Gå til innhold

Er dette slemt?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en gammel katt som har blitt veldig kosete med alderen. Det har blitt til at jeg ikke får sitte i fred på dataen! Hun lar meg være i fred hvis jeg spiser, men hvis jeg sitter å jobber er det ingen fred å få. Hun plaserer seg rett foran ansiktet mitt og ligger seg ned foran laptoppen.

I går skulle jeg bare smøre hendene mine med antibac og da gikk hun vekk fordi hun ikke likte lukten. Når jeg så henne komme i stad så tok jeg en dash antibac på hendene mine igjen og da snudde hun og så surt på meg.

Er jeg slem om jeg smører meg med antibac når hun vil kose? :( Jeg har litt dårlig samvittighet...

Anonymous poster hash: 227bc...4dc
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Siden hun er en gammel katt ville jeg ha brukt den tiden hun har til å kose med henne og det virker som om hun setter stor pris på det. Du kan jo også finne noe hun kan ha å holde på med mens du jobber som for eksempel en leke eller lignende som holder henne opptatt når du ikke har tid til kos. Det kan hende hun har for lite å gjøre. Men ellers er det alltid hyggelig med kos! :)

Anonymous poster hash: 76076...91f
AnonymBruker
Skrevet

Jooo... altså jeg ville ikke gjort det ofte. Men hvis jeg har en deadline og prøver å jobbe så kanskje jeg må ty til antibac! :P

Anonymous poster hash: 227bc...4dc
Skrevet

Det er ikke slemmere enn å spise leverpostei ihvertfall

• Liker 1
Skrevet

Du kan i verste fall ende opp med en katt som ikke vil ha noe med deg å gjøre i der hele tatt. Om det er slemt eller ikke vil jeg ikke ta stilling til.

Gjest Pheel
Skrevet

Om det bare er for en kort periode til du er ferdig med oppgaven vil jeg ikke kalle det slemt, nei. Katter klarer seg fint uten konstant kos og oppmerksomhet, de aller fleste hvertfall. Så får du heller kose ekstra mye når du er ferdig. :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg er helt enig med at du bør sette opp en leke som kan holde henne opptatt med noe annet mens du jobber eller ikke har tid til kos. Det er bedre enn å gjøre at katten din lærer seg til å ikke ville kose med deg ved at du bruker antibac!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...