Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dater en gutt med samme fornavn som min bror. Det er et fint navn som mange heter. Likevel synes jeg det er rart og forvirrende at de heter det samme. Noen som er eller kjenner noen som er i samme situasjon. Hva tenker dere? :)

Anonymous poster hash: 8abe6...bd2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingen? :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten min heter det samme som nevøen min, og det er litt rart. Nå har jeg vent meg til det, men det var snålt i begynnelsen.

Anonymous poster hash: 31c07...b6a
AnonymBruker
Skrevet

Kjenner til flere slike. Jeg har samme navn som typens tante. Har ei venninne hvro familien ble usikker om det var hun eller svigerinnen som skrev med h :fnise:

Anonymous poster hash: 77c88...c42
AnonymBruker
Skrevet

For mange år siden giftet søstera mi seg med en som hadde samme navn som meg. I førsten syntes jeg det var tøft, men de skilte seg par år etter og etterhvert begynte jeg å grøsse over tanken da jeg begynte å tenke koffert. Vil helst ikke tenke på sånt, er allerede mye skremmende som skjer i verden...

Anonymous poster hash: 9d036...afc
AnonymBruker
Skrevet

Da jeg var 16 hadde jeg en kjæreste som het det samme som lillebroren min. Likte det ikke i det hele tatt. Han hadde et mellomnavn jeg begynte å bruke sammen med fornavnet. Det ble langt og rart, og han likte ikke å bli kalt det. Men jeg hadde ikke lyst til å være sammen med en som hadde samme navn som broren min.

Nå tenker jeg at et navn er jo bare et navn. Men jeg er veldig glad for at min kjæreste ikke heter det samme som noen av mine nærmeste. Syns det er rart nok at broren mine sine kompiser heter det. Men det er jo et relativt vanlig navn min kjæreste har. Hadde vel gått greit om han het det samme som pappa eller bestefar, for de er jo for meg bare pappa og bestefar.

Anonymous poster hash: f016f...f20
AnonymBruker
Skrevet

For mange år siden giftet søstera mi seg med en som hadde samme navn som meg. I førsten syntes jeg det var tøft, men de skilte seg par år etter og etterhvert begynte jeg å grøsse over tanken da jeg begynte å tenke koffert. Vil helst ikke tenke på sånt, er allerede mye skremmende som skjer i verden...

Anonymous poster hash: 9d036...afc

?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Da jeg var 16 hadde jeg en kjæreste som het det samme som lillebroren min. Likte det ikke i det hele tatt. Han hadde et mellomnavn jeg begynte å bruke sammen med fornavnet. Det ble langt og rart, og han likte ikke å bli kalt det. Men jeg hadde ikke lyst til å være sammen med en som hadde samme navn som broren min.

Nå tenker jeg at et navn er jo bare et navn. Men jeg er veldig glad for at min kjæreste ikke heter det samme som noen av mine nærmeste. Syns det er rart nok at broren mine sine kompiser heter det. Men det er jo et relativt vanlig navn min kjæreste har. Hadde vel gått greit om han het det samme som pappa eller bestefar, for de er jo for meg bare pappa og bestefar.

Anonymous poster hash: f016f...f20

Ja, ikke sant!

Skrevet

Jeg kjenner to søstre hvor begge har en kjæreste som heter Jørgen :fnise: Skjønner aldri om de snakker om sin egen kjæreste eller søsterens..

Ellers hadde jeg selv to kjærester på rad som het Markus.. det var også ganske sært.

Skrevet

Mannen min, pappaen min og nevøen min har alle samme navn, to av dem som navn nr to, men alle tre bruker navnet daglig.

Eks. Christian, Per Christian og Lars Christian.

Blir litt surr til tider, men sånn er det :P

Gjest Hyssingen
Skrevet

Jeg datet en med samme etternavn som meg selv, det var pinlig.

AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten min og faren min har samme fornavn. Det er et ganske vanlig navn i Norge, men ikke blant de aller mest vanlige. Jeg syntes det var litt rart i begynnelsen, men har nå blitt vant til det for lengst.

For å gjøre det hele enda rarere, har mødrene deres samme fornavn i tillegg! (Min svigermor og min farmor altså.) Den ene av dem går under en forkortelse av navnet. Det er et kjent norsk navn, men såpass lite vanlig at jeg ikke kjenner flere enn de to som heter det (+ et par kjendiser). Da jeg oppdaget dette syntes jeg bare det var morsomt :)

Anonymous poster hash: a9423...760
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjenner et homopar som har samme fornavn.

Anonymous poster hash: 85996...b5f
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Mamma datet en med samme navn som broren hennes. Var ingen som reagerte på det egentlig.

Endret av Alethia
Skrevet

Jeg holdt på med en fyr med samme navn som eksen. Slapp iallefall å si feil navn ;)

AnonymBruker
Skrevet

Var en vennegjeng (stor omgangskrets) hvor det var 3 par som het det samme. Altså (f.eks) Morten og Kristin, Morten og Kristin og Morten og Kristin.

LITT forvirrende når man snakker om et av parene og lurer på hvem det egentlig er snakk om.. I tillegg heter jeg (f.eks) Kristin og eksen het Morten.

Jada, barn av 80-tallet, alle het det samme!

Anonymous poster hash: 7c1a6...f60
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en bekjent som heter omtrent det samme som kjæresten sin, type Billy og Billie.

Anonymous poster hash: 0f4a6...cb5

AnonymBruker
Skrevet

Var en vennegjeng (stor omgangskrets) hvor det var 3 par som het det samme. Altså (f.eks) Morten og Kristin, Morten og Kristin og Morten og Kristin.

LITT forvirrende når man snakker om et av parene og lurer på hvem det egentlig er snakk om.. I tillegg heter jeg (f.eks) Kristin og eksen het Morten.

Jada, barn av 80-tallet, alle het det samme!

Anonymous poster hash: 7c1a6...f60

:fnise:

Skrevet

Har de tilfeldigvis flere fornavn? I såfall kunne du brukt det også...

Gjest Blyanten
Skrevet

Dater en gutt med samme fornavn som min bror. Det er et fint navn som mange heter. Likevel synes jeg det er rart og forvirrende at de heter det samme. Noen som er eller kjenner noen som er i samme situasjon. Hva tenker dere? :)

Er bare en bokstav som skiller navnet til min kjære fra min bror sitt navn. Var litt merkelig til å begynne med, men nå kaller jeg broren min ved kallenavnet hans stort sett, så går bra :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...