AnonymBruker Skrevet 19. mai 2014 #1 Skrevet 19. mai 2014 Min venninnes kjæreste gikk tilbake til ekskona si etter å ha vært skilt fra henne i over to år! jeg synes dette er rart, men det er kanskje ikke helt uvanlig? Har hørt om et par andre som også fant tilbake til hverandre etter flere år. Men holder forholdet livet ut da? Eller er det mange av disse som går fra hverandre igjen? Anonymous poster hash: b7bad...7ff
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2014 #2 Skrevet 19. mai 2014 Samboeren min og jeg hadde et forhold i et par år, for mange år siden. Det ble slutt, jeg fant en annen og giftet meg og fikk to barn, han fortsatte livet som single. Og sa til flere at det var meg eller ingen Jeg angret hver dag i flere år.... Så ba mannen min om skilsmisse og flyttet ut. Kontakten med eksen ble gjenopptatt via felles venner. Vi ble et par og har bodd sammen i 15 år nå. Han er en fantastisk samboer, kjæreste og stefar og vi nyter livet alle sammen. Anonymous poster hash: 81f89...647 3
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2014 #3 Skrevet 19. mai 2014 Jeg tror at mange prøver igjen pga barna, men det faller ofte tilbake i samme tralten som før og da skjærer det seg igjen. Det er ofte gode grunner til brudd så det skal mye til for å få det til. Anonymous poster hash: 09ef5...ce1 2
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2014 #4 Skrevet 19. mai 2014 Min venninnes kjæreste gikk tilbake til ekskona si etter å ha vært skilt fra henne i over to år! jeg synes dette er rart, men det er kanskje ikke helt uvanlig? Har hørt om et par andre som også fant tilbake til hverandre etter flere år. Men holder forholdet livet ut da? Eller er det mange av disse som går fra hverandre igjen? Anonymous poster hash: b7bad...7ff De som går tilbake til ekskona, finner vel ut at gresset ikke er grønnere på andre siden. Jeg kjenner til et par som skilte seg etter rundt ti år, var skilt i et par år og flyttet sammen igjen, har nå bodd sammen i mange år etter dette. Anonymous poster hash: 8f2ce...41d
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2014 #5 Skrevet 19. mai 2014 Jeg kjenner til flere som har funnet tilbake til hverandre etter skilsmisse/samlivsbrudd som fremdeles er sammen. De fleste hadde utrohistorier og jeg må innrømme at jeg er imponert over at de for det til. Jeg hadde hatt store problemer med å stole på partneren og noe hadde vært ødelagt for alltid. Men igjen det går og mange greier virkelig å finne sammen igjen.Anonymous poster hash: 1be5f...3fe
Ferny Skrevet 19. mai 2014 #6 Skrevet 19. mai 2014 Min venninnes kjæreste gikk tilbake til ekskona si etter å ha vært skilt fra henne i over to år! jeg synes dette er rart, men det er kanskje ikke helt uvanlig? Har hørt om et par andre som også fant tilbake til hverandre etter flere år. Men holder forholdet livet ut da? Eller er det mange av disse som går fra hverandre igjen? Anonymous poster hash: b7bad...7ff Min første kjæreste gikk tilbake til en han hadde vært sammen med tidligere. De var sammen når de var veldig unge, så tror det ble slutt mye på grunn av avstand. De var ikke sammen så lenge. De har vært sammen i flere år nå, og tror det kommer til å bli de to. Først tenkte jeg det var litt rart, og litt sånn - om han aldri hadde sluttet å like henne. Men det var tross alt jeg som gjorde det slutt, og han jobbet jo hardt for å beholde meg. Tenker at de kommer til å holde sammen, og jeg er bare glad på hans vegne. Han er en ordentlig og snill fyr.
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2014 #7 Skrevet 19. mai 2014 Nei det er ikke vanlig. Og nå gir du håp til triste kvinner på KG som er forlatt for en annen kvinne. Anonymous poster hash: dbffd...3b7
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2014 #8 Skrevet 19. mai 2014 Det er faktisk ganske normalt. Har hørt om flere tilfeller,særlig der forholdet i Utgangspunktet hadde vært bra men pga.utroskap el lignende hadde det blitt slutt. En kamerat gjorde det slutt med kona og flyttet sammen med damen han hadde vært utro med.. Det gikk ikke i lengden og han angret som en hund. Etter 3 år ble han sammen med kona igjen. De går i terapi og har det visst bedre enn noensinne. Noen tilgir...andre ikke. Anonymous poster hash: 5465c...c39
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2014 #9 Skrevet 19. mai 2014 Samboeren min og jeg hadde et forhold i et par år, for mange år siden. Det ble slutt, jeg fant en annen og giftet meg og fikk to barn, han fortsatte livet som single. Og sa til flere at det var meg eller ingen Jeg angret hver dag i flere år.... Så ba mannen min om skilsmisse og flyttet ut. Kontakten med eksen ble gjenopptatt via felles venner. Vi ble et par og har bodd sammen i 15 år nå. Han er en fantastisk samboer, kjæreste og stefar og vi nyter livet alle sammen.Anonymous poster hash: 81f89...647 Stakkars menn. Vet ikke hvem av dem jeg synes mest synd på Anonymous poster hash: b5df9...611 2
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2014 #10 Skrevet 20. mai 2014 Nei det er ikke vanlig. Og nå gir du håp til triste kvinner på KG som er forlatt for en annen kvinne. Anonymous poster hash: dbffd...3b7 Kan så være.. Men jeg har faktisk hørt om et par selv også, så det forekommer vel i virkeligheten? Ikke bare en drøm for alle de "triste" kvinnene på kg. ts Anonymous poster hash: b7bad...7ff
maid Skrevet 20. mai 2014 #11 Skrevet 20. mai 2014 Mannen min og jeg ble kjæresten når vi var 16-17. Hadde en periode av når vi var rundt 20. Fant ut at å være fra hverandre ikke ledet til noe godt- og fant tilbake. Mann og kone idag, i en så og si perfekt tilværelse med en svært velskapt datter :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå