at jeg kan foreslå at vi gjør noe sammen en gjeng fra jobb, men hva kan dette være annet en lønningspils (får ikke lønn før 12.)? Synes det er komplisert dette med å skulle prøve seg på noen.. Og det at det er på jobb gjør det ikke lettere! Siden jeg ikke er slank og "perfekt" så kan jeg ikke la være å lure på hvorfor disse guttene egentlig skulle like meg...
jenteanonym91 Skrevet 21. mai 2014 Forfatter #9 Skrevet 21. mai 2014 (endret) . Endret 3. juni 2014 av jenteanonym91
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå