AnonymBruker Skrevet 18. mai 2014 #1 Skrevet 18. mai 2014 * Hva er det mest attraktive du vet med en kvinne/mann? (Utseendet og personlighet) * Og hva er det mest uattraktive du vet med en kvinne/mann? (Utseendet og personlighet) For meg så er det utrolig viktig at en mann er hygienisk. Helst at han har på seg god parfyme, mm! Liker også at de helst skal være høyere enn meg. Litt lengde på håret også, altså ikke for langt sånn at det nærmer seg jentesveis, men noe lengde er fantastisk fint. Fine øyne er jeg også svak for. Og hvis han legger litt effort på klærne sine, har litt stil. Og et genuint og godt smil, god humor og selvtillit er jeg svak for! Noen som gjør små gester for deg, som viser at de bryr seg. Hvis de for eksempel tilbyr deg jakken hvis det er litt kjølig ute. Synes det er så søtt når de viser at de bryr seg om at du skal ha det bra. Eksempler på drømmemenn er Nikolaj Coster-Waldau og Ian Somerhalder, nam! Det jeg synes er utrolig uattraktivt er hvis en mann lukter vondt, aka om han har dårlig hygiene. Gule upussede tenner, svettelukt, usj. Raping og promping og sånt synes jeg også menn burde kun holde seg til om de er med guttevennene sine. Caps på menn har jeg heller aaaldri syns er fint. Når menn er perverse, altså, om du nesten ikke kjenner dem engang. "Hey babe, vil du se bilde av p*nisen min? ))" There's a time and place for everything! Å ha nærkontakt er også utrolig viktig for meg, så om en mann ikke ville holdt hender, klemt og kost på meg så hadde det vært en no-no. Anonymous poster hash: 9fce3...05b 2
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2014 #2 Skrevet 18. mai 2014 For meg er det viktig at en mann har humor. Men ikke sånn barnslig/pervers humor, det syns jeg fort kan bli litt barnslig og slitsomt. Han bør være sjarmerende og litt gentleman. Liker heller ikke frekke kommentarer, mot verken meg eller andre. Et stort minus er også en sofagris, som er lat og utsetter ting. Utseendemessig syns jeg det er veldig attraktivt med en høy mann, brede skuldre og V-form. Liker absolutt best mørkt hår. Øyenfarge spiller ingen rolle. Anonymous poster hash: 66d70...aae 1
Gjest BettyBoop Skrevet 18. mai 2014 #3 Skrevet 18. mai 2014 Uattraktivt med menn : menn som er sladrete og baksnakker. Syns det er en feminin kvalitet Dårlig hygiene At han stinker røyk Er for show off. Sån typ han ser bra ut og han vet det Piercinger uansett hvor Kjettinger eller smykker rundt halsen For lange negler Sutrete og har dårlig selvtillit på en måte at han trykker andre ned eller skylder på alle andre for sine problemer Masete 1
Gjest BettyBoop Skrevet 18. mai 2014 #4 Skrevet 18. mai 2014 Mest attraktive er litt vanskelig å svare på. Men iallefall det motsatte av hva jeg har på uattraktiv lista
Chifru Skrevet 18. mai 2014 #5 Skrevet 18. mai 2014 Ren, stilfull i klesveien typ skjorte, bomullsgenser over, trang jeans og et par tøffe sko. Håret må gjerne være den "sleiken"med barbert på sidene. Fy fy'ene mine må være :Dårlig hygiene, dårlig sosialt filter (typ sier upassende ting og fleip om seriøse tema)
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2014 #6 Skrevet 18. mai 2014 Jeg synes også faktisk det er veldig attraktivt om en mann har tatoveringer eller piercinger, det gir en litt sånn 'badboy-look'. Anonymous poster hash: 9fce3...05b
Gjest BettyBoop Skrevet 18. mai 2014 #7 Skrevet 18. mai 2014 Jeg synes også faktisk det er veldig attraktivt om en mann har tatoveringer eller piercinger, det gir en litt sånn 'badboy-look'.Anonymous poster hash: 9fce3...05b tatoveringer på menn elsker jeg men ikke piercinger
Deer Skrevet 18. mai 2014 #8 Skrevet 18. mai 2014 Uattraktiv med menn: ølmage under 169 cm skjegg dårlig hygiene bonde dårlig klesstil tynt hår eller måne for selvgod osv. . 2
Gjest BettyBoop Skrevet 18. mai 2014 #9 Skrevet 18. mai 2014 Ren, stilfull i klesveien typ skjorte, bomullsgenser over, trang jeans og et par tøffe sko. Håret må gjerne være den "sleiken"med barbert på sidene. Fy fy'ene mine må være :Dårlig hygiene, dårlig sosialt filter (typ sier upassende ting og fleip om seriøse tema) sånn hårsveis du sier liker jeg og 1
Gjest Herr Heftig Skrevet 18. mai 2014 #10 Skrevet 18. mai 2014 Ren, stilfull i klesveien typ skjorte, bomullsgenser over, trang jeans og et par tøffe sko. Håret må gjerne være den "sleiken"med barbert på sidene. Fy fy'ene mine må være :Dårlig hygiene, dårlig sosialt filter (typ sier upassende ting og fleip om seriøse tema) Jeg tror vi burde være glade vi ikke har vært på date.
Chifru Skrevet 18. mai 2014 #11 Skrevet 18. mai 2014 sånn hårsveis du sier liker jeg og Ja den er snasen, og de som kler det, de kler den virkelig! 2
Gjest Evel Skrevet 18. mai 2014 #12 Skrevet 18. mai 2014 Uattraktivt med menn : menn som er sladrete og baksnakker. Syns det er en feminin kvalitet Dårlig hygiene At han stinker røyk Er for show off. Sån typ han ser bra ut og han vet det Piercinger uansett hvor Kjettinger eller smykker rundt halsen For lange negler Sutrete og har dårlig selvtillit på en måte at han trykker andre ned eller skylder på alle andre for sine problemer Masete Takk for at du skrev listen. Nå slipper jeg det Røyk er fulstendig nono, det samme med marihuana/narkotika.
Chifru Skrevet 18. mai 2014 #13 Skrevet 18. mai 2014 Jeg tror vi burde være glade vi ikke har vært på date. Tenker du på de negative tingene jeg nevnte?
Gjest Herr Heftig Skrevet 18. mai 2014 #14 Skrevet 18. mai 2014 Tenker du på de negative tingene jeg nevnte? De positive også. Men jeg har god hygiene da, så det er da noe.
Chifru Skrevet 18. mai 2014 #15 Skrevet 18. mai 2014 De positive også. Men jeg har god hygiene da, så det er da noe. Det er godt vi er forskjellige, alle som en.
Knekt1 Skrevet 18. mai 2014 #16 Skrevet 18. mai 2014 Overdramatiske kvinnfolk som....: - Blåser opp småsaker eller lager en sak av ingenting. Nei, det er ikke så farlig at vi kommer to minutter for sent dit vi skal. - Er avhengig av konflikter og "passion" i forholdet. Meningen med parforhold må da være å få energi av å omgås hverandre? - "Åh, jeg kommer til å få E på eksamen..!". Hun får C, men begynner likevel å gråte, for "C er jo en drittkarakter!". - Tror de kan oppføre seg som divaer når de er ute på byen, bare fordi noen gutter/menn begynner å snakke til dem. Av og til snakker karer til deg for å være høflige, og ikke nødvendigvis for å komme i buksene på deg. Spiller ingen rolle om en jente er aldri så pen og sjarmerende, mange med meg synes slike jenter er helt uinteressante. 2
Cuddlegirl Skrevet 18. mai 2014 #17 Skrevet 18. mai 2014 Uattraktivt: Langt hår(ala; like langt som meg), lange negler, stramme bukser, dårlig ånde, høy på seg selv, masete, snakker nedlatende om familie og andre, må feste hver helg, må vise seg frem med å yppe eller havne i slåsskamper på byen. Attraktivt: Mørkt hår, omtenksom(!), sier ting som det er, bryr seg om familie, god humor, ikke tar seg selv så høytidelig, ikke redd for å vise følelser, lukter godt. 5
Gjest Steamboat Skrevet 19. mai 2014 #18 Skrevet 19. mai 2014 (endret) Uattraktivt: kvinnelogikk Kvinnehumor temperament Dårlig humor kombinert med behov for å være morsom hele tiden. Veik Sutrete(klage i stedet for å gjøre noe med problemet) lite omtenksom Needy Har problemer med å finne en god kjæreste. Sprudlende Vulgær Skryte på KG Kvalm når muligheten byr seg(baksnakking, osv) Selvhøytidelig Endret 19. mai 2014 av Steamboat
Berit Skrevet 19. mai 2014 #19 Skrevet 19. mai 2014 Attraktivt og tiltrekkende er først og fremst rene menn med rene klær. Korte negler. Gjerne skallet, det ser så rent og pent ut. Både kort og langt hår kan være fint. Være positiv og smilende. Lyttende og oppmerksom. Ikke attraktivt er menn som lukter røyk, alkohol. Fett skittent hår. Er uhygienisk. Går med inntørkede skinn sko som burde vært pusset. Går med åpne skjorter ned til brystet med stort gull smykke. All tatovering, piercing. Lange negler. Selvskryt. 1
Gjest Chlorophyll Skrevet 19. mai 2014 #20 Skrevet 19. mai 2014 (endret) Haha TS. Noe inni innlegget ditt over ikke attraktiv beskrev noen av egenskapene jeg heller ikke setter særlig pris på, og beskriver faktisk en del av de dårlige egenskapene til en jeg ikke kan fordra, som har prøvd seg på meg tidligere. Han her rapte veldig mye. Attraktivt hos en mann: Snill og varm, men bestemt Selvtillit Omgjengelig Høflig Selvironi Tar vare på seg selv og andre Steller seg (god hygiene bl.a. og tar vare på helsa) Trener Spiser sunt Økonomisk sans Humor Liker å reise Liker å studere/lære ting (tenker ikke i skolesammenheng) Når det gjelder utseendet, har jeg selvfølgelig mine preferanser, men det er ikke en regel at han må se sånn og sånn ut. Har falt for menn som jeg aldri trodde jeg kunne like, etter å ha blitt bedre kjent. Men det går selvfølgelig en grense. Det er jo en fordel om man ikke får vondt i øynene Ikke attraktivt hos en mann: Kapitalist Egoistisk Snakker nedsettende om familiemedlemmer Raper/fiser usjenert Banner i hver 3 setning + - (Ja, de finnes. Høres så utrolig teit ut) Dårlig hygiene Usunt kosthold Gjerrig Religiøst forhold til fotball/sport o.l. Går konstant med caps/lue TV - Slave Edit: Glemte et par ting: Røyker/drikker = Uattraktivt Endret 19. mai 2014 av Chlorophyll
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå