AnonymBruker Skrevet 18. mai 2014 #1 Skrevet 18. mai 2014 Om halvannet år skal jeg på en stor ferie med familien, og vil i den anledning ha en stram og fin kropp. Per dags dato er jeg passe godt trent, og men har trent lite styrketrening (les ingenting) det siste året. Derimot har jeg gått masse turer, jogget og svømt, så føler ikke at jeg starter på scratch med henhold til trening/fysisk aktivitet. Er 157 cm, og aner ikke hva jeg veier, men bruker xs/s i klær, så vil absolutt påstå at jeg er slank. Målet er å stramme opp hele kroppen, og har derfor laget dette opplegget: Kondisjonstrening: Jogge 45 minutter 3 dager i uken Svømme 2000 meter 2 dager i uken Styrketrening: Poledancing 1,5 time i uken fast, og så øver jeg 1 time ekstra Push-ups 10 * 3 annenhver dag (og så øker jeg antallet med 5 etterhvert som jeg blir sterkere Knebøy 10 * 4 annenhver dag Anonymous poster hash: 6e9c2...5af
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2014 #3 Skrevet 18. mai 2014 Er det noe jeg bør endre? Har ikke et bestemt mål egentlig, bare å bli strammere generelt og fysisk sterkere. Anonymous poster hash: 6e9c2...5af
Gjest Herr Heftig Skrevet 18. mai 2014 #5 Skrevet 18. mai 2014 Ta heller 3xMax på push-ups. Har egentlig ingen ting å si, men du pusher deg litt ekstra.
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2014 #7 Skrevet 18. mai 2014 Takk for svar alle sammen. Kan dere ta en titt på kostholdsplanen min også? Frokost: Havregrøt kokt på soyamelk, et glass juice og en frukt. Usøtet kornblanding med bær og et glass juice Havregryn med bær og et glass juice "Pannekaker" laget med havregryn og banan og et glass juice Formiddagsmat: MIddagsrester Couscous med grønnsaker og fetaost Pitabrød fylt med grønnsaker, bønner og ost Salat med avocado/bønner/fetaost/tunfisk/nøtter Middag: Spiser fisk 2 dager i uken, ellers vegetarretter. Bruker mye linser og bønner. Spiser alltid en halv tallerken med grønnsaker. Kveldsmat: Yogurt naturell med honning og nøtter Knekkebrød med valgfritt pålegg Etter trening: En banan og et glass sjokomelk laget på soyamelk Snacks: En frukt En håndfull cherrytomater En håndfull babygulrøtter En håndfull sukkererter En liten yogurt Knekkbrød med valgfritt pålegg. Hvor ofte jeg spiser snacks kommer an på hvor sulten jeg er, men blir nok 1-2 ganger daglig. Jeg vet jeg burde spise egg, men tåler det ikke særlig godt. Spiser heller ikke særlig mye brød, rett og slett fordi jeg syns det er kjedelig. Har dog ingen regle på å unngå det i en helhet. Får jeg lyst på et ostesmørbrød så lager jeg med det. Anonymous poster hash: 6e9c2...5af
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå