AnonymBruker Skrevet 19. mai 2014 #1 Skrevet 19. mai 2014 Dette bryr meg ikke nevneverdig men jeg har lurt litt på dette. Er relativt populær i virkeligheten med tanke på at jeg har mange venner, kjæreste, mange kompiser og 4 nære venninner. Får meldinger, telefoner og snaps hver dag i tillegg til at vi henger så klart, men på Facebook får jeg sjeldent mer enn en like på bildene mine. Vet det er å banne i kirka og innrømme det men blir bittelitt skuffa når gjennomsnittet får rundt 40 og jeg får 1. La ut masse fine bilder fra 17 mai og kun de som jeg IKKE var med på fikk likes. Vet ikke om det er fordi jeg ser ut som en dritt på bilder eller om folk egentlig ikke liker meg så godt, annet enn de nærmeste? Legger ikke ut bilder så ofte heller så tror ikke jeg er sånn irriterende facebooker. Jo, har heller aldri lagt ut noe bilde av meg og kjæresten, så la ut et ordentlig flott fotograf-bilde av oss i går som fikk 3 likes og ingen kommentarer, mens de fleste sånne bilder får rundt 50+. Hadde hvertfall håpet at noen i familien hans skulle skrive noe hyggelig. Jaja, før jeg blir dømt ihjel som skriver dette så skriver jeg ihvertfall heller anonymt her enn å spørre noen irl fordi jeg vet hvor kleint det er Anonymous poster hash: 862e5...6c4 2
malicious Skrevet 19. mai 2014 #2 Skrevet 19. mai 2014 Hei! Har du sjekket innstillinger på innleggene du har delt? Kanskje du deler kun til deg selv, eller få utvalgte venner? Ellers så syns jeg ikke at facebook skal få lov til å måle hvor lykkelig du skal være 4
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2014 #3 Skrevet 19. mai 2014 Høres rart ut. Spør venner (de som ikke liker) om de ser bildene dine i det hele tatt eller om det kan være noe med innstillingene? Liker du andres bilder? Anonymous poster hash: 64718...bf7 1
Chevelle Skrevet 19. mai 2014 #4 Skrevet 19. mai 2014 sikkert innstillinger. sjekk hvem som kan se dine bilder 1
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2014 #5 Skrevet 19. mai 2014 Det er stilt inn på at folk skal se de, pluss at de liker jo bilder jeg legger ut av venninner osv. Nei, skal ikke la det definere meg men ble litt skuffa, er redd noen er flau over å kjenne meg eller at jeg ser stygg ut på de. Anonymous poster hash: 8622e...52b
Chevelle Skrevet 19. mai 2014 #6 Skrevet 19. mai 2014 kjedelig da.. du kan jo sette en status (om du ikke synes det er flaut) evt spørre en av de du stoler på. er veldig rart at ingen liker eller kun få stk`? folk liker jo alt mulig på face
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2014 #7 Skrevet 19. mai 2014 kjedelig da.. du kan jo sette en status (om du ikke synes det er flaut) evt spørre en av de du stoler på. er veldig rart at ingen liker eller kun få stk`? folk liker jo alt mulig på face Sitter med bestevenninna mi nå og spurte henne, men hun er en av de som alltid liker de og hun hadde bare positive ting å si om bildene ihvertfall, og at fotograf bildet av meg og mannen så helt nydelig ut. Så da vet jeg ikke. Er vel bare å slutte med å legge ut ting kanskje, evt bare sende bilder på mail eller sms til de nærmeste Anonymous poster hash: 8622e...52b
Fandenivoldsk Skrevet 20. mai 2014 #8 Skrevet 20. mai 2014 (endret) Også har du de som får 523423 likes på Facebook, men som knapt har noen å be med på en kopp kaffe i virkeligheten. Hva er viktigst? Endret 20. mai 2014 av Fnisu 6
Johanne88 Skrevet 20. mai 2014 #9 Skrevet 20. mai 2014 (endret) Jeg har deaktivert min Facebook. Og Gud hvor deilig det var! Kanskje jeg til og med skal slette hele driten. Selv er jeg ikke så opptatt av å få likes, selvom det er hyggelig, men ble så ufattelig lei av hele konseptet. Snakker jo ikke med halvparten av "vennene" jeg har der inne en gang... Men så er det jo gøy å "spionere" på folk da Endret 20. mai 2014 av Johanne88
Lutetium 71 Skrevet 20. mai 2014 #10 Skrevet 20. mai 2014 Også har du de som får 523423 likes på Facebook, men som knapt har noen å be med på en kopp kaffe i virkeligheten. Hva er viktigst? Word!
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2014 #11 Skrevet 20. mai 2014 Også har du de som får 523423 likes på Facebook, men som knapt har noen å be med på en kopp kaffe i virkeligheten. Hva er viktigst? Helt enig i at min situasjon er mer ønskelig enn det der altså men får sånn lei følelse at jeg ser stygg ut eller er mer mislikt enn jeg tror selv. Ble forsåvidt mer stille etter jeg satt meg i et forhold der for en stund siden, så kanskje man blir stemplet som kjedelig straks man ikke er singel lenger?! Anonymous poster hash: 8622e...52b
Gjest Pheel Skrevet 20. mai 2014 #12 Skrevet 20. mai 2014 (endret) Også har du de som får 523423 likes på Facebook, men som knapt har noen å be med på en kopp kaffe i virkeligheten. Hva er viktigst? Med mindre man har ekstremt mange "venner" på FB som man ikke kjenner IRL er jo ikke det realiteten. De som er sosiale og kjenner mange får mer likes og kommentarer, sånn er det bare. Selv fikk jeg veldig mye mer da jeg var mer sosial tidligere enn nå, gikk på skole og festet osv., men slik blir det jo, er ikke så aktiv på FB lenger heller så da får jeg og mindre. Noe som ikke bryr meg overhodet, men skjønner jo du blir skuffet, TS, om ikke dine nære/familie heller gjør det. Endret 20. mai 2014 av Pheel
Gjest Timber Skrevet 20. mai 2014 #13 Skrevet 20. mai 2014 Vær glad du ha masse venner i RL. Det hjelper ikke å ha 800 venner på FB om du ikke har noen å treffe eller ringe til.
ZANET Skrevet 21. mai 2014 #14 Skrevet 21. mai 2014 Også har du de som får 523423 likes på Facebook, men som knapt har noen å be med på en kopp kaffe i virkeligheten. Hva er viktigst? Det er nok noen "venneløse", med mange venner på Facebook, som vil slite med å finne noen å drikke en kopp kaffe med, men de som får massevis av "liker" og kommentarer har stort sett alltid nok venner IRL.
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2014 #15 Skrevet 23. mai 2014 Jeg skjønner deg godt TS jeg er en av dem som deler veldig lite på Facebook, jeg sender en del meldinger der, men skriver aldri statuser og poster sjelden bilder. Jeg liker en del av hva andre poster da. Så når jeg en sjelden gang legger ut et bilde (fra en ferietur eller noe slikt) får jeg toppen 30 likes - mens andre kan legge ut bilde av steiner å få 169 likes har en venninne som legger ut bilder av seg selv omtrent 1 gang i uken og hun får alltid rundt 230 likes. Tror det er noe i det at de som får så voldsomme mengder likes er ekstremt sosiale, har et enormt nettverk og mange gode, nære venner. Jeg har ikke det per idag, har noen få gode venninner og en kjæreste, men det er det.. så jeg er egentlig happy med å få 20 - 30 likes.. Vi får bare godta at det er slik:) Anonymous poster hash: cde3e...49c 1
Berit Skrevet 23. mai 2014 #16 Skrevet 23. mai 2014 Er du selv flink til å trykke liker på det andre legger ut? Føler det ofte er sånn at de ofte er de som får liker av deg som trykker liker igjen osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå