Vinduskarmen Skrevet 20. mai 2014 #21 Skrevet 20. mai 2014 Mange forskjellige meninger om damene hos MAC. Jeg har alltid vært veldig fornøyd, og fått svært god hjelp. Har blitt lagt sminke på 3-4 ganger der, og det var toppers. 1
Iylienne Skrevet 20. mai 2014 #22 Skrevet 20. mai 2014 (endret) Kan virkelig anbefale å sjekke ut makeup tutorials på youtube, der kan man lære seg mange nyttige triks og tips. Det er også mange som har "makeup do's and don'ts".http://www.youtube.com/watch?v=gkELwnplEmE Kan anbefale Michelle Phan og Carli Bybel, de har utrolig mange nydelige og hjelpsomme tutorials! Endret 20. mai 2014 av Iylienne
Eske Skrevet 20. mai 2014 #24 Skrevet 20. mai 2014 Jeg har aldri blitt sminket hos MAC, men synes servicenivået varierer noe innmari - mens på Make Up Store har jeg alltid vært fornøyd. Misforstå meg rett, jeg er veldig fan av mye av sminken til MAC, men om du vil lære ville jeg gått for Make Up Store. Der betaler man 495 kroner for kurset også får man velge sminke for hele beløpet etterpå. Spør gjerne etter Maria, hun er kjempeflink og veldig hyggelig!
Asso Skrevet 20. mai 2014 #25 Skrevet 20. mai 2014 Tusen takk Men de har en helt annen annsiktsform en meg så blir litt vanskelig å kopiere alt. Har sett litt på denne og lurer på om noen har et tips til produkt som gjør det samme som det hun gjør 2 min ut i videoen? Hun bruker Maybelline Instant Age Concealer, den kan du finne på H&M og Cubus =) Hvis ikke kan du lete etter en concealer som passer din hud, bare et par nyanser lysere. Men pass på at det ikke er en med glitter/shimmer i, den skal være matt =) Hun her er ekstremt flink til å blende, det er den eneste kunsten hun gjør her =) Så kjøp deg en tjukk og god kost og begynn å blend så skal du fint få det til =)
Hokus Pokus Skrevet 20. mai 2014 #26 Skrevet 20. mai 2014 Gossmakeupartist, Laurencurtis, Shaaanxo, Lisa Eldridge <- Sjekk ut disse på youtube. De gir gode råd og kan det de prater om uten at det bare funker for en ansiktsform/ hudtype/ undertone. Spesielt den første og den siste
AloeVera Skrevet 20. mai 2014 Forfatter #27 Skrevet 20. mai 2014 Hun bruker Maybelline Instant Age Concealer, den kan du finne på H&M og Cubus =) Hvis ikke kan du lete etter en concealer som passer din hud, bare et par nyanser lysere. Men pass på at det ikke er en med glitter/shimmer i, den skal være matt =) Hun her er ekstremt flink til å blende, det er den eneste kunsten hun gjør her =) Så kjøp deg en tjukk og god kost og begynn å blend så skal du fint få det til =) Det var en god ide Men tror jeg tar et sånt kurs på make up store som noen nevnte her og så plukker jeg meg ut en concealer der. Ja, ser hun er veldig flink med å blende Men som du også nevnte tidligere, wow hun bruker maaange forskjellige produkter, hehe. Lag på lag på lag osv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå