Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

IKKE KJØP NOE FRA DENNE NETTSIDEN.

Man får enten ikke varen i det hele tatt eller det som skjedde med meg.

Jeg bestilte 2 kjoler og ventet i spenning. Det stod på siden at det ville ta ca 25 dager å få pakken så eg ventet i 4 uker.

når jeg fikk pakken var den blitt ødelagt. det så ut som om det var noen som hadde tatt en kniv og åpnet pakken. heldigvis var ikke klærene ødelagt.

Men den ene kjolen som var for gravide så ut som en liten genser og størrelsen var prøvd å klippet vekk men man kunne ganske klart se at det var en størrelse S. eg bestilte størrelse XL.

Den andre var og ikke i den størrelsen eg bestilte. ingen av de 2 kjolene lignet på bildene på nettsiden. og var i veldig dårlig kvalitet.

Som sagt ikke kjøp noe der i fra.

• Liker 1
  • 1 år senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også veldig dårlig erfaring! Kjøpte nylig en genser fra dem. Da jeg fikk den hadde den flere løse tråder og sømmen i ene arma gikk opp før jeg i det hele tatt hadde fått den på meg. Kontaktet dem angående dette og de tilbyr 2 dollar i kompensasjon på kundekontoen. Det hjelper jo fint lite siden jeg ikke kommer til å handle mer fra dem. Er ikke noe problem å fikse den sømmen,men når det i tillegg er så dårlig kvalitet så anbefaler jeg alle å styre unna!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...