AnonymBruker Skrevet 19. mai 2014 #1 Skrevet 19. mai 2014 Jeg var på date med han for en måned siden, men vi har snakket sammen ca hver dag i godt over en måned. Han bor for tiden et godt stykke unna og er derfor jeg ikke har sett han siste måneden. Selv om vi kun har vært på en date så føler jeg at jeg kjenner han utrolig godt siden vi prater så mye. Han kommer hit denne uken og skal være her en uke, men skal da ikke bo hos meg, men vi har avtat at vi skal gjøre noe i helgen. Det som er er at der han bor denne uken er et lite stykke unna her jeg bor og jeg tenker jo kanskje at det er da best at han overnatter hos meg i helga. Men jeg vil ikke at han skal da komme hit uten skifteklær og tannbørste osv, så kan jeg si at han får lov til å overnatte om han vil, eller høres det litt teit ut? Leiligheten min er liten og jeg har heller ikke sofa han kan sove på, men kan alltids ordne med ekstra madrass da om han ikke vil dele en liten seng med meg Hva tenker dere? Anonymous poster hash: a1100...23b
globalagogo Skrevet 19. mai 2014 #2 Skrevet 19. mai 2014 Hyggelig av deg:) go for it. Kanskje han tenker på det samme men ikke ønsker å trenge seg på.
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2014 #3 Skrevet 19. mai 2014 Hyggelig av deg:) go for it. Kanskje han tenker på det samme men ikke ønsker å trenge seg på. Ja, jeg får kvinne meg opp og si det Anonymous poster hash: a1100...23b 1
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2014 #4 Skrevet 19. mai 2014 Du kan jo si "Jeg har veldig liten leilighet da, men du kan jo overnatte :)" At du sier at da må han sove i senga di. Anonymous poster hash: 7296f...9d9
Gjest brutal_mann Skrevet 19. mai 2014 #5 Skrevet 19. mai 2014 Bare vær forberedt på at det kan ende med sex. I det minste et ønske om. Ha preventiver klare.
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2014 #7 Skrevet 19. mai 2014 Bare vær forberedt på at det kan ende med sex. I det minste et ønske om. Ha preventiver klare. Heheh. Jeg går på p-piller og har kondomer i skuffa, så tror det skal gå fint Anonymous poster hash: a1100...23b 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå