AnonymBruker Skrevet 19. mai 2014 #1 Skrevet 19. mai 2014 Så, kan den i noen tilfeller vise feil? Min samboer ble grønn her mitt på natten når hun "Sov", hun sier hun sov, og vet ikke hva som har skjedd... Menne, det er rart synst jeg. Hun var utro for 7 mnd sider, så er litt sånn prøver og finne ting som ikke stemmer.. Anonymous poster hash: c715a...5ae
Gjest Peaches Skrevet 19. mai 2014 #2 Skrevet 19. mai 2014 (endret) Den viser ikke feil nei, men kan være hun glemte å krysse ut av Facebook-fanen eller noe sånt da! Men hvis hun plutselig ble "grønn" så tror jeg nok hun har vært innpå.. Endret 19. mai 2014 av Heimerdinger
Cuddlegirl Skrevet 19. mai 2014 #3 Skrevet 19. mai 2014 Har skjedd med meg også, men da har jeg kanskje glemt å logge skikkelig ut. At jeg bare har lukka ned fana uten å "logge av".
Gjest stian86 Skrevet 19. mai 2014 #4 Skrevet 19. mai 2014 Så, kan den i noen tilfeller vise feil? Min samboer ble grønn her mitt på natten når hun "Sov", hun sier hun sov, og vet ikke hva som har skjedd... Menne, det er rart synst jeg. Hun var utro for 7 mnd sider, så er litt sånn prøver og finne ting som ikke stemmer..Anonymous poster hash: c715a...5ae har respekt for de som gidder og forsette i forhold etter utroskap. Skjønner ikke koffor, men er ikke min jobb og skjønner det heller. Og være utro er aldri greit uansett skyld. Lykke til hvertfall med tenking og alt som er
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2014 #5 Skrevet 19. mai 2014 Har skjedd med meg også, men da har jeg kanskje glemt å logge skikkelig ut. At jeg bare har lukka ned fana uten å "logge av". på den bærbare dataen logger hun aldri av, men legger ned pc'n. Men det burde vel være så godt som utlogget? visst ikke pcn starter sammen klappet TS Anonymous poster hash: c715a...5ae
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2014 #6 Skrevet 19. mai 2014 Disse innloggingsfunksjonene på Facebook kan man aldri stole på. Men det kan man vel ikke på kjæresten sin heller, som var utro for 7 mnd siden? Anonymous poster hash: 08f88...aa5 4
Cuddlegirl Skrevet 19. mai 2014 #7 Skrevet 19. mai 2014 på den bærbare dataen logger hun aldri av, men legger ned pc'n. Men det burde vel være så godt som utlogget? visst ikke pcn starter sammen klappet TS Anonymous poster hash: c715a...5ae Jeg aner egentlig ikke, pleier nesten aldri logge skikkelig ut selv. Kommer jo uansett opp varsel på mobilen om folk skriver noe. Husker veninna mi ble aktiv en gang hun lå å sov vedsiden av meg. Så ja, tror ikke jeg hadde stolt helt på det der. 1
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2014 #8 Skrevet 19. mai 2014 OT, men når noen er utlogget og det står feks "50 min" og et mobilsymbol bak navnet, betyr det at de logget ut for 50 min siden, eller at de sist chattet aktivt for 50 min siden? Anonymous poster hash: f50e3...590
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2014 #9 Skrevet 19. mai 2014 OT, men når noen er utlogget og det står feks "50 min" og et mobilsymbol bak navnet, betyr det at de logget ut for 50 min siden, eller at de sist chattet aktivt for 50 min siden? Anonymous poster hash: f50e3...590 At dem var på aktiv på facebook, trenger ikke chatte. Anonymous poster hash: c715a...5ae
Gjest Zeitgeist Skrevet 19. mai 2014 #10 Skrevet 19. mai 2014 Venner av meg blir av og til vist som aktiv (grønt punkt) selv om jeg vet at de ikke er i nærheten av datamaskinen e.l. (f.eks. sitter i fly, kjører bil, er på byen). Så dette grønne punktet kan være ganske misvisende og bør følgelig ikke danne grunnlag for mistanke som sådan.
Guybrush Skrevet 19. mai 2014 #11 Skrevet 19. mai 2014 Om en pc går i dvale og deretter våkner opp vil slikt kunne se i noen sekunder eller minutter.
Sandie Skrevet 19. mai 2014 #12 Skrevet 19. mai 2014 Jeg har, ifølge venner stått som online med grønn prikk der midt på natten når jeg i realiteten har sovet og hatt pc-en helt slått av. Så ja, det kan skje.
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2014 #13 Skrevet 19. mai 2014 Så, kan den i noen tilfeller vise feil? Min samboer ble grønn her mitt på natten når hun "Sov", hun sier hun sov, og vet ikke hva som har skjedd... Menne, det er rart synst jeg. Hun var utro for 7 mnd sider, så er litt sånn prøver og finne ting som ikke stemmer.. Anonymous poster hash: c715a...5ae Mulig jeg tar feil, men jeg har forstått det sånn at lyser den grønne knappen, er du aktiv dvs du skriver med noen eller spiller feks Anonymous poster hash: 8c115...43a
Miss moneypenny Skrevet 19. mai 2014 #14 Skrevet 19. mai 2014 Hvis hun ikke gidder å logge ordentlig ut av Facebook tror jeg ikke du trenger å være så bekymret TS. Hadde hun skjult noe hadde hun nok logget ut.
Gjest Jørild Skrevet 19. mai 2014 #15 Skrevet 19. mai 2014 Jeg er stadig venn grønn selv om jeg ikke er på Fb. Tror det er mobilen sin "feil", den appen lever sitt eget liv.
Sapientia Skrevet 19. mai 2014 #16 Skrevet 19. mai 2014 Jeg er også stadig grønn pga fb på mobil eller fordi jeg ikke har slått av den bærbare. Men tror det skjedde oftere før, for da fikk jeg stadig meldinger på chatten når jeg egentlig ikke var der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå