AnonymBruker Skrevet 19. mai 2014 #1 Skrevet 19. mai 2014 Det ble slutt mellom meg og samboeren min for omtrent en måned siden (vi er begge 20 år). Siden vi leier en leilighet sammen, er vi tvunget til å ha noe med hverandre å gjøre, helt til leieforholdet opphører i juni. Vi er ikke uvenner, og snakker greit sammen, så i utgangspunktet er det ikke noe problem. Vi er sjelden i leiligheten samtidig (jeg er er hver dag da jeg må bo her siden jeg jobber), han bor delvis hjemme til foreldrene sine før han overtar sin nye leilighet. Men en ting som irriterer meg veldig med han, er at han stadig skal kontrollere meg og hva jeg driver med. Det er som om han tror vi er sammen ennå. Hvis jeg har vært ute på noe, skal han alltid avhøre meg om hvem jeg var sammen med. Hvis jeg tilfeldigvis nevner guttenavn, begynner han å spørre rundt dette. I tillegg sjekker han ofte topplista mi på Snapchat, og begynner å spørre meg hvem den og den gutten er osv. Blir veldig frustrert over dette, særlig når også han har andre jenter på sin toppliste på Snapchat (ja, jeg sjekka hans også siden han sjekker min, men jeg tar det ikke opp med han). Ved et par tilfeller har han også sagt noe slikt som: "Du kan jo prøve deg på han da? Han ser jo potensiell ut?!" med en sånn frekk tone. Hvorfor oppfører han seg på denne måten? Jeg har ikke en greie med noen andre gutter, vil ikke ha kjæreste så fort etter et brudd en gang. Men det er klart at jeg ikke har noe i mot å f.eks. snappe med andre gutter, siden jeg likevel er singel og det derfor ikke er "ulovlig". Noen som kan gi meg råd? Anonymous poster hash: 4ba9b...148
Rapunzel_ Skrevet 19. mai 2014 #2 Skrevet 19. mai 2014 Det er bare en måned siden det ble slutt mellom dere, og dere har fortsatt noe med hverandre å gjøre som du sier, så kanskje han ikke helt greier å innse at du ikke er "hans" lenger? Og så prøver han å få deg til å tro at han er helt over deg, uten at han egentlig er det, siden han snakker om potensielle gutter for deg. Jeg vet ikke jeg, men det er i alle fall slik jeg tolker det. Prøv å snakk med han, og si at du ikke vil ha noen ny kjæreste så fort, og at det ikke er noen spesiell grunn til at du snapper med andre gutter. Si også at det plager deg at han oppfører seg slik.
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2014 #3 Skrevet 19. mai 2014 Det høres ut som om han er veldig glad i deg enda og at han er redd for å miste deg. Dette betyr kanskje ikke at han fortsatt vil være sammen med deg, men siden dette er ganske nytt enda, vil han sikkert ikke tenke på deg med andre gutter. Høres ut som han prøver å være litt kjekkas når han nevner andre gutter han prøver kanskje bare overbevise seg selv om at dette er ok. Jeg skjønner han godt. Anonymous poster hash: f13bf...1bd 1
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2014 #5 Skrevet 19. mai 2014 Dette får du bare tåle den korte tiden som er igjen. Det er ikke alle som bare kan skru av og på følelsene sine. Anonymous poster hash: da4e2...452 1
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2014 #6 Skrevet 19. mai 2014 Siden dere er fortsatt samboere synes jeg det er totalt respektløst og brudd på samboerforholdet å flørte med andre gutter. Du bør vente med slikt til dere offisielt har flyttet fra hverandre. Dere bor fortsatt sammen, respekter dette! Anonymous poster hash: 6201b...c03
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2014 #7 Skrevet 19. mai 2014 Jeg bodde også med samboern etter det ble slutt, stemningen ble ofte sånn som du nevner TS. Du må bare holde ut, eventuelt be han passe sine egne sider og sette han på plass. Nå bor vi fra hverandre, og han har ikke like kontrollbehov lenger. Anonymous poster hash: 88c3b...e86
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2014 #8 Skrevet 21. mai 2014 Siden dere er fortsatt samboere synes jeg det er totalt respektløst og brudd på samboerforholdet å flørte med andre gutter. Du bør vente med slikt til dere offisielt har flyttet fra hverandre. Dere bor fortsatt sammen, respekter dette! Anonymous poster hash: 6201b...c03 Jeg flørter ikke med andre gutter selv om vi sender uskyldige snaps til hverandre. Og hvorfor skulle det eventuelt vært respektløst? Vi er ikke sammen lenger, og vi er nesten aldri sammen i leiligheten heller. Det er jo bare det at vi må holde ut med hverandre siden vi leier sammen enda. Men vi er ikke samboere, ikke i kjærestesammenheng i alle fall. Hilsen ts Anonymous poster hash: 4ba9b...148
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå