Gå til innhold

Vil Hair Extensions alltid se uekte ut?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en hårtype som er utrolig idiotisk og upraktisk. Jeg har utrolig mange hårstrå som gjør håret mitt tykt, men selve hårstråene er veldig tynne og skjøre. Derfor blir håret mitt slitt ned før det rekker å vokse seg ned til puppene engang, og jeg kan ikke ha langt hår uten at jeg ser ut som en harry, uvasket dame :(

Vurderer sterkt å klippe av meg det slitte håret nå til sommeren, men problemet er at det kommer til å bli veldig kort, og jeg har alltids ønsket meg langt hår! Samtidig synes jeg at extensions"skille" er jævlig stygt. Er villig til å punge ut en del tusenlapper for fint hår, men vil det funke og se naturlig ut? :klo:

Anonymous poster hash: 2904d...614
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Lindiana
Skrevet

Om du ikke er villig eller interessert i å legge et par timers arbeid med stylig av håret hver dag vil man ofte kunne se at det er extensions, noe avhengig av kvalitet og så videre. Hvillken type tenker du på? Om du velger permanente extentions må du tenke på at det bare går noen uker før det er vokst ganske mye ut og må festes på nytt. Noe som sliter ganske mye på håret. Clips for eksempel er bedre for håret og gir ikke de samme "buntene" som de mer trasidjonelle extensionsene, men de er også litt vanskeligere å skjule/style om du har kortere hår.

Skrevet

Godt at du ser at extensionskille er stygt, skremmende mange som ikke gjør det virker det som.. Jeg selv synes man kan bruke extensions til å få håret noe lengre uten at det ser dumt ut, men ikke særlig mer enn 10-15 cm.

• Liker 1
Skrevet

Om du ikke er villig eller interessert i å legge et par timers arbeid med stylig av håret hver dag vil man ofte kunne se at det er extensions, noe avhengig av kvalitet og så videre. Hvillken type tenker du på? Om du velger permanente extentions må du tenke på at det bare går noen uker før det er vokst ganske mye ut og må festes på nytt. Noe som sliter ganske mye på håret. Clips for eksempel er bedre for håret og gir ikke de samme "buntene" som de mer trasidjonelle extensionsene, men de er også litt vanskeligere å skjule/style om du har kortere hår.

Jeg hadde mine fester i 6 mnd. Hvorfor skal de byttes ut etter noen uker?

Skrevet

Jeg har en hårtype som er utrolig idiotisk og upraktisk. Jeg har utrolig mange hårstrå som gjør håret mitt tykt, men selve hårstråene er veldig tynne og skjøre. Derfor blir håret mitt slitt ned før det rekker å vokse seg ned til puppene engang, og jeg kan ikke ha langt hår uten at jeg ser ut som en harry, uvasket dame :(

Vurderer sterkt å klippe av meg det slitte håret nå til sommeren, men problemet er at det kommer til å bli veldig kort, og jeg har alltids ønsket meg langt hår! Samtidig synes jeg at extensions"skille" er jævlig stygt. Er villig til å punge ut en del tusenlapper for fint hår, men vil det funke og se naturlig ut? :klo:

Anonymous poster hash: 2904d...614

Jeg har brukt clips i ca 4 år.. før jeg kom over microringer. Hun jwg setter på hos har spesiell type som ingen andre i Norge har. Sliter ikke, varer i 6 mnd og da flyttes de bare opp. Synes ikke i det hele tatt, spesielt på mørkt hår. Jeg er superfornøyd hvertfall!

Gjest Gjest_Lindiana
Skrevet

Jeg hadde mine fester i 6 mnd. Hvorfor skal de byttes ut etter noen uker?

Etter tre uker var mine vokst ut nesten en cm og var veldig ubehagelige å ha med tanke på å vaske og stelle håret og jeg fjernet de. Har aldri brukt slike extensions igjen etter det og har bare brukt clips.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...