AnonymBruker Skrevet 19. mai 2014 #1 Skrevet 19. mai 2014 Hei, poster som anonymbruker fordi jeg ikke vil bli gjenkjent. Kjæresten min fyller 18 ganske snart og det er en mann. Jeg skal gi han en scrapbook, men vil gi noe i tillegg, hva kan jeg legge til som ikke er for dyrt og ikke altfor billig? Anonymous poster hash: 13426...f3f Anonymous poster hash: 13426...f3f
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2014 #2 Skrevet 19. mai 2014 Skriv noe om ham, så får du sikkert noen gode ideer. Er han et friluftsmenneske, eller liker han å kose seg i sofaen med en film? Anonymous poster hash: ff95e...97e
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2014 #3 Skrevet 19. mai 2014 Skriv noe om ham, så får du sikkert noen gode ideer. Er han et friluftsmenneske, eller liker han å kose seg i sofaen med en film? Anonymous poster hash: ff95e...97e Kose seg i sofaen med en film, spiller fotball også. Ganske avslappet fyr ts Anonymous poster hash: 13426...f3f
Gjest Tekola Skrevet 19. mai 2014 #4 Skrevet 19. mai 2014 Kul t-skjorte? Finnes masse på Etsy med forskjellige tema osv. Allright kvalitet også, på de jeg har kjøpt i hvert fall!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå