AnonymBruker Skrevet 19. mai 2014 #1 Skrevet 19. mai 2014 I denne tråden er det lov å skryte av hva som helst som kan anses som en personlig seier. Enten det er snakk om å dra seg ut på en joggetur, du har levert en masteroppgave du er sykt fornøyd med, eller noe så enkelt som en særdeles bra hårdag. Jeg kan starte. På 17. mai gikk jeg forbi en jentegjeng, og da vi var pasert hverandre sier hun ene (tror kanksje ikke det var meningen jeg skulle høre det) "Wow, han var kjekk!" I tillegg var det en del(4,5ish) jenter som smilte til meg den dagen. Dette er sikkert helt vanlig for andre gutter, men for meg så skjer ikke sånt. Jeg er fremdeles litt usikker på om kanskje det hele er et ledd i en større prank som alle jenter i hele byen er med på. Noe a la skjult kamera eller no. Det skal også sies at jeg gikk med hatt. En fedora/trillby sak, som gennerelt har fått mye hets og som brukes i stor grad av creepy typer med flippskjegg som sitter hjemme til de er 30 og ser my little pony. Det var alt. Anonymous poster hash: 65302...e5b 1
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2014 #2 Skrevet 19. mai 2014 Er på vei ned i vekt Jippi!! Anonymous poster hash: 3ed6e...37a 1
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2014 #3 Skrevet 19. mai 2014 Er blitt fornøyd med meg selv utseendemessig! :DAnonymous poster hash: 40b18...73f 1
OppNedPåAlt Skrevet 20. mai 2014 #4 Skrevet 20. mai 2014 Klarte å motstå trangen til å ligge med en fyr! Stor seier! 1
kills Skrevet 20. mai 2014 #5 Skrevet 20. mai 2014 Klarte å motstå trangen til å ligge med en fyr! Stor seier! Hvorfor skulle du la være å gjøre det? 1
Sugar&Spice Skrevet 20. mai 2014 #6 Skrevet 20. mai 2014 Sluttet å røyke, og er kjempeglad for det hver eneste dag! 115 dager uten, og flere skal det bli!!!! 2
KaDust Skrevet 20. mai 2014 #7 Skrevet 20. mai 2014 Fikk A i spillprogrammering og det er det svært få som får til. Kjempefornøyd! 1
OppNedPåAlt Skrevet 20. mai 2014 #8 Skrevet 20. mai 2014 Hvorfor skulle du la være å gjøre det? Sånn for å heller bygge opp en viss relasjon istedenfor å falle pladask for en fyr som jeg ikke er sikker på om vil noe mer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå