SiMa Skrevet 19. mai 2014 #1 Skrevet 19. mai 2014 På e-bay har jeg sett en nydelig kaketopp med to svaner i swarowskikrystall. Prisen er i høyeste laget, og kommer over tollgrensa, da blir det veldig dyrt når det ikke er mer jeg skal ha. Noen som har forslag til hvor jeg kan finne noe lignende i norske (nett)butikker? http://www.ebay.com/itm/Crystal-Swans-Cake-Topper-Wedding-Decoration-Blown-Glass-Centerpiece-Swarovski-/251004024421?hash=item3a71017665&pt=LH_DefaultDomain_0&quantity=1&autorefresh=true Det er disse jeg har sett på. Andre forslag til kaketopp? Jeg har ikke lyst på den standardplastfiguren med brud og brudgom.
Brud2014 Skrevet 21. mai 2014 #2 Skrevet 21. mai 2014 Jeg har ikke sett noe sånt dessverre, men jeg vil tipse deg om www.decorium.no som har masse forskjellige kaketopper. Nå er alle sånn "brud og brudgom", men de er i porselen og i mange artige former (fotball, motorsykkel, tafsing på romper osv). Kan jo hende du mente at du ikke ville ha noen form for brud og brudgom, men dette er det eneste tipset jeg har. Vi har valgt en litt anderledes kaketopp for å si det sånn Men prisen er jo stiv der også.. Mellom 200-400 kr, tror jeg. Alt ettersom hvilken du velger.. Lykke til!! :D
Gjest Ciegus Skrevet 21. mai 2014 #3 Skrevet 21. mai 2014 På Etsy har de mye fint, og du kan også få de personlig tilpasset (til å ligne på deg og mannen), du kan ha dyrefigurer, fantasyfigurer, kun navn... Mye forskjellig... Prøv å søke på wedding cake topper swan hvis du absolutt vil ha svane. Ei på epla.no lager også figurer som "ligner" på brudeparet: http://epla.no/handlaget/produkter/658433/
Pimpel Skrevet 21. mai 2014 #4 Skrevet 21. mai 2014 Jeg har ikke noen gode råd å komme med. Men svanene var veldig fine
SiMa Skrevet 22. mai 2014 Forfatter #5 Skrevet 22. mai 2014 Jeg har bestilt svanene, forhandlet meg frem til en pris som kom under tollgrensa, og da blir det en del brilligere. Toll og fortollingsgebyr hadde økt prisen med nærmere 200 kroner, nesten det dobbelte av det de kostet. Vel, jeg forelsket meg i disse svanene med en gang, og mannen støttet meg 100% (var faktisk han som overtalte meg om at det er verdt det.) Og disse kommer vi til å ha stående fremme som et varig minne om dagen. 1
Gjest Hjertesukk Skrevet 23. mai 2014 #6 Skrevet 23. mai 2014 Litt sent nå kanskje, men jeg vet at Hotell Norge i Kristiansand lager noen nyyydelige sukkersvaner. Disse kan antagelig bestilles og sendes oppover i landet :-)
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2014 #7 Skrevet 23. mai 2014 Jeg har bestilt svanene, forhandlet meg frem til en pris som kom under tollgrensa, og da blir det en del brilligere. Toll og fortollingsgebyr hadde økt prisen med nærmere 200 kroner, nesten det dobbelte av det de kostet. Vel, jeg forelsket meg i disse svanene med en gang, og mannen støttet meg 100% (var faktisk han som overtalte meg om at det er verdt det.) Og disse kommer vi til å ha stående fremme som et varig minne om dagen. Tviler på at det var ekte swarovski til under 200kr...Anonymous poster hash: db3e1...428
SiMa Skrevet 23. mai 2014 Forfatter #8 Skrevet 23. mai 2014 Tviler på at det var ekte swarovski til under 200kr...Anonymous poster hash: db3e1...428 Takk for en "støttende" kommentar. Er det greit at jeg gleder meg over å ha funnet en "perfekt" kaketopp?
