Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har en eks som jeg ofte kontakter i mine svake øyeblikk... Er ikke over han så det hjelper ikke akkurat å ta kontakt. Han er interessert i ett vennskap så han svarer alltid på meldinger og han skriver ofte til meg også. Men jeg kjenner att det ikke er bra for meg, kommer jo aldri videre! Og blir egentlig veldig lei meg av å prate med han når han ikke er min lenger.. Så jeg sendte han ei melding der jeg sa att jeg ikke kunne ha noe kontakt lenger for att det var for vanskelig og att jeg håpte han respekterte det og ikke sendte noen meldinger. En dag etter hadde jeg bursdag og han sendte melding og gratulerte meg og skrev litt annet som jeg forsto var for å prøve å starte en samtale. Skrev bare takk tilbake for å vise att jeg mente det med å ikke ha kontakt. Men nå er jeg så svak. Har hele tiden lyst til å kontakte han! Går å tenker på det hele tiden... Jeg elsker han så mye att jeg blir gal, men vet att jeg må videre og da er blir alt verre om jeg fortsetter å snakke med han. Trenger noen gode råd for å holde meg unna..

Anonymous poster hash: affc0...351

Videoannonse
Annonse
Gjest lurven
Skrevet

Prøv å vær sterk, ikke gi etter for lysten til å kontakte han, det blir lettere etterhvert

AnonymBruker
Skrevet

Fjern han fra livet ditt. Ikke ta kontakt. Dere kan heller ta opp vennskapet når du er over han :) Det kommer aldri til å bli bedre om du ikke tar avstand i en stund først.

Anonymous poster hash: 850c3...768
AnonymBruker
Skrevet

Fjern han fra livet ditt. Ikke ta kontakt. Dere kan heller ta opp vennskapet når du er over han :) Det kommer aldri til å bli bedre om du ikke tar avstand i en stund først.

Ts her:

Ja du har rett. Men så får jeg sånn trang til å kontakte han og angrer etterpå. Utifra ting han har skrevet er jeg ganske sikker på att han ikke er over meg heller. vill ikke gå i detalj men det er komplisert og umulig att vi kan bli sammen igjen. Er bare det att jeg må finne styrke til å ikke kontakte han når lysten er så sterk

Gjest fotballflue
Skrevet

Slett nummeret hans og alt annet som Gjør at du kan komme i kontakt med han. Kanskje det hjelper å tenke på negative ting ved han?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Slett nummeret hans og alt annet som Gjør at du kan komme i kontakt med han. Kanskje det hjelper å tenke på negative ting ved han?

Har nummeret hans i hodet da jeg ofte måtte ringe han fra jobbtelefon og ikke kunne lagre det der;) har prøvd å fokusere på det negative ved han helt fra det ble slutt men jeg ser ofte kun de positive sidene når jeg sitter å tenker på han

Ts

AnonymBruker
Skrevet

Vel, da må du selv finne ut av det. Den eneste løsningen er å slette han, vil du ikke/får ikke til det, så får du bare kontakte han, da.

Skrevet

Hvorfor ble han en ekskjæreste da? Er det noe å hente på å ta opp tråden igjen?

AnonymBruker
Skrevet

Vel, da må du selv finne ut av det. Den eneste løsningen er å slette han, vil du ikke/får ikke til det, så får du bare kontakte han, da.

Er ikke så enkelt selv om all fornuft sier att jeg ikke bør, og jeg spør bare om råd hvordan jeg kan klare å la vær når trangen blir for stor..

Skrevet

Er ikke så enkelt selv om all fornuft sier att jeg ikke bør, og jeg spør bare om råd hvordan jeg kan klare å la vær når trangen blir for stor..

Vel, svaret på det er jo dritenkelt. Det heter selvkontroll. ;) Men det kunne kanskje vært greit å ikke bulldoze seg gjennom sitt eget følelsesliv? Om ikke annet av terapautiske årsaker?

Skrevet

Tror du må be ham ikke svare deg når/hvis du tar kontakt. Og understrek igjen at han ikke under noen omstendigheter må kontakte deg først.

Jeg hadde en x som ville møtes for å prate noen ganger etter bruddet (jeg som gikk), og det skulle jeg aldri gjort. Ble bare verre for begge.

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor ble han en ekskjæreste da? Er det noe å hente på å ta opp tråden igjen?

Det er veldig komplisert og jeg er redd for å bli gjenkjent om jeg forteller om det. Kort og enkelt fortalt har jeg alltid slitt med dårlig selvtillit som førte til att jeg var veldig sjalu og kontrollerende på enkelte ting. Opplevd utroskap og mye svik tidligere og lot det desverre ødelegge. Så ikke før det var forsent att jeg ikke kunne fortsette sånn. Har gått til psykolog for å jobbe med meg selv og selvtilliten. Og det har hjulpet mye! Selvfølgelig skulle jeg ønske det og det tror jeg han innerst inne ønsker også. Men han er lei den sjalu siden av meg og ville videre i livet. Han har flere ganger gitt uttrykk for å savne meg, sagt han drømmer om meg, og tenker på de fine stundene osv. Men bryddet var ganske stygt, mange ting vi begge gjorde/sa for å såre hverandre for att vi begge var så fortvilt. Ja kan ikke gå mer detaljert inn på det men føles helt umulig å få ett liv samnen igjen selv om det er det jeg ønsker mer enn noe annet

Ts

AnonymBruker
Skrevet

Tror du må be ham ikke svare deg når/hvis du tar kontakt. Og understrek igjen at han ikke under noen omstendigheter må kontakte deg først.

Jeg hadde en x som ville møtes for å prate noen ganger etter bruddet (jeg som gikk), og det skulle jeg aldri gjort. Ble bare verre for begge.

Ja det var lurt, skal sende en sånn melding:-) han er flink å ikke kontakte meg etter att jeg sa ifra men han svarer jo alltid om jeg er så dum å skriver noe. som du sier blir det bare verre hvis vi prater sammen. Føles bare sårt

Ts

Gjest Blomsterert
Skrevet

Ikke lett dette Ts.

Hvis du vet at det beste er å ikke ha kontakt med ham,håper jeg han vil respektere det. Hvis han vil være en venn,så vær åpen og forklar ham. Si han ikke skal svare om du tar kontakt.

Er han en så god venn?

Jeg vet ikke om så mange andre råd,annet enn at istedenfor for å kontakte ham,så sett deg ned og skriv hva du ville sagt.

Prøv.

Du må sørge og deppe. Men bryt kontakten.

En dag tar dere den opp igjen. Og da har du kommet videre :-) For,det gjør du. Fortere om det er helt brutt kontakt. For en

god stund. Vær opptatt så mye du kan med venner,intr og hobbyer.

AnonymBruker
Skrevet

Ikke lett dette Ts.

Hvis du vet at det beste er å ikke ha kontakt med ham,håper jeg han vil respektere det. Hvis han vil være en venn,så vær åpen og forklar ham. Si han ikke skal svare om du tar kontakt.

Er han en så god venn?

Jeg vet ikke om så mange andre råd,annet enn at istedenfor for å kontakte ham,så sett deg ned og skriv hva du ville sagt.

Prøv.

Du må sørge og deppe. Men bryt kontakten.

En dag tar dere den opp igjen. Og da har du kommet videre :-) For,det gjør du. Fortere om det er helt brutt kontakt. For en

god stund. Vær opptatt så mye du kan med venner,intr og hobbyer.

Tusen takk for fint oppmuntrende svar. Ja jeg tror han bryr seg mye om meg selv om vi ikke er sammen og vill nok det beste for meg. Er bare ikke klar for noe vennskap med han da det gjør meg mer deppa og trist å høre om livet hans uten meg. Håper det snart går over og att jeg klarer å ikke kontakte han

Ts

AnonymBruker
Skrevet

Hvor lenge har der vært sammen da, var det et kort eller langt forhold? Hvis han bor nærme så kan det jo bli vanskelig å ikke møte på han da..

AnonymBruker
Skrevet

Hvor lenge har der vært sammen da, var det et kort eller langt forhold? Hvis han bor nærme så kan det jo bli vanskelig å ikke møte på han da..

Vi var sammen i 2 år, bor ganske nært men møter sjelden på han

AnonymBruker
Skrevet

*at

Anonymous poster hash: 8a13f...f94

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...