Gå til innhold

Hvilken jeans er du mest fornøyd med?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er på leting etter jeans som sitter bra, og som er inntilsittende.

Hvilke er du fornøyd med :) ?

Anonymous poster hash: 85d1e...c3c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Levis sine jeans :)

AnonymBruker
Skrevet

Er på leting etter jeans som sitter bra, og som er inntilsittende.

Hvilke er du fornøyd med :) ?

Det er fint om du forteller om formene dine, slik at du kan få tips om bukser som passer mest mulig til din form. Slanke eller fyldigere lår? Skal buksen være høy eller lav i midjen? osv

Anonymous poster hash: b8b11...34a

AnonymBruker
Skrevet

Det er fint om du forteller om formene dine, slik at du kan få tips om bukser som passer mest mulig til din form. Slanke eller fyldigere lår? Skal buksen være høy eller lav i midjen? osv

Anonymous poster hash: b8b11...34a

Buksa skal være lav i midjen, slim fit. Jeg pleier å bruke 36 i bukser :)

Gjest Hooty McOwlface
Skrevet

Jeg liker godt Nudie sine jeans, de er kondomstramme, men likevel behagelige, og av god kvalitet.

True Religion er jeg også fornøyd med.

Og Topshop.

Ellers handler jeg mye jeans på Bikbok etc, som sitter som et skudd og er behagelige, men de mister jo all form og farge selv etter håndvask og går i søpla etter et halvt års tid. I lengden er det rimeligere å legge en tusenlapp eller to i buksene, sånn generelt.

Skrevet

Jeg liker godt Nudie sine jeans, de er kondomstramme, men likevel behagelige, og av god kvalitet.

True Religion er jeg også fornøyd med.

Og Topshop.

Ellers handler jeg mye jeans på Bikbok etc, som sitter som et skudd og er behagelige, men de mister jo all form og farge selv etter håndvask og går i søpla etter et halvt års tid. I lengden er det rimeligere å legge en tusenlapp eller to i buksene, sånn generelt.

Hvor kjøpet du nudie jeans?
Skrevet

Hvor kjøpet du nudie jeans?

Carlings har Nudie. Jeg foretrekker Levis Curve ID

Skrevet (endret)

nudie jeans

De blir ALDRI slitne. Har en 4 år gammel en, den ser så og si ny ut fortsatt

Endret av Chevelle
Skrevet

Vero Moda sin nye slimfit-strech modell. 499,- velbrukte kroner! ;)

AnonymBruker
Skrevet

Diesel.

Anonymous poster hash: 5fbcb...763
  • Liker 1
Gjest Tigress
Skrevet

Levi's Demi Curve med rette bein. Eg har freista fleire andre merker enn Levi's, men kjem alltid attende til dei. Eg er vel ei slags pære, 24" rundt livet, 36" over baken, kraftige lår. Eg likar normal midje, ikkje altfor låg i livet er fint. Problemet er ofte at eg ikkje får dei over låra utan at eg kunne vore fem månader på veg i livet, eller at broka rett og slett ikkje kjem over skinka.

Skrevet (endret)

De der pixi pushup buksene på Cubus er min nye favoritt! Og så koster de jo bare 500 vinn vinn!

Endret av Zereta
Skrevet

Diesel og Replay.

Skrevet

Nudie tight long john og high kai. Har ikke kjøpt Levis eller andre typiske jeansmerker på evigheter da, så kan ikke sammenlikne. Men merker i hvert fall at Nudiebuksene er i veldig god kvalitet, og man finner dem ofte på salg til 3-500 kr på ZooVillage.

Bruker som regel 28" og liker best litt høyt liv for å slippe rørleggersprekk ;)

AnonymBruker
Skrevet

Elsker mine sorte jeans fra Filipa K

Anonymous poster hash: ec565...6dc
Skrevet

PW Linda fra Bik Bok. Hehe..

Koster bare 199 kr, men det er den buksen som sitter finest på meg.

De vier seg litt ut så pleier å kjøpe størrelsen slik at jeg akkurat får igjen knappen.

Når jeg tenker meg om er det kanskje ikke dongeri men...

Skrevet

Diesel skinzee. Brukte min i 2 år før jeg måtte kjøpe ny (fordi jeg la på meg). Nå har jeg kjøpt akkurat samme og er fortsatt utrolig fornøyd :-) Det er verdt prisen! De varer lenger enn de billigere merkene.

Skrevet

jeg liker veldig godt Kristen zip jeans fra Gina Tricot. de har normalt liv og sitter veldig tight. jeg har de i alle slags farger. de koster bare 499 kr og varer lenge :)

hvordan er Nudie i størrelsen? bruker str 24 hos Gina Tricot. blir det noe ala det samme?

Skrevet

Citizens of Humanity!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...