Gå til innhold

Bare vielsen.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis man bare skal besoeke vielsen til noen som gifter seg i kirka, hva skal man ha paa seg da? Altsaa, hvis man ikke er bedt til festen eller kaffen, men bare har lyst til aa gaa i vielsen fordi man tror det kan vaere koselig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville hatt på noe pent, men synes ikke det trenger å være like pyntet som om man var invitert til selve festen.

Skrevet

Ta på deg noe pent, men ikke akkurat gallaantrekk.

I søsteren min sitt bryllup dukket det opp noen naboer i grilldress, og det ødela noe av stemningen. :evil:

Skrevet

Hei Lunacia

Sier som de andre jeg. Har man bunad kan man jo ta paa seg det, synes jeg. Det pynter alltid opp og bidrar til hoytidlig stemning uten aa vaere "flashy".

Haaper du hadde en ok busstur hjem i gaar!

Skrevet

I søsteren min sitt bryllup dukket det opp noen naboer i grilldress, og det ødela noe av stemningen. :evil:

Himmel! :o

Frekkt!!!!

Hvis dette kan skje så lurer jeg på å ansette en utkaser også... :hoho:

Skrevet

I søsteren min sitt bryllup dukket det opp noen naboer i grilldress, og det ødela noe av stemningen.  :evil:

:o

Gjest Poirot
Skrevet

I søsteren min sitt bryllup dukket det opp noen naboer i grilldress, og det ødela noe av stemningen.  :evil:

Jeg for min del synes det er supert hvis andre som ikke er invitert vil dele dagen med oss, uansett antrekk. Tror ikke de ville ødelagt stemningen, i all den grad det er flest av nadre som er pyntet/litt pyntet.

Selv pleier jeg å ta på noe litt pent, skjørt el. Ville syntesdet var rart om noen kom i bunad, hvis de ikke var best.

Skrevet

Enig med Poirot. Ville ikke plaget meg hvis naboen eller noen kom i kirka i jeans, hvis de bare var der for å glo... Men grilldress, det var kanskje hakket for sløvt...

Skrevet

Jeg skal titte på en vielse i sommer, og da har jeg vel på meg en sommerkjole el tenker jeg? Vanlig pent antrekk - ikke bryllupspyntet. Ville ikke vurdert bunad fx. men holder meg selvsagt unna jeans.

Skrevet

Det viktigste er jo selvsagt at de deltar. Men ville dere virkelig ikke leet et halvt øyelokk en gang om noen kom i grilldress?

Gjest Odense
Skrevet

Synst det er unnødvendig å kave på seg en bunad bare for å se på en vielse der du ikke kjenner brudeparet noe serlig..kan jo selvsagt ha på seg noe annet enn grill dress..Jeg har sett på en del vielser i de siste for å se på hva slags løsninger og slikt brudeparet hadde..artig å sitte å se å glede seg :-) Jeg har brukt jeans og jeg bryr meg definitivt ikke om det kommer folk som vil se på oss som ikke er pynet..Heller koslig at de vil titte :-)

Skrevet

Jeg har vært i noen bryllup og sett på vielsen og jeg kler på meg noe pent (sommerkjole, skjørt eller en pen bukse med ok topp til).

Synes det er greit at folk kler seg litt penere når de skal i kirken

Skrevet

Bunad tror jeg ikke jeg orker. Litt mye kjas og mas med stryking av skjorte og alt det der. Selv om jeg elsker bunader!

Kan vel kanskje innroemme at jeg skal proeve aa snike meg til aa kikke paa Popelka som brud. Maa bare klare aa komme meg til kirka paa en eller annen maate. Men, nu vel. Nok om akkurat det.

Jeg har masse kjoler og skjoert, men stort sett alt jeg har er sort... Kanskje jeg skal satse paa min lilla velurkjole uten ermer?

Skrevet

Akkurat når det gjelder å gå i kirken i jeans, kan man jo høre med brudeparet om hva de synes. Jeg hadde ikke likt at noen kom i kirken under bryllupet mitt iført jeans. Det er min dag, og den skal være perfekt! Jeg vil ikke ha verken grilldresser eller forsentkommere.

Er jeg sær da?

Den kirken jeg vil gifte meg i (en vakker dag) er tusen år gammel, og bakerst er det to benkerader med gitter foran (for de fattige eller syke eller noe?). Kanskje jeg kan putte grilldressene inn der? :P

Skrevet
Akkurat når det gjelder å gå i kirken i jeans, kan man jo høre med brudeparet om hva de synes. Jeg hadde ikke likt at noen kom i kirken under bryllupet mitt iført jeans. Det er min dag, og den skal være perfekt! Jeg vil ikke ha verken grilldresser eller forsentkommere.

Er jeg sær da?

Den kirken jeg vil gifte meg i (en vakker dag) er tusen år gammel, og bakerst er det to benkerader med gitter foran (for de fattige eller syke eller noe?). Kanskje jeg kan putte grilldressene inn der? :P

Sånn btw hvilken kirke er det? :-)

Skrevet

Vakkert!

:enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon:

Skrevet
Jeg har vært i noen bryllup og sett på vielsen og jeg kler på meg noe pent (sommerkjole' date=' skjørt eller en pen bukse med ok topp til).[/quote']

Samme her. Bunad synes jeg er alt for pyntet hvis man bare skal i kirken for å se...

Helt ok å komme i forholdsvis "vanlige klær" også, så sant man holder seg ordentlig i bakgrunnen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...