Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva tenker dere om de som legger ut et bilde på Instagram/Facebook, og fjerner det etter noen timer/dager (om igjen og om igjen). De som sletter alle bildene på kontoen sin, legger ut 10-15 stk på nytt, og sletter alt igjen. Eller de som setter Instagram-kontoen sin på privat, så offentlig, så privat osv..? Skjønner ikke helt poenget :klo:

Anonymous poster hash: e2ef4...2f9
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor bryr du deg om dette?

Anonymous poster hash: e4709...a54

• Liker 5
Gjest fotballflue
Skrevet

Ubesluttsom kanskje?

Skrevet

Fylleposting?

AnonymBruker
Skrevet

kan ikke si det bryr meg

Anonymous poster hash: bdaea...609
Skrevet

Ubestemmelig adferd. Forstår ikke at de gidder.

AnonymBruker
Skrevet

en venninne som bytter på privat og offentlig på insta stadig vekk gjør det fordi hun er med på konkurranser, og da må den være offentlig. men hun vil egentlig ha privat.

Anonymous poster hash: 8ae49...2e0
  • Liker 1
Skrevet

Da kunne hun vel laget seg en egen konkurranseprofil?

Noen har som sport å ikke ha mer enn 10-15 bilder på insta til enhver tid, har jeg hørt.

Gjest Timber
Skrevet

Utrolig mye man må tenke over i disse dagene med sosiale medier...

Skrevet

Jeg følger en som sletter mange av bildene hun legger ut. Jeg har inntrykk av at det er fordi instagram profilen skal se ''perfekt ut'', altså bare lyse, fine ''perfekte'' bilder.

Jeg har også de som legger ut 6-7bilder av gangen, for så å vente 1 uke før de legger ut mer.

Rart alt man irriterer seg over :laugh:

Skrevet

Kanskje de ikke var fornøyde med antall likes bilde fikk?

Skrevet

Dette har jeg aldri reagert på, eller tenkt over.

Skrevet

Jeg følger en som sletter mange av bildene hun legger ut. Jeg har inntrykk av at det er fordi instagram profilen skal se ''perfekt ut'', altså bare lyse, fine ''perfekte'' bilder.

Jeg har også de som legger ut 6-7bilder av gangen, for så å vente 1 uke før de legger ut mer.

Rart alt man irriterer seg over :laugh:

Hvorfor legger hun da ut "ikke-perfekte" bilder i utgangspunktet?

Selv har jeg aldri lagt merke til fenomenet som trådstarter viser til. Særlig den der at folk sletter bilder for bare å ha sånn 15 stk. Selv synes jeg det er gøyere at man stadig får flere bilder/minner på profilen sin.

Men har lagt merke til en person på insta, hun får sånn null eller en-to-tre likes på hvert bilde (maks). Skjønner ikke at hun gidder legge ut bilder. Og hun har mange venner på listen sin. Eller - "venner" tenker jeg da.

AnonymBruker
Skrevet

Får ikke nok likes

Anonymous poster hash: 702b3...fc0

Skrevet

På facebook sletter jeg endel bilder når jeg legger ut nye. Det er fordi jeg ikke vil ha "hele livet" ute samlet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...