AnonymBruker Skrevet 19. mai 2014 #1 Skrevet 19. mai 2014 Er gutta(og evt jentente; hva vet jeg) der veldig løse? "Alle" de 10 gutta jeg har likt, har tydeligvis likt meg tilbake. Føles litt som om gutta der bare trykker liker i vilden sky? Am I right or am I right? Ja, gutter? Og en annen ting: til en nysingel tjej(hurra..not) hvor er det best å begynne og lete etter en seriøs mannemann? Ikke særlig gira på å starte hele den prosessen her på nytt, ååh....Bli kjent, sende melding - nå? nå? nåå? vente på melding - hva skjer? hvorfor svarer han ikke? hva betyr det han skrev?, leke snill og søt og god og morsom, begynne å få litt følelser, bli dumpa.. Anonymous poster hash: ee8c2...ede
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2014 #2 Skrevet 19. mai 2014 Det er vanlig at jenter får mange likes ja, jeg tror mange gutter bare liker alle egentlig, men det er bare min teori Er selv ingen 10'er men alle jeg liket i starten (ca 70 stk) hadde likt meg tilbake. Tror det er en del som bare er ute etter ONS, men man kan enkelt sile ut captain obvious med sixpack-bildene (eller ikke, om det er det man vil da). Har hørt av flere venner om gutter som har vært rett på i spørsmålene, men har ikke opplevd det selv. Om man går litt inn på profilene er det også noen som har skrevet mer om seg selv enn bare snapchat-nicket sitt, flere av de tror jeg er ute etter mer enn et ligg Anonymous poster hash: 78f1e...301
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2014 #3 Skrevet 19. mai 2014 Jeg (kvinne) har brukt tinder og jeg er i alle fall ikke veldig løs. Dater (eller er sammen med. Kall det hva du vil) en jeg møtte via tinder faktisk og vi har det utrolig fint sammen. Så vidt jeg vet har han absolutt ikke vært løs. Dessverre er det nok slik at man kanskje opplever at man blir dumpa et par ganger før man finner noen det klaffer med. Det er ikke kjekt, det vet jeg, men det er slikt som skjer. Anonymous poster hash: f4182...58b
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2014 #4 Skrevet 19. mai 2014 Altså det finnes jo menn som er bare ute etter et ligg, men det er en ''hit-or-miss'' situasjon. Det er kjent at menn bare liker mange bilder og ikke at de er oppriktig interessert i å snakke med deg, men dette gjelder da ikke alle Mitt råd til deg er å si hei og ikke vent på at gutten skal ta steget. Tinder er ganske slittsomt fordi man opplever mye nederlag - utveksler et par ord også dør samtalen ut. Det er bare å prøve og holde ut, og hvem vet! Anonymous poster hash: 93838...2e9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå