Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Anonymous poster hash: a6d28...3ec

Videoannonse
Annonse
Gjest Helicase
Skrevet

TS her.. helt ny så aner ikke hva som skjedde.. Uansett.. jeg er 22 år gammel, søt/pen jente, og smart Mitt problem derimot, er at jeg føler at jeg ikke er noe fin, om dere kan forstå, ikke så deilig å se på, kroppsmessig. Jeg er 170 høy, og er normal, med kanskje et par kilo for mye, men jeg har timeglass figur, og elsker den, problemet mitt er at jeg føler at magen min er så ekkel, og jeg jobber med saken, men den forsvinner ikke over natten.. Det jeg føler nå som sommeren kommer, er at jeg ikke kan ligge i bikini, noe jeg gjerne vil, da jeg kjøpte meg nye pupper i vinter, jeg føler ikke at jeg ser noe fin ut i forskjellige klær , og på jobben min/på skolen så føler jeg meg ofte ukomfortabel, jeg føler meg ikke ekkel, men at jeg ikke ser så fin ut, særlig når kollegaene mine er rundt meg, som alle er slanke og pene. og her er jeg da.... jeg vet jo at jeg er søt osv men jeg greier ikke føle det, om det kan forstås... Er det sånn at hvis dere ser en jente som har litt ekstra, så synes dere det er ekkelt? Skal sies at jeg bruker normale klesstørrelser, så sliter ikke sånn sett, bare føler at man kun er fin om man har flatmage, ligger vel litt i at en fyr jeg holdt på med for to år siden sa, da jeg var naken over han, at det ser ikke så ille ut... ( etter det har jeg også gått ned i vekt)... Ikke meningen å sutre, men det er ikke så hyggelig å føle det sånn, selv om jeg vet at jeg er langt fra alene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...