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2014 #9 Skrevet 24. mai 2014 Takk for en "støttende" kommentar. Er det greit at jeg gleder meg over å ha funnet en "perfekt" kaketopp? Må da være lov å kommentere at man ikke tror på ektheten? Det er jo en måte å hindre at du bir lurt, om det hadde vært viktig for deg at den var ekte? Men de var veldig fine=) Anonymous poster hash: 1929f...b7c
SiMa Skrevet 24. mai 2014 Forfatter #10 Skrevet 24. mai 2014 Må da være lov å kommentere at man ikke tror på ektheten? Det er jo en måte å hindre at du bir lurt, om det hadde vært viktig for deg at den var ekte? Men de var veldig fine=) Anonymous poster hash: 1929f...b7c Selvfølgelig. Beklager for den sure/spydige kommentaren i går, hadde en dårlig kveld, noe jeg ikke skulle latt gå ut over deg. Har vært borti swarowski før, og skjønte at til den prisen er det ikke ekte. Men liker dem veldig godt, og håper de er like fine som på bildet.
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2014 #11 Skrevet 24. mai 2014 Takk for en "støttende" kommentar. Er det greit at jeg gleder meg over å ha funnet en "perfekt" kaketopp? Ser at du allerede har beklaget, men det jeg mente som swarovskifan og jevnlig ebay-handler blir jeg drittlei alle annonsene på ebay hvor de selger smykker og figurer med navnet swarovski. Det er et merke og ikke en betegnelse på glitter og glass. Man kan fint skrive swarovski-lignende eller noe, men når man skriver swarovski blir det som å skrive chanel eller prada. Men kjempefint at du er fornøyd med kaketoppene dine og håper de er like fine som på bildet (Handler forresten aldri swarovski på ebay. Alt for mye useriøst).Anonymous poster hash: db3e1...428
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2014 #12 Skrevet 24. mai 2014 Selvfølgelig. Beklager for den sure/spydige kommentaren i går, hadde en dårlig kveld, noe jeg ikke skulle latt gå ut over deg. Har vært borti swarowski før, og skjønte at til den prisen er det ikke ekte. Men liker dem veldig godt, og håper de er like fine som på bildet. Var ikke meg du var sur på =) Men ikke tenke på det du =) Anonymous poster hash: 1929f...b7c
SiMa Skrevet 24. mai 2014 Forfatter #13 Skrevet 24. mai 2014 Ser at du allerede har beklaget, men det jeg mente som swarovskifan og jevnlig ebay-handler blir jeg drittlei alle annonsene på ebay hvor de selger smykker og figurer med navnet swarovski. Det er et merke og ikke en betegnelse på glitter og glass. Man kan fint skrive swarovski-lignende eller noe, men når man skriver swarovski blir det som å skrive chanel eller prada. Men kjempefint at du er fornøyd med kaketoppene dine og håper de er like fine som på bildet (Handler forresten aldri swarovski på ebay. Alt for mye useriøst).Anonymous poster hash: db3e1...428 Er også swarowski-fan, men ekte vare ville blitt i dyreste laget for kakepynt, selv om jeg regner med å ha dem stående fremme til pynt og som et minne også etterpå. I annonsen sto det vel også "swarowski-like", jeg skjønte jo uansett at det ikke er ekte på grunn av prisen.
SiMa Skrevet 24. mai 2014 Forfatter #14 Skrevet 24. mai 2014 Ser at du allerede har beklaget, men det jeg mente som swarovskifan og jevnlig ebay-handler blir jeg drittlei alle annonsene på ebay hvor de selger smykker og figurer med navnet swarovski. Det er et merke og ikke en betegnelse på glitter og glass. Man kan fint skrive swarovski-lignende eller noe, men når man skriver swarovski blir det som å skrive chanel eller prada. Men kjempefint at du er fornøyd med kaketoppene dine og håper de er like fine som på bildet (Handler forresten aldri swarovski på ebay. Alt for mye useriøst).Anonymous poster hash: db3e1...428 Fint du så beklagelsen min, den var rettet til deg, har ikke lært meg helt å se forskjell på de ulike "anonym bruker".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå