Gå til innhold

Dresscode formelt. Med eller uten strømper?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Begynner i ny jobb tirsdag i et konsulentfirma. Dresscoden er relativt formell, hvor gutta bruker dress og ofte slips, mens jentene har drakter med skjørt, kjoler eller dresser.

Jeg har jobbet et par år i London, og der var det no-no å gå uten strømper, selv på de varmeste dager. Jeg kjøpte for ordens skyld inn en bunke med strømpebukser og stayups før helgen, men hvordan er dette i Norge? Noen som vet?

Spurte ei venninne, og hun sa at i Norge har man det uansett så kaldt på kontorene, at det er uaktuelt å gå med bare ben... :-)

Anonymous poster hash: a7929...4cb
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Selvfølgelig bruker du strømper.

Anonymous poster hash: f7102...842
  • Liker 5
Skrevet

Pene strømper er som kosmetkk for beina. Finn noen som matcher din naturlige hudfarge, ikke er så skinnende og som har lav denier dvs den 15 eller under

• Liker 1
Gjest Lille-pus
Skrevet

Det er nøyaktig som i London her hjemme når dresscode'n er definert 'formell'.

En mørk drakt og bare ben? No-no.

• Liker 1
Skrevet

Bruk strømper når det er en slik dresskode.

Gjest Tigress
Skrevet

Eg ville ha høyrt på Lille-Pus, men sjølv utan rådet hennar ville eg ha teke på meg strømper første veka, og så ville eg sett på kva dei andre kvinnene har på seg. Om dei går utan (og særleg dei som er over deg på rangstigen) kan du stå over, ikkje elles.

AnonymBruker
Skrevet

På med strømpene :)

Anonymous poster hash: 64515...17d
Gjest lipgloss
Skrevet

pent med begge deler,både med og uten,ser ikke noe galt med å gå uten strømper så lenge bena er glatte og vellstelte:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...