AnonymBruker Skrevet 19. mai 2014 #1 Skrevet 19. mai 2014 Det gjelder selvfølgelig ikke alle (jeg selv har blant annet jobbet med kundeservice), men veldig ofte er damene/jentene som jobber med kundeservice over-gjennomsnittet sure. Hva er greia? Også virker det som at jo mer blid og fornøyd man selv er, jo surere blir dama på andre siden av telefonen eller luka. Noen som har samme erfaring? Anonymous poster hash: fa037...32f
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2014 #2 Skrevet 19. mai 2014 Kommer sikkert veldig ann på hvilken kundeservice dette er, samt hvilken kundebehandler du kommer til. Har selv opplevd sure kundebehandlere hos kredittselskaper og spesielt hos LO. Selv jobber jeg også som kundebehandler og trives svært godt, kundene sier ofte at det var en hyggelig prat og at de skulle ønske det fantes flere kundebehandlere som meg. Det varmer Må vel heller si at jeg synes at det finnes flere gretne kassadamer Anonymous poster hash: 0b097...71b
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2014 #3 Skrevet 19. mai 2014 Så bra! Det at kundene kommenterer slikt, sier jo også litt om at det ofte er det motsatte man møter på. Anonymous poster hash: 76ed5...5c4
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2014 #4 Skrevet 19. mai 2014 Da har du ikke møtt meg på telefonen! Jeg har utdannelse innen økonomi og ledelse, MEN akkurat det er ikke viktig for meg, jeg jobber heller innen kundeservice enn annet! jeg elsker å jobbe med kundeservice, og elsker jobben min. Ønsker å behandle kundene mine så godt som mulig, og har alltid et godt forhold til kundene mine, være seg privat eller bedrift. Å få høre at de er fornøyde med servicen min er noe av det beste som finnes! Jeg tror mange kvinnfolk som jobber med kunderservice er litt overlegne arrogante... Jeg har jo selv opplevd det, vet ikke hvorfor. Anonymous poster hash: 6bcd6...f17
globalagogo Skrevet 19. mai 2014 #5 Skrevet 19. mai 2014 Kan jo være at de nettopp har fått en skyllebøtte? Man vet jo aldri 2
Kattugla Skrevet 19. mai 2014 #6 Skrevet 19. mai 2014 Tipper at de opplever mye kjefting fra kunder, det kan jo ta gløden fra de fleste på sikt.. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå