Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det helt utdatert å gå med hudfargede veldig tynne strømpebusker som nesten er usynlige? Virker som alle bare går med tynne svarte. Jeg syns det er fint med tynne hudfargede som bare gir inntrykk av perfekte ben.. flere som bruker det?

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Gjest Tigress
Skrevet

Jadå, eg brukar det, og det er det mange som gjer. Men dei som ikkje likar dei er ofseleg høglytte - ikkje noko å bry seg med.

Skrevet

Jeg bruker det :) Bruker både det og så sorte, samme det vel ;) Legger merke til at de fleste bruker sorte

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker det, så fremt man er så heldig å finne hudtonen sin. Jeg bruker Lindex sine i fargen Powder og de er så naturtro på meg at folk synes det er ekkelt hvis jeg retter på strømpebuksa. Man skal gå veldig nærme for å se at det ikke er huden min, og jeg føler rett og slett bare at jeg har perfekte, glatte bein med dem. Et par av Høyer-vennene mine går også med det, så kan ikke tro det er så utdatert blant fashionistaene heller (personlig går jeg med det jeg ser smashing ut uavhengig av trender).

Anonymous poster hash: 37358...d59
  • Liker 5
Skrevet

Ja, jeg syns det er veldig fint:) ihvertfall når en finner noen som ser helt naturlige ut...

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker stort sett bare hudfargede strømpebukser eller stay-ups... sånne tynne sorte synes jeg blir litt for begravelse...

Varierer mellom matte og shiny. Føler meg best i shiny egentlig... litt glitter i hverdagen er sjelden feil...

Anonymous poster hash: e7c75...bd9

• Liker 3
Skrevet

Jeg bruker det også :)

Gjest Lille-pus
Skrevet

Nå når det begynner å bli varmt og lyst og sommeren står for døren så har jeg funnet frem de hudfarvede strømpene mine ja.

Mønstrede skjørt med mye hvitt i kler bare ikke hverken sorte eller nesten sorte strømper sammen med sko i vår og sommernyanser.

Så 'spreller' jeg til med babyrosa, duse blå, lys lilla og andre 'ufyse' farver også innimellom når det passer de øvrige farvene jeg har på.

Akkurat i dag er de faktisk fuchsia til en kortermet skjorte i samme farve og et mønstrete offwhite/sort skjørt ;)

Skrevet

jeg bruker det på høsten/vinteren eller når det er litt kjølig, men foretrekker sorte strømpebukser da. nå på våren og om sommeren bruker jeg ikke strømpebukse.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker hudfargede strømpebukser til dagbruk (feks jobbsammenheng) og litt mer casual ting, men ikke casual nok til at jeg vil gå med bare bein under skjørt/kjolen, og sorte til fest. Liker ikke de tynneste sorte, synes 20-40 denier er et must på sorte strømper på mine bein. 10 og 15 litt tynt og 40+ ser litt tights ut ofte.

Jeg har småarr, nupper og rosa knær og hudfargede legger, så jeg føler meg ikke vel uten strømper til skjørt og kjoler.

Anonymous poster hash: 39fea...8da
Skrevet

Nei, det er helt ok og jeg bruker det selv. Men styr unna den solbrune! Amber eller hva den nå heter. Den er grusom på lyse jenter :O

AnonymBruker
Skrevet

Liker ikke hudfargede strømpebukser, men vi selger mye av det på jobb, så det er ikke helt ut :)

Anonymous poster hash: 546d7...8df
Skrevet

Jeg liker det, så lenge den passer så og si perfekt til resten av fargen på kroppen, og at den ikke er altfor shiny, eller for tykk og matt. Man skal liksom ikke se tydelig at man har strømpebukser på, da ser det jo ut som om man går med proteser. Det skal se ut som dine egne bein. Og så lenge man får det til, så synes jeg det er fint :)

AnonymBruker
Skrevet

Høyer-vennene mine

Hva skal dette bety?

Anonymous poster hash: 18360...bc3

Skrevet

Solbrune og sorte til alt mulig - grøss! Det finns andre farger også, dere er klar over det?

Skrevet

Nei, det kommer an på hvem du spør. Jeg bruker det av og til, så lenge brunfargen

passer. Det er flere ben som tidvis burde strømpebukser spør du meg....

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...