Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som har lys ømfintlig hud, går dere med solkrem hver dag nå på sommeren?

Føler huden min i ansiktet blir så lett rød bare jeg er litt ute i solen. Synes det er kjedelig å skulle smøre seg hver gang. Føler liksom det blir så tett på huden.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dagkrem med høy faktor, ellers solkrem beregnet for ansikt. Noen er lette i konsistensen og blir ikke klissete.

Skrevet

Dagkrem med høy faktor, ellers solkrem beregnet for ansikt. Noen er lette i konsistensen og blir ikke klissete.

Har kjøpt en dagkrem fra la roche med faktor 30. Synes den var klissete eller seig på en måte, slik min erfaring med solkremer med høy faktor er.

Har du forslag på en god ansiktskrem med høy faktor?

Skrevet

Har kjøpt en dagkrem fra la roche med faktor 30. Synes den var klissete eller seig på en måte, slik min erfaring med solkremer med høy faktor er.

Har du forslag på en god ansiktskrem med høy faktor?

Liker ikke produktene fra apoteket. Jeg brukte clinique youth surge m faktor 15. Gå på kicks/tonic og be om testere med høy faktor for din hudtype. Evnt ren solkrem for ansikt (man trenger jo det i tillegg om sommeren) :)

Skrevet

Liker ikke produktene fra apoteket. Jeg brukte clinique youth surge m faktor 15. Gå på kicks/tonic og be om testere med høy faktor for din hudtype. Evnt ren solkrem for ansikt (man trenger jo det i tillegg om sommeren) :)

Takk skal du ha :)

Gjest Funky Punk
Skrevet

Blir ikke lett solbrent, men tåler ikke være ute i solen. Bruker lyse og luftige klær som dekker, store solhatter, parasoller når jeg skal sitte stille lenge på f.eks stranden.

Så det kan jo være en idé om du ikke har lyst til å bruke solkremer

AnonymBruker
Skrevet

Matis har en god en som heter city fluid. Faktor 50. Finnes ikke klissete. Men på dager jeg ikke soler meg satser jeg på at faktor i dagkrem og foundation gjør susen.

Anonymous poster hash: b35fc...c55

Skrevet

Blir ikke lett solbrent, men tåler ikke være ute i solen. Bruker lyse og luftige klær som dekker, store solhatter, parasoller når jeg skal sitte stille lenge på f.eks stranden.

Så det kan jo være en idé om du ikke har lyst til å bruke solkremer

Ja, det bruker jeg mye også. Solhatt bruker jeg også noen ganger, men ofte liker jeg å gå uten.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes La Roche-Posay Anthelios er super for sensitiv hud og ansikt. Jeg liker også Decléor sin for ansikt. Det viktigste er vel dessverre å ikke oppholde seg lenge i sola. På dager der jeg ikke er lenge ute, men bare går til og fra jobb/butikk, tar jeg solkrem på nesa og bruker dagkrem med litt faktor i resten av fjeset.

Anonymous poster hash: 9b0e5...432

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...