AnonymBruker Skrevet 19. mai 2014 #1 Skrevet 19. mai 2014 Trenger deres meninger om en sak jeg og dama ikke blir enige om. hennes venner støtter henne, mine venner støtter meg. Forrige uke var vi på byen, vi har fra før kranglet mye. Hun var hele kvelden med en fyr som drev og tok på henne, jeg gikk bort og sa det her ikke var greit. Hun var veldig full og nektet å prate med meg, og meldte det var slutt. De endte opp på nach sammen, jeg dro da opp til han for å prøve å snakke, men hun ville fortsatt ikke. De kysset den kvelden på nachet. Vi snakket ikke sammen på flere dager før jeg tok kontakt for å prøve å ordne op Nå har vi snakket masse og prøvd å få ting til å funke igjen, jeg har virkelig prøvd alt, sagt hva jeg føler og sagt jeg kan gå videre og at vi kan funke igjen. Men på en betingelse: at hun ikke har mer kontakt med han. Noe hun ikke vil, hun vil fortsatt holde kontakten fordi "hun ikke er en sånn person som ditcher venner" Han er forøvrig en fyr som hun har kjent et par måneder, og dette er første gang de har vært alene på tomanndshånd. Hun har sagt de har masse til felles og god kjemi. Innspill? Anonymous poster hash: 1fd6e...aaf
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2014 #2 Skrevet 19. mai 2014 Du har rett. Hun tabba seg ut i fylla, og evner tydeligvis ikke å innrømme feil. Anonymous poster hash: 159df...a09 3
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2014 #3 Skrevet 19. mai 2014 Du fortjener ei bedre dame, ts. Du har rett. Anonymous poster hash: 4525e...df2 3
Gjest fotballflue Skrevet 19. mai 2014 #4 Skrevet 19. mai 2014 Vil hun gå videre med deg, må hun droppe han andre. Ellers er jeg enig med AB over her; du fortjener bedre 4
Leonora8 Skrevet 19. mai 2014 #5 Skrevet 19. mai 2014 Du har rett TS, og du fortjener en bedre kjæreste som behandler deg med respekt! 4
Gjest BettyBoop Skrevet 19. mai 2014 #6 Skrevet 19. mai 2014 Her er det du som har rett ts. Dårlig gjort at hun krever å fortsette å ha kontakt med en som hun rota med i fylla rett foran trynet på deg. 3
Red-Ruby Skrevet 19. mai 2014 #7 Skrevet 19. mai 2014 Det er alltid to historier av en sånn sak,men hun høres barnslig ut. En mann tok på henne, du sa at det ikke var ok, og for å vise hvor feil du tar,så slå hun opp i fylla,og klinte med samme mannen? hva faen. Og etter å ha dumpa deg og og flørta med han gutten,er hun ikke villig til å ofre han for å fikse i forholdet? Jeg tror ikke at hun bryr seg noe særlig om deg... 3
Gjest brutal_mann Skrevet 19. mai 2014 #9 Skrevet 19. mai 2014 Her må du sette hardt mot hardt. Hun oppfører seg virkelig respektløst mot deg. 2
Doge Skrevet 19. mai 2014 #10 Skrevet 19. mai 2014 Jeg hadde aldri blitt sammen med en så mongo dame Du har det mye bedre uten henne, TS
Gjest Gjest_Calavi Skrevet 19. mai 2014 #11 Skrevet 19. mai 2014 Hun virker jo ikke fryktelig gira på å fortsette forholdet om hun ikke er villig til å gi opp "vennskapet" med en fyr hun har kjent i et par måneder...
Gjest Aminosyre Skrevet 19. mai 2014 #12 Skrevet 19. mai 2014 Om man er i et forhold så skal man ikke ha så tett og intim kontakt med nye venner av det motsatte kjønn, og spesielt ikke når du sier klart ifra at det ikke er greit. Dette er jo åpenbart en fyr hun mest sannsynlig har vært tiltrukket av siden de møttes. Slem dame.
LunaLove Skrevet 19. mai 2014 #13 Skrevet 19. mai 2014 Det ekke greit! Hadde hun vært oppriktig glad i deg hadde hun aldri gjort noe sånt og hvertfall klart å ta selvkritikk i etterkant. Det finnes bedre damer der ute for deg, for du virker som en god gutt! 1
Fuglen Skrevet 19. mai 2014 #14 Skrevet 19. mai 2014 Det kommer veldig an på hva de tidligere kranglene deres har handlet om...
Pearl2.0 Skrevet 19. mai 2014 #15 Skrevet 19. mai 2014 Jeg holder med deg! Hvis du synes det er ubehagelig at hun er så tett på denne "kompisen" og ønsker at hun kutter kontakten burde hun respektere dette. Det er ganske tydelig hvor mye (lite) hun verdsetter forholdet deres :/ 1
Gjest doktor Skrevet 19. mai 2014 #16 Skrevet 19. mai 2014 Du har strukket deg (for) langt allerede. Rotet hun med ham på nachspiel etter mye flørting så er det viktig å sette en sluttstrek for det. Og husk - den streken gjelder selv om hun da kommer angrende i etterkant (for det er ikke usannsynlig). Trenger deres meninger om en sak jeg og dama ikke blir enige om. hennes venner støtter henne, mine venner støtter meg. Forrige uke var vi på byen, vi har fra før kranglet mye. Hun var hele kvelden med en fyr som drev og tok på henne, jeg gikk bort og sa det her ikke var greit. Hun var veldig full og nektet å prate med meg, og meldte det var slutt. De endte opp på nach sammen, jeg dro da opp til han for å prøve å snakke, men hun ville fortsatt ikke. De kysset den kvelden på nachet. Vi snakket ikke sammen på flere dager før jeg tok kontakt for å prøve å ordne op Nå har vi snakket masse og prøvd å få ting til å funke igjen, jeg har virkelig prøvd alt, sagt hva jeg føler og sagt jeg kan gå videre og at vi kan funke igjen. Men på en betingelse: at hun ikke har mer kontakt med han. Noe hun ikke vil, hun vil fortsatt holde kontakten fordi "hun ikke er en sånn person som ditcher venner" Han er forøvrig en fyr som hun har kjent et par måneder, og dette er første gang de har vært alene på tomanndshånd. Hun har sagt de har masse til felles og god kjemi. Innspill? Anonymous poster hash: 1fd6e...aaf
Gjest alegria Skrevet 20. mai 2014 #17 Skrevet 20. mai 2014 Det er veldig typisk en del jenter. Å bare hevde at det er "en kompis", når det er åpenlyst at det ikke bare er det. Synes du fortjener bedre.
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2014 #18 Skrevet 20. mai 2014 Ditch henne, og ikke ta henne tilbake når hun kommer krypende tilbake etterpå (hvis hun er en av disse som plutselig innser hvor mye hun elsker deg når du lenger ikke er villig til å ta imot dritt fra henne) Anonymous poster hash: 6c05c...098
Zilas Skrevet 20. mai 2014 #19 Skrevet 20. mai 2014 Hun der hadde jeg faktisk ikke ofra en sms på en gang. Hadde hun gjort én av de tingene kunne man kanskje funnet ut av det, men three strikes. Kvitt deg med henne 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå