Gå til innhold

Uforpliktende sexforhold blir komplisert og fortvilende.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Var litt usikker på hvor jeg skulle poste dette innlegget. Om den kanskje passer bedre i andre kategorier. Men jeg prøver meg likevel.

For å gjøre en ganske lang men relativt ukomplisert historie kortere:
Jeg er vokst opp på et lite sted der alle kjenner alle. Også de i nabobygdene rundt om kring. Det hele begynte for noen år tilbake da jeg var 19 år og endte opp med å ha sex med en fra nabobygda som var en god del eldre enn meg (31). En flott og snill mann på alle mulige måter. Både sjarmerende, et godt og avslappet forholdt til livet, sex, humor, ja kort sagt en kjempe-fyr. Siden den gang har vi ofte møttes bare for å ha det gøy sammen, uforpliktende sex og gode samtaler. Vi har begge flyttet til nye byer på hver vår kant av landet, men i ferier hender det jo at vi begge er i hjembygdene våre. Vi snakker ikke så mye med hverandre utenom disse møtene, kun noen meldinger nå og da for å høre hvordan det står til og om den andre er interessert i å møtes osv. I løpet av disse årene har vi hatt sex rundt 10 ganger.

Nå er jeg 25 og vi var begge hjemme uken før 17. mai og vi fraff hverandre både tirsdag og fredag. Så til det som får meg til å føle meg helt forferdelig ekkel og fortvilet inni meg. I dag sendte han meg en friend-request på facebook, noe jeg synes var litt rart siden vi egentlig ikke har så mye kontakt utenom disse møtene og jeg stusset egentlig litt på om det faktisk var han og ikke noen som bare tullet/ga seg ut for å være han osv. Da jeg gikk inn på profilen hans står det at han er gift og har vært det i tre år! I albumene sine har han masse bilder av kona hans og barna deres, brudebilder, barnedåp, konfirmasjon osv. Jeg ble helt knust inni meg, ikke fordi jeg er sjalu på noen måte. Men fordi han altså har gått hen og vært utro mot kona si, med meg! Han har aldri nevnt noe om dette over hodet. Bare humoristiske beretninger om hans flyktige forhold da han var på min alder. Jeg har fått helt hetta og aner ikke hvordan jeg skal angripe dette videre. Jeg har lyst å forelle han at han er en skikkelig drittsekk og ja, det hele! Men så føler jeg liksom også at jeg egentlig ikke har noe rett til å blande meg oppi livet hans som jeg aldri har hatt noe med å gjøre. Samtidig som jeg kjenner at jeg nok aldri vil komme til å ha noe mer med han å gjøre heller.

Hva i all verden skal jeg gjøre med dette? Jeg vil jo ikke akkurat ødelegge livet eller familien hans ettersom han utenom dette er et prakteksempel på en omtenksom og real mann (jada, jeg vet! Ingen real mann er utro!!). Jeg sitter å har kjempedårlig samvittighet overfor kjæresten hans som kanskje ikke vet noen ting!

Uff dette er bare en diger smørje.

Anonymous poster hash: bfe63...f61
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

For all del fortell kona hva som har skjedd her! Det fortjener hun! Hadde fått helt hetta selv jeg, men tenk å være kona hans. Nei, send henne en melding om at du ikke visste dette, som er sannheten, og kutt kontakten med fyren.. Helt sykt!

Du ødelegger ikke dette ved å fortelle henne det. HAN ødela for seg sekundet han var utro..

Anonymous poster hash: 85dcb...322
  • Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Ja det er det jeg hele tiden faller tilbake på. Er bare så redd for at det er jeg som skal få skylda. Har aldri vært en person som har skapt noe som helst form for drama og har vært veldig bevisst på å holde meg utenfor parkonflikter og sånne ting. Det er vel det eneste rette å gjøre.

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor i alle dager skal du si noe til kona hans?

Anonymous poster hash: 7fced...87c
  • Liker 4
Skrevet

Ikke si noe.

Det kommer bare til å gå utover deg.

Prøv å glemme det, fokuser på andre ting.

La de styre livet sitt selv og hold deg unna ham.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor i alle dager skal du si noe til kona hans?

Har hun ikke en rett til å vite at mannen hennes er utro? Fortjener hun ikke en bedre mann enn en som har et forhold på si?

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Har hun ikke en rett til å vite at mannen hennes er utro? Fortjener hun ikke en bedre mann enn en som har et forhold på si?

Signerer denne.

Hadde det vært mannen deres så hadde dere nok likt å vite om dette. Det er ikke å være en drittsekk og sladre, men å gjøre det riktige i en slik situasjon.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke elskerinnens plikt å informere om dette.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke elskerinnens plikt å informere om dette.

Nei det er absolutt ingen plikt. Men jeg har ekstremt dårlig samvittighet for at jeg aldri forsikret meg om at han ikke var i et forhold. Om jeg noen gang ser henne kommer jeg til å sakte kvele meg selv på innsiden.

AnonymBruker
Skrevet

Ignorer requesten og si at du ikke vil ha noe kontakt med ham. Så gå videre med livet.

Anonymous poster hash: b7588...c68
  • Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Nei det er absolutt ingen plikt. Men jeg har ekstremt dårlig samvittighet for at jeg aldri forsikret meg om at han ikke var i et forhold. Om jeg noen gang ser henne kommer jeg til å sakte kvele meg selv på innsiden.

Ditt problem når du valgte å ligge med en gift mann. Gå videre og ikke ha mer kontakt med ham.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du kjenner dem ikke, du vet ikke noe om dere situasjon. De kan ha hatt problemer, tatt en pause, diskutert det og jobbet gjennom det - hva som helst. Det har ikke noe med deg.

Kutt ham ut og gå videre.

Anonymous poster hash: b7588...c68

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

FOR noen store problemer folk har :laugh::laugh::laugh::laugh: .

Drit nå vel i hele greia, vel?? Om du er redd for å bli oppdaget, får du holde deg unna ham i fremtiden.

Sier du noe, garanterer jeg at det slår tilbake på deg selv. Han sier bare at du selvfølgelig visste om at han var gift, for ikke å sitte med all skyld alene :fnise: .

Verdensproblemer blir små i forhold til dette :laugh::laugh::laugh:

Anonymous poster hash: b0ec3...12c
  • Liker 2
Gjest Blomsterert
Skrevet

Dere tror dere ville visst om utroskap,men er det gjennomtenkt. Fikk vite at eksen hadde vært utro et par år etter at vi hadde gjort slutt. For å si det sånn: jeg var veldig glad jeg ikke visste mens vi var sammen og følelsene sterke!

Syns forøvrig denne fyren virker både respektløs og frekk jeg.

Legger deg til som venn e t t e r at dere har hatt sex,og han har vært utro med deg?

Han tar jo en sjanse også da iom jeg regner med at kona er på vennelista hans?

For en arrogant fyr!

Gjest Blomsterert
Skrevet

Nå var det vel hans plikt å informere deg. Du regnet vel med at man nevner et inngått ekteskap.

Dette er ikke hverken din skyld eller ansvar.

AnonymBruker
Skrevet

Ingen her inne sitter med noen gudegitt rett til å bestemme når det er på tide å ødelegge en hel familie. "Ville ikke du likt å visst"-argumentet duger virkelig ikke, alle ser at det er personlig hevngjerrighet som ligger bak.

Anonymous poster hash: 8591d...76e

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Ingen her inne sitter med noen gudegitt rett til å bestemme når det er på tide å ødelegge en hel familie. "Ville ikke du likt å visst"-argumentet duger virkelig ikke, alle ser at det er personlig hevngjerrighet som ligger bak.

Anonymous poster hash: 8591d...76e

Så det er elskerinna som ødelegger, ikke mannen som i utgangspunktet var utro mot sin gravide kone? Herre..

• Liker 3
Gjest Blomsterert
Skrevet

FOR noen store problemer folk har :laugh::laugh::laugh::laugh: .

Drit nå vel i hele greia, vel?? Om du er redd for å bli oppdaget, får du holde deg unna ham i fremtiden.

Sier du noe, garanterer jeg at det slår tilbake på deg selv. Han sier bare at du selvfølgelig visste om at han var gift, for ikke å sitte med all skyld alene :fnise: .

Verdensproblemer blir små i forhold til dette :laugh::laugh::laugh:

Anonymous poster hash: b0ec3...12c

Prisverdig at noen enda evner å ha både samvittighet og empati. Syns jeg.

Skrevet

Ditt problem når du valgte å ligge med en gift mann. Gå videre og ikke ha mer kontakt med ham.

Kanskje du skal lese hovedinnlegget til.
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Prisverdig at noen enda evner å ha både samvittighet og empati. Syns jeg.

TS er verken empatisk eller samvittighetsfull på noen måte om hun velger å informere kona. Hun er hevngjerrig og kanskje også litt såret?

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...