Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

noen som er medlem i lindex-club? hvilket av kortene har dere? har de noen ok tilbud innimellom?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er med, litt tilfeldig altså... Men har fått noen rabattkuponger osv, synes det har vært det beste hittil. Har vært registrert der i ca 1/2 år. Er ikke dødsimponert, men, men.

Skrevet

Jeg har vært medlem siden i høst. Har vanlig medlemskort - uten kredittkort.

Jeg får stadig vekk tilbud i postkassa, med kuponger som gir f.eks. 40 % eller 50 % avslag på et valgfritt plagg. Kupongene gjelder i en begrenset periode, så man "må" bruke dem fort. Til jul kom det en gavesjekk på 50 kroner.

Hvis man klarer å bruke kun tilbudene, og ikke kjøpe mer enn man ellers ville gjort, er det sikkert lurt å være medlem. Men jeg merker selv at jeg har lyst til å bruke rabattkupongene selv om jeg ikke trenger klær akkurat da, så jeg har nok kjøpt noen plagg jeg egentlig ikke trenger...

Skrevet

Koster det noe å bli medlem i denne "klubben"?

Skrevet

Nei, det koster ikke noe å bli medlem. Jeg meldte meg inn da jeg skulle kjøpe masse klær til datteren min, og dama i kassa fortalte meg at jeg ville få 15 % rabatt på kjøpet hvis jeg meldte meg inn.

Gjest Miss Gemini
Skrevet

Jeg hadde kredittkortet før, men endte opp med å betale lenge på en jakke som jeg ikke likte en gang! :oops:

Da den var nedbetalt droppet jeg kortet og er bare "vanlig" medlem.Har ikke benyttet meg mye av tilbudene, men det går jo mer på meg da. Om man har barn er jo flere av tilbudene mer relevante da.

Det koster jo ingenting å være med og kortet tar jo ikke noe plass, så jeg synes det er like greit å være med jeg :-) Kanskje dukker det opp noen tilbud som man liker med jevne mellomrom :wink:

Skrevet

hm.. tror jeg skal melde meg inn.. jeg går bare på lindex pga undertøy.. men så er jeg ganske så sløv med å kjøpe undertøy, så om det dukker opp tilbud her og der så kan det pushe meg litt :P

Skrevet

Ja, de har bra undertøy der. Og så finner jeg faktisk en del bukser der som er OK. De har sånne fine kategorier på buksene sine, som er lette å finne frem i og så koster de 1/3 av de hippeste fornarinabuksene osv. Buksene har også litt stretch, som er deilig.

PS - De har sinnsykt mye stygt og kjerring-aktig også.

Skrevet
Jeg har vært medlem siden i høst. Har vanlig medlemskort - uten kredittkort.

Jeg får stadig vekk tilbud i postkassa, med kuponger som gir f.eks. 40 % eller 50 % avslag på et valgfritt plagg. Kupongene gjelder i en begrenset periode, så man "må" bruke dem fort. Til jul kom det en gavesjekk på 50 kroner.

Hvis man klarer å bruke kun tilbudene, og ikke kjøpe mer enn man ellers ville gjort, er det sikkert lurt å være medlem. Men jeg merker selv at jeg har lyst til å bruke rabattkupongene selv om jeg ikke trenger klær akkurat da, så jeg har nok kjøpt noen plagg jeg egentlig ikke trenger...

Det er sikkert tanken det, hæ? :ler:

Men jeg synes det var allikevel kjekt. Har en guttunge som alltid trenger klær så det er fint om jeg kan bruker tilbudene. I det siste jeg har kjøpt en del der-det er ikke lenger så kjerringa mener jeg. Ikke noe å tape hvis du er bare vanlig medlem uten kreditkort.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...