Høstbrud Skrevet 20. juni 2002 #1 Skrevet 20. juni 2002 Hei Er det noen som har noen gode tips her??? Jeg er ute etter en flink frisør i Oslo (sentrum eller mot Nordstrand) som i tillegg legger makeup og hvor man kan gjøre seg helt ferdig og bare dra rett til kirken! :o Tips mottas med stor takk
Blomst Skrevet 20. juni 2002 #2 Skrevet 20. juni 2002 Hei ! Jeg hadde prøvetime, ble sminket og håret satt opp hos Anette på På Håret i Borggården. Var kjempefornøyd. Prisene deres ligger litt i øvre skiktet, men er verdt hvert øre !!! :D
Høstbrud Skrevet 20. juni 2002 Forfatter #3 Skrevet 20. juni 2002 Trekker denne opp litt jeg................. :oops:
Gjest Jamila Skrevet 20. juni 2002 #4 Skrevet 20. juni 2002 Jeg bruker Britt Eva på Revolver i Niels Julsgate. Hun er utrolig dyktig og hyggelig! Er litt usikker på om hun gjør sminke også, men det kan du sikkert høre med henne om. Prisene er også veldig ok.
Gjest Anonymous Skrevet 20. juni 2002 #5 Skrevet 20. juni 2002 Hva med "lillemor" i Prinsdal (tror salongen heter lillemors klippestue eller noe sånt) Holder i allefall til i sponstuveien! Jeg har tenkt å prøve å ha henne til mitt bryllup (men, er en stund til så har ikke snakket med henne enda) Søsteren min, ordnet håret sitt og ble sminket der, og hun er kjempe fornøyd... Familien min har brukt henne lenge og vi har alltid vært fornøyde med det!!! Prisen er det heller ikke noe å utsette på (ganske rimelig) Lykke til! Gleder meg!
Gjest august01 Skrevet 20. juni 2002 #6 Skrevet 20. juni 2002 Hei, Jeg brukte Albins Frisør. Ligger rett ved Lambertseter. Spør etter Inger Lise. Hun er kjempeflink! Både friserer og sminker. Lykke til. :-)
Gjest Lea Skrevet 20. juni 2002 #7 Skrevet 20. juni 2002 Enig! Albin er toppen! Der er de både flinke og hyggelige! Jeg synes at fordelen er at det ikke er unge "hippe" folk der. De tar seg god tid og tar hensyn til deg!
Gjest Anonymous Skrevet 21. juni 2002 #8 Skrevet 21. juni 2002 Hva med Arts i Vika (tror jeg, eller Aker brygge, deromkring). De gjør hår, sminke og negler.
Gjest B. Skrevet 25. juni 2002 #9 Skrevet 25. juni 2002 Jeg giftet meg 15. juni og var hos Trine hos Adam & Eva i Nedre Slottsgate, forloveren min var hos Line på samme sted. Vi ble pyntet på håret, sminket og vi hadde med kjolene ned dit og kledde på og dro rett til Tinghuset. Vi var tre brudefølger der samtidig og de to andre dro hjem ferdig pyntet og med slør på sånn at det bare var å ta på kjolen. Både min forlover og jeg var veldig fornøyde. Ikke ble det spesielt dyrt heller. B.
Gjest Anonymous Skrevet 17. juli 2002 #10 Skrevet 17. juli 2002 finnes det flere tips/erfaringer på dette temaet???
Gjest Ivi Skrevet 18. juli 2002 #11 Skrevet 18. juli 2002 Hei, er selv frisør, men jobber ikke lenger i Oslo. Vil gjerne anbefale Studio Alf Frisører iGrensen 9. De er superdyktige på langt hår og oppsett, holder flere kurs årlig for andre frisører i Norge. De legger make-up også. Spør etter Marion( utrolig flinknøye) eller Helene(`Har gjort det i mange mange år) De er bare helt utrolig dyktige der. Prisene er middels til Oslo å være. Lykke til da...
Junibrud Skrevet 18. juli 2002 #12 Skrevet 18. juli 2002 Jeg brukte Janne hos Auster Frisør på Storosenteret, hun er kjempeflink! Men hun er gravid og går vel ut i permisjon om ikke så mange månedene...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå