Gå til innhold

I morgen er det en ny uke, og jeg SKAL skjerpe meg!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
Har vært helt tullete den siste tiden. Bryr meg ikke om kostholdet mitt lenger og trener ikke like mye som før. Må tvinge meg selv til å ta en treningsøkt, og spiser utrolig mye usunt: potetgull, is, boller, drikker brus, godteri og junk. Dette har ført til at jeg har gått opp 5 kg de siste to månedene og føler meg ikke bra.
Jeg har sagt det flere ganger: I morgen blir det endringer! Men endringer har det ikke blitt, har fortsatt på samme måte, vekten går oppover og jeg føler meg dårlig. Nå sier jeg det igjen: i morge blir det endringer! Denne gangen skal jeg gjøre mitt beste og må bevise for meg selv at det er jeg som har kontrollen!
Noen som vil bli med meg?

Anonymous poster hash: f8624...56e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha, jeg var nettopp nede på 7-eleven og kjøpte masse godteri, og så leste jeg denne.

Jeg blir med! Må bare spise opp godteriet først :fnise:

• Liker 6
Skrevet

Er med jeg :-) skal huske å oppdatere i morgen kveld ;-)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Haha, jeg var nettopp nede på 7-eleven og kjøpte masse godteri, og så leste jeg denne.

Jeg blir med! Må bare spise opp godteriet først :fnise:

:laugh: Vel, jeg var på Narvesen for to timer siden og kjøpte 3 rosinboller og to solo-brus. Føler meg kvalm, men i morgen er det slutt med dette her!
Jeg heier på deg!

AnonymBruker
Skrevet

Er med jeg :-) skal huske å oppdatere i morgen kveld ;-)

Så bra! :) Skal oppdatere jeg også, jeg må ikke glemme denne tråden, kanskje det fungerer som motivasjon nå i begynnelsen?

• Liker 1
Gjest Linn Cathrin
Skrevet

Skal virkelig prøve å slenge meg på, men ender vel opp med å sprekke etter et par dager..

AnonymBruker
Skrevet

Skal virkelig prøve å slenge meg på, men ender vel opp med å sprekke etter et par dager..

Gjør det :) Du er ikke alene, har sagt lovt meg selv opptil flere ganger om at jeg skal skjerpe meg, men så sprekker jeg etter én dag (er det mulig?!), men skal virkelig prøve denne gangen!

Vurderer å lage en motivasjons-liste som jeg må lese når jeg får lyst på snop!

Skrevet

:laugh: Vel, jeg var på Narvesen for to timer siden og kjøpte 3 rosinboller og to solo-brus. Føler meg kvalm, men i morgen er det slutt med dette her!
Jeg heier på deg!

Haha, takk, godt det ikke bare er meg! Jeg heier på deg og!

Skal oppdatere i morgen, ser for meg at det skal være lekende lett (lol), men det er bare så himla vanskelig å kontrollere søtsuget. Det er akkurat som om all logikk forsvinner, også mister jeg bare kontroll over meg selv :P

Gjest Linn Cathrin
Skrevet

Gjør det :) Du er ikke alene, har sagt lovt meg selv opptil flere ganger om at jeg skal skjerpe meg, men så sprekker jeg etter én dag (er det mulig?!), men skal virkelig prøve denne gangen!

Vurderer å lage en motivasjons-liste som jeg må lese når jeg får lyst på snop!

Jeg er slik selv, og det irriterer meg veldig. Før spiste jeg omtrent ikke godteri, men nå blir det litt hver dag (både det og brus). Har rett og slett blitt avhengig, for får vondt i hodet om jeg ikke får en av delene.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er med jeg også!!

Anonymous poster hash: c5ab4...891
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Haha, takk, godt det ikke bare er meg! Jeg heier på deg og!

Skal oppdatere i morgen, ser for meg at det skal være lekende lett (lol), men det er bare så himla vanskelig å kontrollere søtsuget. Det er akkurat som om all logikk forsvinner, også mister jeg bare kontroll over meg selv :P

Det er ikke bare deg, nei! Dør av dårlig samvittighet hver gang jeg har inntatt snop, men når jeg har lyst på noe godt, så er det vanskelig (nei, umulig) å la være! Jeg bare må ha det! Men, i morgen blir det andre boller (ikke bokstavelig talt da!!) :danse:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er slik selv, og det irriterer meg veldig. Før spiste jeg omtrent ikke godteri, men nå blir det litt hver dag (både det og brus). Har rett og slett blitt avhengig, for får vondt i hodet om jeg ikke får en av delene.

At det irriterer kan jeg skrive under på! Jeg er oppgitt over meg selv, men har ikke gitt opp håpet enda! Dette må vi klare!!

Jeg er med jeg også!!

Anonymous poster hash: c5ab4...891

Kjempebra! :)

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan går det med dere, har dere klart å holde unna snop?

Var i dårlig form i går og da hadde jeg naturligvis ikke så lyst på snop, så da ble det ikke snop på meg i går :)

Skrevet

Insanity is doing the same thing over and over again and expecting different results.

... til ettertanke. Masse lykke til! Det aller beste er å ikke tenke hva dere taper på det, men hva dere vinner på det. Dere taper ikke sjokolade, du vinner en slankere og friskere kropp med mer energi og overskudd! Tankesett er ALT.

:heiajente:

AnonymBruker
Skrevet

Det pleier å være mer effektivt å si at "IDAG blir det endringer" fremfor "I morgen" har jeg merket. :fnise:

Anonymous poster hash: 66108...2c5
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Insanity is doing the same thing over and over again and expecting different results.

... til ettertanke. Masse lykke til! Det aller beste er å ikke tenke hva dere taper på det, men hva dere vinner på det. Dere taper ikke sjokolade, du vinner en slankere og friskere kropp med mer energi og overskudd! Tankesett er ALT.

:heiajente:

Takk for motiverende innlegg :-)
Har gått ganske greit i dag. Spist sunne måltider og drukket mye vann, men får vel nevne at jeg drakk Tine iskaffe i dag (2 stk), men det vel ikke såå ille det?

AnonymBruker
Skrevet

Det pleier å være mer effektivt å si at "IDAG blir det endringer" fremfor "I morgen" har jeg merket. :fnise:

Anonymous poster hash: 66108...2c5

Haha, helt riktig! :-)

AnonymBruker
Skrevet

Takk for motiverende innlegg :-)
Har gått ganske greit i dag. Spist sunne måltider og drukket mye vann, men får vel nevne at jeg drakk Tine iskaffe i dag (2 stk), men det vel ikke såå ille det?

Om du skal tenke kalorier så inneholder en iskaffe litt over 200 kalorier. Vil derfor ikke anbefale å drikke opp kaloriene dine, da det ikke gir noe særlig metthetsfølelse. Men en gang i blant er absolutt ok. :)

Anonymous poster hash: 1b8c0...ea8

AnonymBruker
Skrevet

Om du skal tenke kalorier så inneholder en iskaffe litt over 200 kalorier. Vil derfor ikke anbefale å drikke opp kaloriene dine, da det ikke gir noe særlig metthetsfølelse. Men en gang i blant er absolutt ok. :)

Anonymous poster hash: 1b8c0...ea8

Det er mye kcal i iskaffe ja, så det skal absolutt ikke bli en hverdagsgreie for meg. Men jeg er fornøyd likevel, det er bedre med iskaffe enn en pose med potetgull, brus og sjokolade :laugh:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...