Gjest Anonymous Skrevet 14. juni 2004 #1 Skrevet 14. juni 2004 Pokkers tannleger. Sambo var hos tannlege i dag og tannlegen presterte å søle syre på den kremfargede skjorten han har kjøpt seg i London. Nå har jeg vasket den to ganger med alskens remedier, og flekkene går ikke av. De er lyseblåe, og både foran og bak på skjorta! Hva gjør jeg/prøver jeg nå???? Frekk var tannlegen også, var bare å gå hjem og legge den i bløt sa han. Hva gjør jeg hvis flekkene ikke går bort? Krever erstatning fra tannlegen?? Skjorta var nemlig dyr. :-(
Gjest Ethereal Skrevet 14. juni 2004 #2 Skrevet 14. juni 2004 Jeg tror han har krav på erstatning fra tannlegen. Jeg fikk ødelagt en genser hos frisøren en gang, og hun sa i ettertid at jeg skulle ha kommet tilbake, så skulle jeg fått erstatning. Jeg tror de har forsikringer som dekker slikt.
~umulia~ Skrevet 15. juni 2004 #3 Skrevet 15. juni 2004 Gå til tannlegen og krev erstatning, evnt. å få skjorta renset om det går ann. Hvis tannlegen har sølt syre på skjorta er dette uaktsomt av han, da syren han bruker er svært etsende. Tenk om samboeren din hadde fått det i øynene!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå