Lennhy Skrevet 19. mai 2014 #1 Skrevet 19. mai 2014 Jeg er 31 år, har en sønn på 7 år siden jeg har vert singel meste parten av tiden etter jeg ble alene når han var 2 år har jeg innstilt meg på å kun ha et barn. Men i dag stod det plutselig en sekk uten for døren min med alle barne klærene hans i som faren hadde funnet frem i en flytte prossess. Da jeg så alle barne klærene kom tårene og alle minnene tilbake, jeg er jo kansje for ung til å allerede ha bestemt meg. Nå dater jeg en på 40 år å han ønsker ikke flere barn å der står vi likt eller stod, jeg er helt på tur nå... Jeg har heller aldri hatt et ønske om å gifte meg men i går fortalte daten min om hvordan han fridde til sin xkone som var super romantisk.. Jeg har heller ikke sovet i natt bare tenkt på om det er rett ønske å ikke bli gift noen gang å få oppleve den føkelsen og bomben i dag med alle barne klærene... Har så utrolig mangen tanker i hode nå, hvordan finner man de magiske svarene på hva man ønsker i fremtiden??
Zouk Skrevet 19. mai 2014 #2 Skrevet 19. mai 2014 Hei Hva om du ikke bestemmer deg akkurat nå, i en alder av 31 år, for aldri å gifte deg? Jeg synes at det er litt sunnere (men bare litt) å ha bestemt seg for å aldri gifte seg, istedenfor å bestemme seg for å SKULLE gifte seg en gang uansett hva som skjer. Hold muligheten åpen, du får nok lyst til å gifte deg hvis du treffer rett person. Eller, du får nok lyst til å dele livet med den rette personen. Du trenger ikke noen vielse akkurat for å forplikte deg for livet. Hvis det er formalitetene rundt du ikke liker kan du jo bare hoppe over det. Samme med barn, 31 år er tidlig å bestemme seg for å aldri få fler. Kanskje du har 10 år igjen før kroppen sier stopp. Første skritt er vel å lufte tankene for kjæresten din, at du kanskje kan tenke deg fler senere, og se hva han sier. Jeg har opplevd litt av det samme, men motsatt fortegn: 35+ år og har tenkt at hverken samboerskap, giftermål eller barn er for meg. var for så vidt fornøyd i et forhold, helt til en hendelse snudde opp ned på mitt syn på min kjære. Er nå singel og tør å kjenne at jo, jeg ønsker også de tingene med den rette mannen. Men jeg har jo dårlig tid da, he he. Anerkjenn dine egne ønsker, det er det eneste som nytter i lengden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå