Gå til innhold

Tine eller q-melk, hva velger dere og hvorfor?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når det gjelder melk, altså.

Jeg er ikke så glad i melk, men hører at noen jeg kjenner har sterke meninger om at melken smaker forskjellig.

Anonymous poster hash: 63b1d...3e0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tine. Den er bedre. Det har noe med sukkeret å gjøre, om jeg husker korrekt. Ble forklart det der, men det er litt ullent hva som ble sagt. Jeg husker iallfall at jeg ble litt aha, det er derfor jeg foretrekker Tine.

• Liker 1
Skrevet

Q-melk

Støtter bøndene direkte i stedet for staten.

Tine har hatt mange elendige ledere som har tatt fæle beslutninger som har gått ut over konkurrenter og kunder på usportslig måte.

• Liker 22
Skrevet

Tine. Fordi helletuten er større, og skylling/rengjøring er enklere. Teiteste grunnen ever :-)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Q-melk. Root for the underdog.

Anonymous poster hash: 94cca...b28
  • Liker 16
AnonymBruker
Skrevet

Q-melk! Fordi jeg vil støtte distriktet her jeg bor :) pluss at jeg liker tuten bedre.

Anonymous poster hash: 35bbe...a8c
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Q-melk, for å sørge for at det ikke blir et "melkemonopol".

Anonymous poster hash: 8b4ac...e48
  • Liker 16
Skrevet

Jeg kjøpte Q-melk lenge, men var aldri happy med smaken. Merker dere ikke forskjell?

• Liker 2
Gjest Funky Punk
Skrevet

Q-melk.

Selvfølgelig

• Liker 2
Skrevet

Går kanskje mest i Tine, av vane vel rett og slett.. Merker ikke noe forskjell heller tror jeg, men når det er sagt er det lenge siden jeg har smakt Q. Får vel kanskje gjøre det snart igjen!

Skrevet

Tine, fordi den smaker bedre. Synes Q-melk smaker litt som Tine-melk som har stått i sola.

• Liker 1
Skrevet

Tine. Kommer selv fra gård, hvor vi leverer til Tine.

• Liker 1
Skrevet

Kjøper den som har lengst holdbarhet på det tidspunktet jeg er i butikken for å handle... Er det samme holdbarhet på begge, kjøper jeg ofte Q-melk, fordi jeg liker at de har sånn målevindu på kartongen :D Kjenner ikke forskjell på smaken!

• Liker 2
Skrevet

Q-melk

Støtter bøndene direkte

• Liker 1
Skrevet

Foretrekker Q fordi den smaker bedre, men jeg måtte gå over til Tine igjen da jeg måtte over på laktosefri melk :/

Skrevet

Q-melk, uten at jeg drikker særlig melk. Har bare fått for meg at den smaker bedre og i tillegg liker jeg tanken på å støtte bøndene :)
Men er ikke "fanatisk", kjøper Tine dersom det er det eneste som står i hylla :)

AnonymBruker
Skrevet

Når det gjelder melk, altså.

Jeg er ikke så glad i melk, men hører at noen jeg kjenner har sterke meninger om at melken smaker forskjellig.

Anonymous poster hash: 63b1d...3e0

Q-melk. Vet ikke hva Tine lager melken sin av, men den surner konsekvent 2-4 dager FØR den går ut på dato. Q-melk er helt fin 2-3 dager etter den er utgått. Men jeg tar den kartongen med økomelk som butikkene har, og det er desverre oftest Tine sin.

Anonymous poster hash: 2b373...da7

• Liker 3
Gjest Kaida
Skrevet

Velger Q om jeg kan, av flere grunner men mest fordi jeg synes holdbarheten er litt bedre.

Skrevet

Synes Tine smaker best, men kjøper Q! Tine har hatt monopol for lenge..

AnonymBruker
Skrevet

Kjøper den som er billigst, oftest Q-melk. Selv om det sjeldent er mer enn 70øre som skiller dem. :sjenert:

Hilsen fattig student.

Anonymous poster hash: 83c1c...dcd

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...