Gå til innhold

Hva kan jeg finne på i sommer? (singel, få venner)

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har null planer for sommeren, og dette er min første som singel. Har ikke så mange venner heller. Noen tips til hva jeg kan finne på?:)

Hva skal dere andre single?

Anonymous poster hash: 272a2...582
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er også singel med få venner og attpåtil må jeg være forsiktig med pengebruken. Min plan er å tilbringe mange late kvelder i parken med engangsgrill, dra på familiehytta både alene og sammen med venner og *trommevirvel* singeltur med Turistforeningen. Jeg har vært singel lenge og er introvert, så jeg har heldigvis høy toleranse for å være alene.

Anonymous poster hash: 85eae...0bd
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har samme problem og flytter i tillegg til ny by.. men jeg får bare prøve å bli kjent med noen. positive er at det blir nok lite stressende sommer :P

Anonymous poster hash: 54267...2c6
Gjest Steamboat
Skrevet

Ta et surfekurs i syden eller noe annet hvor man lett blir kjent med andre.

AnonymBruker
Skrevet

Dra på festival.?

Anonymous poster hash: 072c1...7ca
Skrevet

Tråden er ryddet for oppfordring til brudd på norsk lov og avporinger.

Rainbow81, mod

AnonymBruker
Skrevet

Har dere også idéer til hva man kan finne på i sommerferien hvis man er fast i hjembygden hele sommeren uten venner?

Anonymous poster hash: e3916...ec3
AnonymBruker
Skrevet

Dra på festival.?

Anonymous poster hash: 072c1...7ca

Det gjør man vel ikke alene?

AnonymBruker
Skrevet

Ta et surfekurs i syden eller noe annet hvor man lett blir kjent med andre.

Ts,

Dette har jeg faktisk vurdert! Men synes det er skummelt å dra alene, pluss at det jo er ganske dyrt:/ men kan hende jeg gjør det

AnonymBruker
Skrevet

Man kan gjøre alt alene som man kan gjøre med andre. Om det er festivaler, kino, teater, ferier, storbyweekend, fjellturer etc etc.

Så gjør det du har lyst til enkelt og greit. :)

Anonymous poster hash: 88dc1...da5
Skrevet

Jeg har nok venner, men de fleste har jo sine planer med kjærester osv. Litt henging her og der blir det, men jeg vil på ferie til utlandet- og da drar jeg evt alene. Setter meg på et fly til Sardinia eller noe og later meg på stranden en ukes tid, trener litt på kveldstid og leser bøker på dagtid. Funker det:-)

Skrevet

Mine venner er litt opptatt på hver sin kant i sommer, så blir mye jobbing på meg. I tillegg blir det noen turer til København både med jobben og familien. På slutten av sommeren drar jeg og besøker ei venninne som bor i utlandet.

På fridagene fra jobb blir det trening, kanskje møte noen venninner som er hjemme + avslapping i parker/sofaen/hos mine foreldre og lade opp til nytt semester.

AnonymBruker
Skrevet

Hei Ts,

Jeg er i akkurat samme situasjon som deg! Jeg tenkte om jeg kanskje skulle melde meg som frivillig til et eller annet, en festival eller sommerskole for barn, et eller annet hvor jeg kan møte ny folk :) Ellers tror jeg at jeg skal være flink og trene utendørs, i skogen og langs sjøen, og ligge i parken å sole meg. Det er jo mange som gjør sånt alene! Ellers kan du jo kanskje forhøre deg på jobben, om kanskje det er noen av dine kollegaer i samme situasjon? Eller er du student? Vit ihvert fall at du ikke er alene. Må bare være litt kreativ, tror jeg :cool:

Anonymous poster hash: af8fc...02a
AnonymBruker
Skrevet

jomfrureiser.no :P reise på tur med andre jenter.. er ikke singel men tok meg en tur i fjor, var kjempegøy, får nye venner for livet :)

Anonymous poster hash: 4210a...f37

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...