AnonymBruker Skrevet 19. mai 2014 #1 Skrevet 19. mai 2014 Hei! Har en eks jeg egentlig har kommet over for lengst. Mener jeg i alle fall. Jeg er nå med en super gentleman, og i vært sammen i litt over ett år. Vi er ekstremt glade i hverandre, og kunne ikke mistet han for alt i verden! Men så kom denne drømmen for noen dager siden. Eksen min, og kjæresten min, ga meg klar beskjed, nesten litt kjeftete, at jeg måtte komme over han. (Eksen min altså.) Våknet opp med en litt uggen følelse, kan dette bety at underbevisstheten min bearbeider eksen min fortsatt? Synes det var så grådig rart. Noen som har opplevd noe lignende? Hvordan tolker man dette? Anonymous poster hash: 19a5a...123
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2014 #2 Skrevet 19. mai 2014 oh herregud. det er bare en drøm. Kanskje det stammer fra din frykt at du er redd for at du kanskje har følelser for eksen,men i natt drømte jeg at jeg ble jaget av en kalkun, det ,som mange andre drømmer,betyr ingenting. Anonymous poster hash: a9cc9...86c 2
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2014 #3 Skrevet 19. mai 2014 For å gi en meningsfull tolkning må vi høre litt mer om hva du forbinder med eksen (og hvordan det ble slutt), hvordan du opplever din nåværende kjæreste, og gjerne andre detaljer fra drømmen. Og hvordan opplevde du det i drømmen? Gikk de to sammen og sendte deg tilbake til eksen? Er du redd for at eksen og kjæresten din skal "finne sammen" - at han nye skal bli som den gamle - som gjorde det slutt med deg? Hei! Har en eks jeg egentlig har kommet over for lengst. Mener jeg i alle fall. Jeg er nå med en super gentleman, og i vært sammen i litt over ett år. Vi er ekstremt glade i hverandre, og kunne ikke mistet han for alt i verden! Men så kom denne drømmen for noen dager siden. Eksen min, og kjæresten min, ga meg klar beskjed, nesten litt kjeftete, at jeg måtte komme over han. (Eksen min altså.) Våknet opp med en litt uggen følelse, kan dette bety at underbevisstheten min bearbeider eksen min fortsatt? Synes det var så grådig rart. Noen som har opplevd noe lignende? Hvordan tolker man dette? Anonymous poster hash: 19a5a...123 Anonymous poster hash: 8c5e0...104 1
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2014 #4 Skrevet 19. mai 2014 oh herregud. det er bare en drøm. Kanskje det stammer fra din frykt at du er redd for at du kanskje har følelser for eksen,men i natt drømte jeg at jeg ble jaget av en kalkun, det ,som mange andre drømmer,betyr ingenting. Anonymous poster hash: a9cc9...86c Faktisk så betyr det å drømme at man blir jaget av en kalkun at man har oppført seg idiotisk og har tapt anseelse. Har du følt på det i det siste? Anonymous poster hash: 012e1...89a 4
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2014 #5 Skrevet 19. mai 2014 Faktisk så betyr det å drømme at man blir jaget av en kalkun at man har oppført seg idiotisk og har tapt anseelse. Har du følt på det i det siste? Anonymous poster hash: 012e1...89a TS fortjener å høre sannheten. Det er ingen vits å henge seg opp i en drøm og begynne å revurdere hva man føler om verden bare fordi man hadde en rar drøm. Jeg sier dette, fordi dette er sannheten. Anonymous poster hash: a9cc9...86c 1
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2014 #6 Skrevet 19. mai 2014 Vel, jeg forbinder vel egentlig min forrige kjæreste som en som ikke var ærlig med meg. Jeg ble svært betatt ved første stund, men etter en stund kom det frem ting, som at hannes eks og han var med hverandre nesten hver dag, og hadde bedre kjemi enn meg. (Følte jeg.) Han var veldig populær blant jentene generelt. Til slutt reiste han vekk i 2 mnd, vi hadde jevnlig kontakt. Når han kom tilbake slo han opp, grunnet han ikke ville ha noe seriøst i følge han. I tillegg fikk jeg vite av en felles venninne at de to hadde hatt sex mens vi var sammen. Det var ikke egentlig tapet av han som gjorde vondt, det var heller følelsen av å bli lurt som stakk en del tror jeg. Nå har vi begge funnet oss nye kjærester, jeg tror kanskje det er den tanken som regjerer: ''Tenk om det hadde blitt annerledes?''. Som du ser over har jeg jo ikke blitt behandlet noe bra av denne fyren, alle rundt meg så det, men jeg så det dessverre ikke selv. Om det har noe å si, er dette den første kjæresten som slo opp med meg, og ikke omvendt. Min nåværende kjæreste er derimot helt fantastisk. Han behandler meg med respekt, oppfører seg som en gentleman, er troverdig, min beste venn og veldig veldig kjekk. Og ingen kontakt med ekser. Altså stikk motsatte av min eks, som ikke var særlig troverdig og pålitelig. I drømmen står min kjæreste og eks side om side, og diskuterer litt frem og tilbake, jeg hører ikke helt hva de sier. Det var nok mer detaljert men jeg husker ikke alt. Men jeg husker veldig godt at eksen min sier noe anklagende: ''(Mitt navn), du MÅ komme over meg nå!'' og min kjæreste si: ''Ja, (mitt navn), du må komme over han nå.'' Og jeg blir litt stille og føler meg ganske utilpass, ser ned i gulvet. Må bare si også at jeg møter på eksen min av og til ved tilfeldigheter, og en gang, kjente jeg pulsen steg skikkelig. Jeg ble rett og slett veldig nervøs, og skalv. Er dette virkelig normalt? Jeg forstår ikke hvorfor jeg reagerer slik. Kanskje jeg vil vise han hva han ''mistet''? Han er forsåvidt hyggelig ellers, og sjarmerende er han flink til å være. Nå ble dette veldig langt, men.. Anonymous poster hash: 19a5a...123
Ferny Skrevet 19. mai 2014 #7 Skrevet 19. mai 2014 oh herregud. det er bare en drøm. Kanskje det stammer fra din frykt at du er redd for at du kanskje har følelser for eksen,men i natt drømte jeg at jeg ble jaget av en kalkun, det ,som mange andre drømmer,betyr ingenting. Anonymous poster hash: a9cc9...86c Og mange drømmer betyr noe. Man bearbeider jo tanker og inntrykk når man sover, underbevisstheten jobber jo hele tiden. Men trenger ikke bety annet enn at man har tenkt på eksen eller sett noe som minner om han/henne i det siste. En person som har betydd mye for deg, forsvinner jo ikke helt ut av systemet selv om man gjør det slutt. Særlig når det er så konkrete ting som trådstarter beskriver, så tyder det jo på at eksen må ha dukket opp i bakhodet et sted. Men hadde ikke lagt noe særlig mer i det enn som så.
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2014 #8 Skrevet 19. mai 2014 Når vi sover så henter hjernen frem til i minnet vårt, og dette kan være hva som helst uten å måtte bety noenting. Jeg drømmer om eksen min av og til, men jeg er fullstendig over han. Innholdet i drømmer kan være random, det trenger ikke å bety noe som helst. Anonymous poster hash: d3d9f...7cf
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2014 #9 Skrevet 19. mai 2014 Jeg drømmer ofte om min. Det tar seg opp når noe skjer...som etter jeg møtte henne for første gang på nesten 2 år. Vet heller ikke hva det betyr. Disse drømmene kommer og tilbake når jeg greier "gi helt slipp*. Det var et stygt brudd. Jeg fikk aldri noen forklaring fordi hun var feig og nermest stakk av. Hun har ignorert alle forsøk på å "snakke ut" og. Kanskje det er derfor. At jeg aldri fikk noen verdig oppklarende slutt.Anonymous poster hash: 85196...e9d 1
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2014 #10 Skrevet 19. mai 2014 Ikke noe farlig. JEg har selv drømt om xen selv om jeg har ny kjæreste for lenge siden og er over xen. Ene drømmen kranglet exen og kjæresten om meg, og andre drømmen holdt jeg på å være utro mot kjæresten min med xen. For meg er det bare minner tilbake i tid, og ingenting jeg kunne tenke meg skjedde i virkeligheten. Anonymous poster hash: b6f23...150
Gjest doktor Skrevet 19. mai 2014 #11 Skrevet 19. mai 2014 Nå bare spekulerer vi litt - eneste fasiten er det du som sitter med. Det er ikke uvanlig å få vonde drømmer når noe godt skjer i livet som bryter med tidigere vonde erfaringer. Er du redd for å bli lurt igjen nå som du begynner å tro på at det kan ordne seg med han nye? Eller handler dette om ulike sider av deg? Denne svikefulle eksen høres anklagende og forlangende ut i drømmen. Representerer han en sånn streng, kjip side eller stemme du har med deg? At du er redd den siden av deg som falt for eksen din og er bekymret for at du ikke skal ivareta det gode på en god nok måte. Hvis du ser for deg drømmen - hvor vil du helst gå selv? Vel, jeg forbinder vel egentlig min forrige kjæreste som en som ikke var ærlig med meg. Jeg ble svært betatt ved første stund, men etter en stund kom det frem ting, som at hannes eks og han var med hverandre nesten hver dag, og hadde bedre kjemi enn meg. (Følte jeg.) Han var veldig populær blant jentene generelt. Til slutt reiste han vekk i 2 mnd, vi hadde jevnlig kontakt. Når han kom tilbake slo han opp, grunnet han ikke ville ha noe seriøst i følge han. I tillegg fikk jeg vite av en felles venninne at de to hadde hatt sex mens vi var sammen. Det var ikke egentlig tapet av han som gjorde vondt, det var heller følelsen av å bli lurt som stakk en del tror jeg. Nå har vi begge funnet oss nye kjærester, jeg tror kanskje det er den tanken som regjerer: ''Tenk om det hadde blitt annerledes?''. Som du ser over har jeg jo ikke blitt behandlet noe bra av denne fyren, alle rundt meg så det, men jeg så det dessverre ikke selv. Om det har noe å si, er dette den første kjæresten som slo opp med meg, og ikke omvendt. Min nåværende kjæreste er derimot helt fantastisk. Han behandler meg med respekt, oppfører seg som en gentleman, er troverdig, min beste venn og veldig veldig kjekk. Og ingen kontakt med ekser. Altså stikk motsatte av min eks, som ikke var særlig troverdig og pålitelig. I drømmen står min kjæreste og eks side om side, og diskuterer litt frem og tilbake, jeg hører ikke helt hva de sier. Det var nok mer detaljert men jeg husker ikke alt. Men jeg husker veldig godt at eksen min sier noe anklagende: ''(Mitt navn), du MÅ komme over meg nå!'' og min kjæreste si: ''Ja, (mitt navn), du må komme over han nå.'' Og jeg blir litt stille og føler meg ganske utilpass, ser ned i gulvet. Må bare si også at jeg møter på eksen min av og til ved tilfeldigheter, og en gang, kjente jeg pulsen steg skikkelig. Jeg ble rett og slett veldig nervøs, og skalv. Er dette virkelig normalt? Jeg forstår ikke hvorfor jeg reagerer slik. Kanskje jeg vil vise han hva han ''mistet''? Han er forsåvidt hyggelig ellers, og sjarmerende er han flink til å være. Nå ble dette veldig langt, men.. Anonymous poster hash: 19a5a...123
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå