AnonymBruker Skrevet 19. mai 2014 #1 Skrevet 19. mai 2014 Noen tips til gode bøker hvis man liker bøker som; Appelsinpiken (Spes denne!) Drageløperen ? Det jeg sliter med er at jeg ikke klarer å lese bøker særlig lenge hvis de ikke interesserer meg. Tusen takk på forhånd Anonymous poster hash: 8fa9f...126
miaw Skrevet 19. mai 2014 #2 Skrevet 19. mai 2014 Balnsekunst, boktyven, øya, mengele zoo.. Utifra de bøkene du har nevnt så kan de være du liker noen av de bøkene:) 1
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2014 #6 Skrevet 20. mai 2014 Tusen takk alle, her har jeg en del å velge mellom )) Anonymous poster hash: 8fa9f...126
Avogadro Skrevet 20. mai 2014 #7 Skrevet 20. mai 2014 Noen fler? Tenkte å sjekke ut "Kabalmysteriet" etter forslag fra min søster som har lest Appelsinpiken også, men det er jo ingen som selger den lengre...
temolitus Skrevet 21. mai 2014 #8 Skrevet 21. mai 2014 Drømmehjertet, senor peregrino/la peregrina Indias datter Det som ventet meg 1
cocoon Skrevet 21. mai 2014 #9 Skrevet 21. mai 2014 Noen fler? Tenkte å sjekke ut "Kabalmysteriet" etter forslag fra min søster som har lest Appelsinpiken også, men det er jo ingen som selger den lengre... Den er fin Har den vel på biblioteket, og kanskje i bruktbutikk? 1
Avogadro Skrevet 24. mai 2014 #10 Skrevet 24. mai 2014 Den er fin Har den vel på biblioteket, og kanskje i bruktbutikk? Etter å ha trålet gjennom x antall bokbutikker, så fant jeg den! :D Tusen takk for alle gode tips folkens, de skal jeg ta med meg! Nå har jeg begynt på Sirkusdirektørens datter 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå