Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

.. om ett par måneder og nå er han forelsket i meg.

Det har ikke skjedd noe annet mellom oss en casual prat, men han har hatt ett øye til meg en stund som forsåvidt var gjensidig til jeg fant ut livssituasjonen hans..

Nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre... eller jo jeg vet..

Off for ett styr..

Anonymous poster hash: a3e75...a4b
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Du skal bare holde deg unna.

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Du skal bare holde deg unna.

Hadde det bare vært å holde meg unna hadde det aldri blitt KG mat av det.

Gjest Gjest
Skrevet

Hadde det bare vært å holde meg unna hadde det aldri blitt KG mat av det.

Vel, det er vel like greit at du bare stirrer opp drama på KG, enn at du puler en fyr med gravid kone...

• Liker 9
Skrevet

Klarer du ikke finne deg din egen mann?

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Hvis det er noe fnugg av verdighet og respekt iboende i deg så snur deg deg og går langt langt LANGT unna!

Anonymous poster hash: 2fc72...b87
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Vel, det er vel like greit at du bare stirrer opp drama på KG, enn at du puler en fyr med gravid kone...

Har du lesevansker?

Ingenting har skjedd, ingenting kommer til å skje.

Vet ikke om alle dine relasjoner har endt i knulling, men det blir altså ikke tilfellet her.

D

• Liker 5
Gjest Gjest
Skrevet

Har du lesevansker?

Ingenting har skjedd, ingenting kommer til å skje.

Vet ikke om alle dine relasjoner har endt i knulling, men det blir altså ikke tilfellet her.

D

Det høres ut som en plan det.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvis det er noe fnugg av verdighet og respekt iboende i deg så snur deg deg og går langt langt LANGT unna!

Anonymous poster hash: 2fc72...b87

Jepp..

• Liker 1
Gjest BettyBoop
Skrevet

.. om ett par måneder og nå er han forelsket i meg.

Det har ikke skjedd noe annet mellom oss en casual prat, men han har hatt ett øye til meg en stund som forsåvidt var gjensidig til jeg fant ut livssituasjonen hans..

Nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre... eller jo jeg vet..

Off for ett styr..

jøss. Er han gravid? Imponerende... Sorry. Klarte ikke å dy meg.

Jepp hold deg unna fyren. Best det.

AnonymBruker
Skrevet

Klarer du ikke finne deg din egen mann?

Altså har du noen form for mindreverdghetskomplekser eller er du bare en kvinnehater?

Pikk kan jeg få overalt hvis det er det dreier seg om.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ingenting har skjedd,ingenting kommer til å skje.Og problemet var?

Anonymous poster hash: fe1b5...a2f
  • Liker 4
Gjest BettyBoop
Skrevet

Vittig. Her er det den gifte mannen som har bedyret sin kjærlighet til ts og så er det HUN som får pes?

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Er det egentlig noe å tenke på? Gjør det klinkende klart at det ikke er aktuelt for deg å involvere deg med ham på noe vis, og hold kommunikasjonen på et minimum. MÅ du snakke med ham pga jobb f.eks., så er det bare å holde det rent faglig og droppe alt utenomsnakk. Hvis han har flørtet og prøvd seg på deg, gi beskjed om at han er et svin som legger seg etter andre når han er i forhold.

Anonymous poster hash: 318a9...42d
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Vittig. Her er det den gifte mannen som har bedyret sin kjærlighet til ts og så er det HUN som får pes?

Altså takk!

Jeg lurte på om det var formuleringen min som var uklar eller hva det var, men du ser jo ut til å forstå konseptet så kanskje ikke.

Det er nettopp det som er problemet, ikke faren for at noe skal skje men tankespinnet han satte i gang i mitt hode. Det er klart jeg forstår han er off limits, men så får man spørsmål om ikke jeg kan finne meg egen mann som om jeg bevisst har vært på jakt etter en mann med kone og barn på slep som bonus.

Jeg setter pris på vennskapet vi hadde i forkant av hans avsløringer, og som sagt var han interessant til jeg skjønte at dette ikke ville være fruktbart.

Det må finnes andre måter jeg kan håndtere situasjonen på annet enn å bli fortalt ligg unna som om jeg er en home wrecker på jakt etter neste offer..

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Du kan jo prøve og stikke tissen bare litt inn og se hvordan det fungerer.

Anonymous poster hash: b6e38...387
  • Liker 1
Skrevet

Usj, jeg hater alle kommentarene her. Hvorfor er KG-damer så bitch?

TS spør om et råd og får kun kommentarer med frekke undertoner tilbake.

Er han sammen med barnemamma, TS? Om han er det kan det hende at dere to er meant to be og at det beste er å følge naturens gang. Men ikke gjør noe før du er sikker på hva du vil med dette :)

Det er i hvert fall mitt råd!

• Liker 6
Gjest BettyBoop
Skrevet

Altså takk!

Jeg lurte på om det var formuleringen min som var uklar eller hva det var, men du ser jo ut til å forstå konseptet så kanskje ikke.

Det er nettopp det som er problemet, ikke faren for at noe skal skje men tankespinnet han satte i gang i mitt hode. Det er klart jeg forstår han er off limits, men så får man spørsmål om ikke jeg kan finne meg egen mann som om jeg bevisst har vært på jakt etter en mann med kone og barn på slep som bonus.

Jeg setter pris på vennskapet vi hadde i forkant av hans avsløringer, og som sagt var han interessant til jeg skjønte at dette ikke ville være fruktbart.

Det må finnes andre måter jeg kan håndtere situasjonen på annet enn å bli fortalt ligg unna som om jeg er en home wrecker på jakt etter neste offer..

Du må jo bare si til han det at det er nok best derr holder dette på et vennskapelig nivå. Og hvis han begynner å snakke om sine følelser for deg så snu temaet over på konen hans. Snakk varmt om henne og få han til å fokusere på henne.
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Usj, jeg hater alle kommentarene her. Hvorfor er KG-damer så bitch?

TS spør om et råd og får kun kommentarer med frekke undertoner tilbake.

Er han sammen med barnemamma, TS? Om han er det kan det hende at dere to er meant to be og at det beste er å følge naturens gang. Men ikke gjør noe før du er sikker på hva du vil med dette :)

Det er i hvert fall mitt råd!

Takk for støttende ord!

Det er godt noen ser på samme måte. Ble litt satt ut av tilbakemeldingene her. Ironisk hvordan folk tror de er berettiget til å leke moralpoliti som om jeg er i mangel av egen.

De er sammen så vidt jeg har skjønt jeg har helt ærlig ikke ønsket å legge meg så mye opp i det da jeg bevisst ønsket litt avstand for å tenke gjennom det han nettopp hadde sagt. Han erkjenner selv at han føler seg som en drittsekk og at jeg må tro han er helt idiot som har fått følelser for en annen enn hans kone..

• Liker 2
Skrevet

Takk for støttende ord!

Det er godt noen ser på samme måte. Ble litt satt ut av tilbakemeldingene her. Ironisk hvordan folk tror de er berettiget til å leke moralpoliti som om jeg er i mangel av egen.

De er sammen så vidt jeg har skjønt jeg har helt ærlig ikke ønsket å legge meg så mye opp i det da jeg bevisst ønsket litt avstand for å tenke gjennom det han nettopp hadde sagt. Han erkjenner selv at han føler seg som en drittsekk og at jeg må tro han er helt idiot som har fått følelser for en annen enn hans kone..

Er du forelsket i han, da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...