Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
Er det noen som har fått seg kjæreste i studietiden, men som det ble slutt med etter 1-5 år? Og hvorfor ble det slutt? Hvor lenge var dere sammen?
Jeg vil IKKE ha noen solskinnshistorier om at "ååh, jeg møtte mannen min i studietiden. Ble heldigvis ikke slutt. Vi har vært gift i 10 år nå."
Her vil jeg bare høre om de som har gjort det slutt:)

Anonymous poster hash: 2407e...797
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

R?

Anonymous poster hash: 472e2...562
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er dette virkelig noe du trenger å høre?

Ja,noen har møtt kjæresten på barneskolen/ungdomskolen/vg/høgskolen/jobben og det ble slutt etter 1-5 år. Hva faen så? tulling

Anonymous poster hash: 5b370...13e
  • Liker 1
Skrevet

Ja det ble slutt etter 9 år faktisk..Jeg var 19 år da vi ble sammen og visste ikke hva jeg ville med livet mitt. Vi ville også forskjellige ting, da han var stabil og ville ha barn mens jeg ville reise og leve livet. Han ble lei av å vente på meg, han var også 9 år eldre enn meg.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble sammen med eksen min heeeeelt på slutten av VGS (strengt tatt ikke før uken før universitetet begynte), og vi var sammen i underkant av to år. Vi gjorde det slutt fordi vi bare var venner, og ikke egentlig kjærester. Dessuten merket jeg at han og eksen hadde et forhold jeg ikke satte spesielt godt pris på. Selv følte jeg også at jeg var klar for å bevege meg videre fra en fyr som var så utrolig umoden og lite kreativ.

Anonymous poster hash: 60773...8ea
Skrevet

Er dette virkelig noe du trenger å høre?

Ja,noen har møtt kjæresten på barneskolen/ungdomskolen/vg/høgskolen/jobben og det ble slutt etter 1-5 år. Hva faen så? tulling

Anonymous poster hash: 5b370...13e

Tror du det er okey å kalle TS tulling?

Folkeskikk! Find some!

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

R?

Anonymous poster hash: 472e2...562

:klo:

Anonymous poster hash: 31f8e...b4b

Gjest extra
Skrevet

Tror du det er okey å kalle TS tulling?

Folkeskikk! Find some!

Enig.

Skrevet

Jepp, er på tredje forsøket nå :)

Den første ble jeg sammen med første året på Bachelor, og det slutt etter ca 2 år. Det var ikke noen spesiell grunn til at det ble slutt.. Det siste året skei vi sakte men sikkert fra hverandre, og begge var enige om at nok var nok etter eksamen.

Den andre var første året på master, og det ble slutt etter 8 mnd. Her var det litt mer drama inne i bildet, men til syvende og sist var det avstanden som ikke funka.

Så krysser fingrene for at alle gode ting er tre!

AnonymBruker
Skrevet

Tja, da jeg begynte på universitetet hadde jeg en kjæreste jeg hadde vært sammen med hele ungdomstiden. Da jeg hadde gått ett år på uni ble det slutt mellom oss. Nå har jeg en ny kjæreste. Han er ikke student, og vi er i et avstandsforhold, men møtes ofte.

Anonymous poster hash: fb0a6...20c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...