AnonymBruker Skrevet 19. mai 2014 #1 Skrevet 19. mai 2014 Jeg fikk for litt siden melding av en studievenninne med screenshot av typen min sin tinderprofil.... Jeg har konfrontert han med det siden det står at det er 19 timer siden sist innlogging ifølge profilen. Hvor troverdig er denne tidsgreia på Tinder? Typen nekter blankt og sier det er mange måneder siden han var der sist. Jeg vet ikke hva jeg skal tro :/ Uff uff Anonymous poster hash: e9180...07a
Red-Ruby Skrevet 19. mai 2014 #2 Skrevet 19. mai 2014 (endret) Han mener på at han var der før dere ble sammen,eller bare en stund tilbake? Be han slette den nå, er jo ingen vits å ha tinder hvis man har kjæreste, og se hvordan han reagerer da? (jeg er litt usikker på det med tiden, sorry:/) Endret 19. mai 2014 av Blue-Jeans
Iylienne Skrevet 19. mai 2014 #3 Skrevet 19. mai 2014 Om det står 19 timer siden sist innlogging så stemmer nok det. Hva slags bilde hadde han, var det et nylig bilde? Isåfall ville jo det også vært et tegn på at han brukte appen mens dere fortsatt var sammen. Håper det løser seg ihvertfall!
Red-Ruby Skrevet 19. mai 2014 #4 Skrevet 19. mai 2014 Om det står 19 timer siden sist innlogging så stemmer nok det. Hva slags bilde hadde han, var det et nylig bilde? Isåfall ville jo det også vært et tegn på at han brukte appen mens dere fortsatt var sammen. Håper det løser seg ihvertfall! Men kan det være som facebook,at hvis du er på mobilen,så står det at du er aktiv på facebook selv om du ikke er der?
lillsunshine Skrevet 19. mai 2014 #5 Skrevet 19. mai 2014 (endret) Men kan det være som facebook,at hvis du er på mobilen,så står det at du er aktiv på facebook selv om du ikke er der? Nei. Sånn fungerer det ikke. Det er riktig at den tidsgreia henger seg opp innimellom, men 19 timer og flere måneder er såpass påfallende tidssprang at det ikke kan regnes som en feil på Tinder. Her prøver han å skjule noe. Det kan være at han følte han ble tatt litt på senga av denne konfrontasjonen. Kanskje bruker han bare Tinder som bekreftelse og prøvde derfor å komme med en hvit løgn for å roe deg ned. Men det er grunn til å være skeptisk ja. Sa venninnen din hvilken bilder og profiltekst som stod på han? Endret 19. mai 2014 av lillsunshine
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2014 #6 Skrevet 19. mai 2014 Men kan det være som facebook,at hvis du er på mobilen,så står det at du er aktiv på facebook selv om du ikke er der? Nei, de skal ikke ha noen sammenheng, de synkroniserer bare bildene dine. Anonymous poster hash: e9180...07a
lillsunshine Skrevet 19. mai 2014 #7 Skrevet 19. mai 2014 Nei, de skal ikke ha noen sammenheng, de synkroniserer bare bildene dine. Anonymous poster hash: e9180...07a Tinder synkroniserer vel ikke bildene fra Facebook? Har inntrykket av at man velger ut bildene selv, utenom første gangen. Dersom han bruker nye bilder, har han nok ordnet det selv i senere tid.
Iylienne Skrevet 19. mai 2014 #8 Skrevet 19. mai 2014 Men kan det være som facebook,at hvis du er på mobilen,så står det at du er aktiv på facebook selv om du ikke er der? Nei. Sånn fungerer det ikke. Det er riktig at den tidsgreia henger seg opp innimellom, men 19 timer og flere måneder er såpass påfallende tidssprang at det ikke kan regnes som en feil på Tinder. Her prøver han å skjule noe. Som de sa. Det skal ikke ha noen sammenheng. Jeg er selv på Tinder, og det er et fåtall av dem jeg har snakket med som også har lagt meg til på facebook. Aktiviteten deres på facebook og innloggingstiden på Tinder går ikke overens. Om det er alvorlig mellom dere to ville jeg egentlig spurt om jeg fikk se telefonen hans, og at du selv fikk se Tinder appen på mobilen hans. Da ville du lett funnet utav hva det stod om. Tinder synkroniserer vel ikke bildene fra Facebook? Har inntrykket av at man velger ut bildene selv, utenom første gangen. Dersom han bruker nye bilder, har han nok ordnet det selv i senere tid. Det stemmer, i ettertid legger man til bilder selv.
lillsunshine Skrevet 19. mai 2014 #9 Skrevet 19. mai 2014 En annenting du kan spørre venninnen din om, er om han kom opp på et tidlig tidspunkt da hun søkte? Mitt inntrykk er at de som som sist har vært aktive og har trykket ja på deg, er de som kommer opp først. Når jeg har begynt å "bli tom" for mulige matcher, kommer de opp menn som ikke har vært aktive på veldig lenge. Da kan det gjerne stå 7 dager eller den siste datoen, f.eks. 30.april. De som kommer mellom disse og de veldig aktive, er de som ikke har fått deg opp som alternativ enda. De første jeg trykker ja på blir match med en gang, mens de som kommer sist og som tydeligvis har trykket ja på meg, får jeg varsel om at jeg har matchet med langt senere.
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2014 #10 Skrevet 19. mai 2014 Etter hva jeg har erfart, så stemmer den tidsinnloggingen der ganske bra. Anonymous poster hash: e9180...07a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå