AnonymBruker Skrevet 18. mai 2014 #1 Skrevet 18. mai 2014 Jeg er ei jente i min beste alder midt i 20-åra, og jeg er singel. Jeg liker å gå på byen i helgene, liker å bli kjent med nye mennesker og å flørte. Men nå har det seg sånn at jeg begynner å se ett mønster i byturene mine. Jeg har ingen single venninner igjen, alle har som regel med seg kjæresten sin ut og jeg har en tendens til å bli det "femte hjulet på vogna". Foruten venninner, har jeg også en del kompiser, som også er single, men de er enten interessert i meg, ellers så tør de ikke å flørte på byen, så vi blir sittende oppå hverandre hele kvelden. Jeg går liksom alltid med det målet å bli kjent med noen, møte nye mennesker. Me de jeg drar med, er som regel så opphengt med seg selv og sitt, at det blir ikke noe muligheter for å prate med andre enn de vi gikk ut med. Jeg var ute igår også, vi dro ut en gjeng, men utover kvelden forsvant alle rundt omkring, og jeg ble sittende med hanene kompisen min. Jo mer han drakk, jo mer klådde han på meg, holdt rundt meg, skulle sitte tett, og jeg visste ikke helt hva jeg skulle gjøre. Da hadde jeg nettopp blitt kvitt en annen klengete kompis, også begynte jaggu en til. Jeg kom i prat med en fyr i baren, men så kom han kompisen min å stilte seg helt oppi meg, og dermed forsvant jo denne fyren. Jeg er så lei! Byturene er liksom null verdt, om alle bare skal henge på hverandre. Da kunne vi like gjerne hatt hjemmefest! Har dere noen tips til hvordan jeg kan slippe dettepå byen? Jeg kan jo ike begynne å gå muttters alene på byen heller, er ikke sååå desperat, men hadde hjulpet å hatt fler single venninner som hadde gått ut med samme mål som meg.Anonymous poster hash: 397af...f66
Gjest Steamboat Skrevet 18. mai 2014 #2 Skrevet 18. mai 2014 (endret) Du får si ifra tydeligere til kompisene dine. Herrejesus for noen fjols. Endret 18. mai 2014 av Steamboat 3
kaleidoskop Skrevet 18. mai 2014 #3 Skrevet 18. mai 2014 Har litt av samme problem. Alle venninner er i et forhold, så hvis de vil gå ut på byen er det ikke for å sjekke opp. Nå har jeg ingen kompiser, så har ikke problem med utfirvillig klåing. Men tenker at hvis han uansett ble så full, så kunne du jo bare bedt han om å ryke og reise nesten og fortsatt å snakke med han i baren....
Gjest Newbitch Skrevet 18. mai 2014 #4 Skrevet 18. mai 2014 Hvorfor er det desperat å gå alene på byen? Vis nå at du er en selvstendig kvinne som driter i hva folk mener, trenger du virkelig menn/andre damer for å få selvtillit? 3
waco Skrevet 18. mai 2014 #5 Skrevet 18. mai 2014 Det er jo typisk kvinner å forsøke å ligge med en fremmed, når det er en kompis som kjenner henne goddt som er forelska i henne. Men han får jo lov til å se på at venninna han er forelska i blir klådd på av en fremmed. 1
Eriks Skrevet 18. mai 2014 #6 Skrevet 18. mai 2014 Det er jo typisk kvinner å forsøke å ligge med en fremmed, når det er en kompis som kjenner henne goddt som er forelska i henne. Men han får jo lov til å se på at venninna han er forelska i blir klådd på av en fremmed. Men så er spørsmålet hvordan i all verden de kan gå ut med jenta de er forelsket i og se henne bli klådd på kveld etter kveld? Jeg hadde blitt helt nedbrutt etter én kveld med det opplegget. 3
Gjest heihade Skrevet 18. mai 2014 #9 Skrevet 18. mai 2014 (endret) Det der hadde jeg ikke hatt tålmodighet til. Ikke bare fordi de ødelegger på byen men fordi dette er kompiser som stadig prøver seg selv om jeg regner med at de vet at du ikke er interessert. Ikke kult for forholdet dere imellom. Hadde nok tatt det opp med dem. Endret 18. mai 2014 av heihade 2
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2014 #10 Skrevet 18. mai 2014 Du må tydeligere avvise dine mannlige kamerater. Ja det er noen som sliter med å ta et hint, men det gjelder da ikke alle. Jeg har opplevd en eller to ganger at noen virkelig ikke gir seg men da har jeg selvsagt unngått å dra ut med dem igjen eller treffe dem. Ellers er jo ikke gutter blinde eller bortreist, de oppfatter da når en jente klart fjerner en arm eller gir dem en kald skulder. Utover det må du treffe noen nye venninner. Det er nok av jenter i tyveårene som er single så det er ikke altfor vanskelig. Jobber eller studerer du? Har du noen hobbyer? Bli kjent med noen jenter og ta initiativ til en drink. Anonymous poster hash: 13a0b...c95 1
Gjest Evel Skrevet 18. mai 2014 #11 Skrevet 18. mai 2014 Har du gitt beskjed til de her kompisene at du ikke er interessert i de? 1
waco Skrevet 18. mai 2014 #13 Skrevet 18. mai 2014 Har du gitt beskjed til de her kompisene at du ikke er interessert i de? Nei selvsagt ikke, da vil dem jo ikke kjøpe drikke til henne eller bli med ut, dette her sier jo nesten seg selv. 2
Gjest Evel Skrevet 18. mai 2014 #15 Skrevet 18. mai 2014 Nei selvsagt ikke, da vil dem jo ikke kjøpe drikke til henne eller bli med ut, dette her sier jo nesten seg selv. Er du ts waco? Hvis ikke må du la henne få svare for seg selv 1
Gjest Lincoln Skrevet 18. mai 2014 #16 Skrevet 18. mai 2014 De er ikke "kompiser", men gutter som vil ha sex med deg. Og de vil jo selvfølgelig ikke at andre gutter skal ha sex med deg. 2
Zilas Skrevet 19. mai 2014 #18 Skrevet 19. mai 2014 (endret) En smooth løsning på å vise at du ikke er interessert er å få de til å hjelpe deg med sjekkingen, mot at du hjelper de å finne damer. Da viser du jo at "ja, jeg ligger heller med hvem som helst i denne baren utenom deg", men samtidig "vi er så gode venner at jeg gjerne hjelper deg til å oppnå det samme". En jente som hjelper til med sjekkingen er gull verdt Redigert: hvis de da fortsetter å klå og ikke vil hjelpe, er jeg usikker på hvor gode venner de faktisk er.. Endret 19. mai 2014 av Zilas
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2014 #19 Skrevet 19. mai 2014 Ha sex med alle kompisene dine. Gutter pleier jo å stikke etter sex, så da mister de sikkert interessen ;-). Anonymous poster hash: d2a22...74c
Gjest Gjest Skrevet 19. mai 2014 #20 Skrevet 19. mai 2014 Det der hadde jeg ikke hatt tålmodighet til. Ikke bare fordi de ødelegger på byen men fordi dette er kompiser som stadig prøver seg selv om jeg regner med at de vet at du ikke er interessert. Ikke kult for forholdet dere imellom. Hadde nok tatt det opp med dem. Jeg også. ----- TS: Gå ut alene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå