AnonymBruker Skrevet 19. mai 2014 #1 Skrevet 19. mai 2014 Å, i dag er en sånn dag, hvor jeg kjenner at jeg ikke orker svigerfamilien mer. Jeg fikk barn for noen få måneder siden, og i graviditeten, samt nå, så har deres oppførsel virkelig vært frustrerende. Jeg føler meg oversett og annerkjent som et selvstendig individ, jeg føler svigermor kontrollerende personlighet. Jeg føler meg super usikker når de kommer på besøk, og jeg er nærmest uvel når de går. Hvis jeg fortalte hvorfor, ville dere kanskje ikke syntes det var så ille. Men jeg føler det nå engang slik. Og de skal selvfølgelig sees mer nå enn før (bor tett på oss). Vet faktisk ikke hvordan jeg skal hanskes med det - for på en måte tenker jeg at jeg bare er usikker, at det er mitt problem, og de er jo hyggelige også. Det skal sies at mannen min heller ikke er begeistret for sine foreldre, spesielt hans mor (de har et veldig distansert forhold), men han ønsker selvfølgelig å ha dem i livet sitt. Noe jeg også ønsker for han. Vil ikke skape konflikt ut av ingenting, så hvilke kameler skal man svelge og når er det på tide å si ifra? Noen med erfaringer? Anonymous poster hash: 14785...574
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2014 #2 Skrevet 19. mai 2014 Kan du komme med noen konkrete eksempler på hva din svigermor gjør "feil"? Anonymous poster hash: f7a97...f02
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2014 #3 Skrevet 19. mai 2014 Litt vanskelig å ramse opp kameler som er verdt å svelge - for det er en del - uten at du i det hele tatt hinter om hvor skoen trykker. Generelt vil jeg si at man bør strekke seg langt for husefreden, men uten at man går på akkord med seg selv og verdier og holdninger som er superviktige for en selv. Anonymous poster hash: 5e024...f52
sjøhest Skrevet 19. mai 2014 #4 Skrevet 19. mai 2014 Skjønner ikke hva problemet er så ingen råd herfra.
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2014 #5 Skrevet 19. mai 2014 Du er hormonell. Anonymous poster hash: a79af...7f2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå