Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skal på date i Oslo i kveld, grugleder meg litt, hihi. Det er opp til meg å foreslå hvor/hva - og jeg trenger litt inspill..

Bowling blir litt klisjé, og på kino føler jeg ikke man blir kjent. Kan godt ta et glass vin, men kommer ikke på noe spesielt fengende sted. Eventuelt noe mer kulturelt..

Område sentrum, Bislett, Grünerløkka hadde vært å foretrekke, men er ikke låst til noe.

Artige forslag?

Anonymous poster hash: eb258...3a4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ikke kjent i Oslo, men om det finnes en noe litt koselig café hvor dere kan sitte ute og prate og bli kjent med hverandre er det noe jeg ville gjort. Her har vi noen caféer som har utesofa med pledd og levende lys, det er sååå koselig! Å ha et eller to glass med vin inn i bildet kan jo også hjelpe med å løsne med en litt mer avslappet stemning. :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Takk! Det er det vi gjorde på forrige date, og det blir kanskje litt likt, hvis ikke det er et spesielt spennende sted..

:)

AnonymBruker
Skrevet

Flere?

Skrevet

Kjøpe med 2 kaffe to go, gjerne en bolle eller noe slikt, og vandre rundt i Frognerparken. Gå en tur i fine omgivelser! Da får dere snakket masse, samtidig som dere også får frisk luft og mosjon. Win win!

Eller ta en roadtrip, kanskje avslutte med en svipptur innom Ekebergsrestauranten for å nyte utsikten. Det er koselig! Samtidig som dere får snakket.

Kjøpe inn ost og vin, og ta en spillkveld! Om det er kort, brettspill, yatzi, ulike kunnskapsspill osv. Eller hvis dere liker playstation/xbox osv kan dere prøve runne et spill sammen.

Eller så kan dere handle inn gode matvarer, og prøve ut en helt ny rett på kjøkkenet. Så klart med noe godt å drikke.

Sjekk ut noen go kart steder, hvis dere liker adrenalin og spenning! Eller dra å klatre, en date på treningssenteret hvor dere utfordrer hverandre.

Eller pakk med noe godt å spise, vin, tepper og underlag, og dra ut for å se på stjernehimmelen. Gjerne med teleskop/kikkert e.l. (Hvis det er stjerneklart da)

Eller bare finn på noe skikkelig originalt, som ikke er så vanlig, men noe spontant og morsomt dere kommer til å huske i lang tid.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Takk for langt svar! Spill var godt forslag! Noen cafeer/barer som har brettspill feks?

Han kommer hit om ti minutter. *sommerfugler*

AnonymBruker
Skrevet

Han er forsinket.

Men forslag litt konkret bydel Sagene? Café eller bar?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...