AnonymBruker Skrevet 19. mai 2014 #1 Skrevet 19. mai 2014 Jeg har lånt høytrykksspyler som jeg har fått vaske den éne siden av det kilometerlange gjerdet vårt med. Malejobben går unna fortere enn ventet. Den andre siden er uvasket, bittelitegrann mosete også. Greit å male over der? Mot beitemark, så trenger ikke være så pent...jeg får ikke lånt høytrykksspyler igjen med det første og vi er uansett nesten tomme for vann i brønnen. Enkel Drygolin.Anonymous poster hash: 26c7a...3a5
Grønt blad Skrevet 20. mai 2014 #2 Skrevet 20. mai 2014 Vask også den andre siden. Hvis du ikke vasker, vil malingen heller ikke sitte godt. Det er også mulig at mosen vil fortsette å leve under malingen, og det er ikke sikkert det er enkelt å få det pent og ordentlig dersom når du skal vaske og male neste gang. Kort oppsummert: Jeg tror ikke malingen får gjort jobben med å beskytte gjerdet dersom underlaget er skittent og med mose. 2
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2014 #3 Skrevet 20. mai 2014 Det var det jeg fryktet, ja. Takk for et godt svar! Anonymous poster hash: 26c7a...3a5
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2014 #4 Skrevet 20. mai 2014 Ikke greit Anonymous poster hash: 8d3ff...dad
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2014 #5 Skrevet 22. mai 2014 I regnet i går kveld gikk jeg over gjerdet med svamp og kraftig salmiakkvann. Fikk jo langt ifra bort alt, men tipper salmiakken kverker alt liv som er igjen, og så får det bare være godt nok. Takk for rådet! Anonymous poster hash: 26c7a...3a5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå