Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skal prøve å ikke gjøre historien lang.

Jeg fant nettopp ut at kona mi har vært utro med naboen, som er et vennepar av oss. Grunnen til at jeg fant ut dette var at jeg tilfeldigvis så at det var kommet en mistenksom melding på mobilen hennes. Av ren nysjerrighet måtte jeg sjekke hele loggen, og det var klare bevis der. Jeg konfronterte henne, og dette stemte. Jeg er i sjokk og vet ikke helt hva jeg skal gjøre.

Går det an å leve sammen etter dette eller bør vi ta ut skilsmisse?

Anonymous poster hash: 3cfac...188
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det tror jeg det bare er du selv som vet.

Har vel litt å si om dere har barn sammen eller ikke. Jeg for min del hadde gått fra mannen om det hadde vært meg, men det er jo en ting å si det, en annen å gjøre det.

Anonymous poster hash: c4785...a12

• Liker 3
Gjest Blyanten
Skrevet

Vil du klare å stole på henne igjen? Jeg hadde gått fra henne.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Stikk fra henne.

Anonymous poster hash: fe4c9...335
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Om det er barn inni bildet, sjekk farskapet.

• Liker 9
Skrevet (endret)

For en kjedelig situasjon å befinne seg i. Men vil du klare å stole på henne igjen etter noe sånt har hendt da? Jeg tror ikke jeg hadde klart det.

Endret av Emäntä
Skrevet

Føler med deg, helt jævlig sjokk når man finner ut av sånt:/

Har dere barn?

Ekstra kjedelig at det er naboen...og venner av dere...folk altså!!

Jeg ville reist- dersom praktisk mulig- uten å si et kvepp, bo hos noen venner el., ikke gi hun et eneste livstegn før det har gått i hvertfall et par uker. Bruk tiden på å la sjokket legge seg, tenk deg nøye om og la hun sitte der med samvittigheten sin og tenke...dersom hun hsr noen samvittighet. Ville ikke tatt en avgjørelse i dag, og ville ikke snakket med hun whatsoever selv om du sikkert har en trillion ting du ønsker å få svar på.

• Liker 2
Skrevet

Uff, for en situasjon.

Det er nok mye verre at du måtte oppdage det selv. Hvis du hadde prøvd å tilgi henne og fortsette forholdet,s å kommer du alltid til å huske at hun kanskje fremdeles hadde vært utro hvis ikke du tilfeldigvis snublet over en melding. Den delen har mye å si for meg.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg fant nettopp ut at kona mi har vært utro med naboen, som er et vennepar av oss. Grunnen til at jeg fant ut dette var at jeg tilfeldigvis så at det var kommet en mistenksom melding på mobilen hennes. Av ren nysjerrighet måtte jeg sjekke hele loggen, og det var klare bevis der. Jeg konfronterte henne, og dette stemte. Jeg er i sjokk og vet ikke helt hva jeg skal gjøre.

Skilsmisse PRONTO!!

Bruker ikke folk passord på mobilen sin når de er utro engang, hvor dum går det an å være. "Hell" for deg TS

Endret av Chevelle
  • Liker 3
Skrevet

Uff så leit. Du trenger ikke bestemme deg med en gang om du vil gå fra hu eller bli. Men det er opp til deg

• Liker 2
Gjest brutal_mann
Skrevet

Her er det alt for lite informasjon til å kunne gi gode svar.

Hva med:

Barn?

Felles økonomi?

Felles venner?

Følelser for hverandre?

Evner til å snakke åpent og direkte?

Hverandres ønsker om å få forholdet på rett kjøl?

Det er ingen fasitsvar og alt avhenger av masse hvis, om og men. Uansett så er dette noe som må snakkes om, mye. Dere må lufte tanker, følelser og annet. uansett hva dere bestemmer dere for, finn en samlivsterapaut og få orden i både hode og sjel. Slike opplevelser påvirker en person uansett hvor sterk en er mentalt. Da kan det være greit å begynne å bearbeide først som sist. Det er litt som et brannsår. Blir det kjølt ned riktig med en gang så blir ikke arrene så store. Lar du et brannsår gå ubehandlet så blir det verre og verre. (Brannsår sine skader utvikler seg lenge etter at varmekilden er fjernet fra brannstedet og slik er det med mentale sår).

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Har dere hatt regelmessig sex?

Anonymous poster hash: 30027...55f

AnonymBruker
Skrevet

Jeg får vel her og da...

Kast henne på trynet og ræva ut! Bare husk å åpne døren først!

Anonymous poster hash: 954a3...78b

• Liker 1
Gjest extra
Skrevet

Så kjipt :(

Skrevet

Hvordan tar hun det?

Er han også gift?

Har dere barn?

AnonymBruker
Skrevet

Han er gift, de skal skilles, kona har flyttet ut.
Vi har felles barn i skolealder
Felles økonomi har vi også, og hus vi har bygget sammen. Dette skal selges uansett, jeg er den eneste som har økonomi til å sitte igjen med det, men det blir for mange minner og spor.

AnonymBruker
Skrevet

Han er gift, de skal skilles, kona har flyttet ut.

Vi har felles barn i skolealder

Felles økonomi har vi også, og hus vi har bygget sammen. Dette skal selges uansett, jeg er den eneste som har økonomi til å sitte igjen med det, men det blir for mange minner og spor.

Jeg ville sjekket om ungene er dine ..., man vet aldri med slike.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Fy søren hva folk får seg til å gjøre til tross for at de lover "å holde sammen gjennom tykt og tynt til døden skiller dem ad". Lykke til ts, litt av en smørje du har havnet oppi..

Anonymous poster hash: 74910...0e1
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville sjekket om ungene er dine ..., man vet aldri med slike.

Barna våre er som sagt i skolealder, og jeg er ganske sikker på at de er mine. Ligner på meg, og det er lenge siden de ble produsert, har ikke kjent paret så lenge en gang. Men en vet jo aldri

AnonymBruker
Skrevet

Og sånne drittkjærringer får seg en ordentlig mann, mens trofaste, pene jenter som meg bare finne tullinger!

Anonymous poster hash: 5d8a7...5fd
  • Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...