Gå til innhold

Effekt/bivirkning av CLA?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Min venninne har rost disse pillene opp i skyene. Hun har gått ned nesten 40 kilo på nesten to år og mener bestemt det kun er på grunn av disse pillene, selv om vi har trent sammen ca 2-4 ganger i måneden.

Nå har hun blitt gravid og hadde en åpnet boks som hun ga til meg for å prøve (ca 90 igjen i boksen). Doseringen er to kapsler tre ganger om dagen og jeg er nå på dag 5 med disse pillene. Både i dag, i går og på fredag merket jeg at jeg blir veldig..tung og seig.. i musklene etter bare noen få minutter med jogging etter at jeg har varmet opp i ca 5-10 minutter med rask gange. I tillegg føles det som om musklene i lårene og lysken strammer seg på en slags merkelig måte etter at jeg har roet ned etter treningen.

Er dette en effekt/bivirkning av disse pillene eller kan det være noe annet?

Anonymous poster hash: c8b93...a24
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan ikke svare deg på om det er bivirkninger eller ikke. Min far er av samme oppfatning som venninna di, at de er gull verdt og at det er pga de han har gått ned i vekt. Har mange ganger fått høre at jeg burde prøve de.

Men så var jeg i helsekost forretning her om dagen. Da spurte jeg hun som jobbet der om CLA tablettene, og hun sa at med mindre man trente mye med vekter så ville ikke CLA ha så stor effekt... Ikke vet jeg om hva som stemmer.

Men dersom du er usikker og bekymret på grunn av det som du lurer på om er bivirkninger, så ta en telefon til lege evt helsekostforretning, personlig trener el. som kanskje kan svare deg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...