Gå til innhold

Hellvik Herskapelig

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Nordmenn bygger det her huset.

Man skal være forsiktig med å dømme folks valg her i livet, men det der blir da litt vel pompøst?

Gjest Santa Barbara
Skrevet

Hadde jeg hatt råd hadde jeg bygget noe lignende :D

• Liker 1
Skrevet

Jeg er enig med deg, Gjest. Som regel synes jeg det ser pompøst og merkelig ut med slike hus i vanlige boligområder, spesielt dersom tomten er liten (og det er den jo i mange nye byggefelt).

Skrevet

Hei.

Jeg synes at sånne type hus er veldig flotte. Hadde jeg hatt råd og ønsket å bygge et hus, hadde jeg nok bygget et i samme stil. Personlig synes jeg det er mye koseligere enn mange moderne, firkantede hus. ;)

Skrevet

Hei.

Jeg synes at sånne type hus er veldig flotte. Hadde jeg hatt råd og ønsket å bygge et hus, hadde jeg nok bygget et i samme stil. Personlig synes jeg det er mye koseligere enn mange moderne, firkantede hus. ;)

Er ikke Hellvik Herskapelig firkantet? :klo:

Beklager, men jeg kunne ikke motstå fristelsen.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg er enig med deg, Gjest. Som regel synes jeg det ser pompøst og merkelig ut med slike hus i vanlige boligområder, spesielt dersom tomten er liten (og det er den jo i mange nye byggefelt).

Nemlig, "herskapelig", blir plutselig til keiserens nye klær....

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har akkurat bygget et lignende hus. Og er absolutt ikke alene om det i området her, har inntrykk at at denne typen hus er i ferd i å over for hus med skråtak(som egentlig er akkurat samme type hus, bare med mindre romutnyttelse i 2. etg)

Vil ikke si det er så veldig herskapelig jeg da. Men praktisk er det, slipper skråtak og får full utnyttelse av alle rom i begge etasjer.

Anonymous poster hash: a3187...cb2
  • Liker 1
Skrevet

Det er eit flott hus om ein har stor hage, men det finst hus som kler 1/2 mål tomt bedre.

Skrevet

Er ikke Hellvik Herskapelig firkantet? :klo:

Beklager, men jeg kunne ikke motstå fristelsen.

Joda ;) Men jeg tenkte meg på en del moderne hus som ser ut som firkantede 'bokser' uten tak. Blei litt dårlig forklart.

Skrevet

Hadde lett bygd et slikt hus, om jeg hadde en passende tomt å bygge det på :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...